Passagierslijst voor de roze Tractor! 01 juli: Bianca84 & Jiska & Wuppie01 & Ktje & Lies & Enise & Jusi & LadyZorra & Nschram 02 juli: Sarah1981 & Loesje77 & Mobius & Miepie80 & Marleen1979 & Bianca75 & Gerda1975 03 juli: Mickey06 & Sssassskia & Delayla & Mariebel & Vosje2000 & Linda & Dieudonnee & Jocy & Djezelf & Stef 04 juli: Pooh69 & Marina99 & Happy1980 & Nikitje & Lucia & Pluisje79 05 juli: Rissie & Denise85 & Diddl & Adriana1982 & Mamavanmats & BD81 06 juli: Eekje & xanado83 & Dionne84 & indey & Sumeye & Marlot & Roosje76 07 juli: Wieffie & Nina1983 & Boogschutter78 & Roxanne & Mili & sab85 & moedergans & Lise & Jeldou & Jessica83 & Ahanna & Heaven81 & Joss81 & Onsukkie & Mary Jane & Mommie 08 juli: Claire & Blondie & Jendo 09 juli: veertje23 & droom & Mielenl & Melanietje & Dimmel? 10 juli: Daantje82 & Mss Ace & Racebabe & Hster & Lobj & Zora & Marian26 & Miek78 11 juli: Mss & Wicjuh & Buddy & Saar & Anrieke & MenM & MarielleB 12 juli: Carinda & Anna28 & Yvetje1982 & Ilona21 & Brenda1976 & Parel & Mirandab & Isababy 13 juli: Daantjuh & Linda81 & jes1 & Rebbel & CynthiaB & Lafo 14 juli: mari & Julita & wens3 & Mariefrance 15 juli: nony & Sarai & Jessejaime & Nynke31 & Clau24 & Dolphin & Marlie81 & Tijgertje23 & Missdaisy & Poohbear26 16 juli: Linda26 & Hopefull & go4baby & wies31 & Maria79 & Floddertje & Roos1982 & Marieke21 & WishfulDreaming & Beastie & Lilya & malu 17 juli: Bregt & guusje30 & mayo1982 & Maudi & Noa25 & KatSas & Happy Mom & Marieke15 18 juli: Monique1982 & Suzy28 & Tante Mars & Diavolo & Frostieke & Brabbel & YAYA1 19 juli: marielleB & Weethetwel & Daam & Tyra 20 juli: Jannes & Maranka & Angelique79 & Afina80 & Lotte2 & Fientje2007 21 juli: Danjo & FunnyMe & Pearly 22 juli: Lolly & Meisje1988 & Vlinders & Pebbles & Derona & Fairy Tale & Sablovesgeof & Talia 23 juli: Jessy2403 & Jale & prissys 24 juli: Pluys & Caitlin80 & ice 25 juli: Barbie79 & Martjemar & Surf & Diaantje17 & Frumpje & Schiepie & Chantilly & Cassanie 26 juli: Blablabla & Suzan72 & Marieke1610 & Trietra 27 juli: Lafemme & Karine & Missbutterfly & Yustin & Sssassskia & Puzzcat24 & Fl3xgirl & Morgaantje & Demi123& Fiona23 28 juli: Visjes & Hoopgeluk & Bahar & Hopes & Marina99 & Roshi & dani86 & Minni 29 juli: lies & Susanbenjamins & Bianca75 & Loesje77 & butterfly1 30 juli: Jiska & Taby & Gerda1975 & Delayla & Yolandabenny & Veertje23 & LadyZorra & Jessica83 31 juli: Mone & Djezelf & Rainstarr & Moedergans & Sab85 & Droppie123 206 passagiers voor de roze tractor! 94 ongi.... 26 zwanger.... 12 negatieve test.... 0 twijfel.... 3 mk.... 2 onbekend.... Testmarathon 22 juli 1. Meisje1988 2. Lolly 3. Vlinders ZWANGER!! 4. Maranka ZWANGER!! 5. Hopefull ongi 6. Maudi ongi 7. Noa25 neg 8. FunnyMe neg 9. Daantjuh (als ik nog niet ongi ben) 10. Talia 11. Dimmel (als ik kan wachten tot dan) Testmarathon 30 juli 1. Lies 2. Saskia 3. Susanbenjamins 4. Delayla 5. Ice 6. Sablovesgeof 7. Fl3xgirl 8. Fiona23
Ja, ik sta ook nog aan de start! En het is inderdaad fijn om te lezen dat er meer 30plussers-klussers zijn! Let's go for it, Girlzzzzz!
Precies, ik ben ook 31 en kom op als 30ers staan we toch in de bloei van het leven! (toch...........?)
Hey meiden, Volgende maand gewoon alles en iedereen roze hoor! Uiteindelijk lukt t toch eens! Ook bij jullie! Ik ben nu echt zwanger...en kan t nog steeds niet geloven. Koppies op, we gaan allemaal voor roze!
Ik ben ook 33. Vind dat zelf niet oud, maar anderen maken er wel opmerkingen over. Bovendien een aantal jaren geleden, vroegen mensen me om de haverklap: "hoe staat het met de kinderen" Nu durven ze dat niet meer. Maak me er af en toe ook wel eens druk over:!
Ja 2 testen in huis een kruidvat en een clearblue. Tot op heden met kruidvat steeds negatief getest (ja duh...omdat ik niet zwanger was ) maar die wil ik nu dus niet meer...hihi stom hé? Tja verschijnselen plenty net als elke andere maand. ik ben misselijk op tijden dat ik liever slaap (s'nachts dus) gevoelige tepels en dat heb ik anders nooit, ook niet als ik ongi moet worden ken het hele verschijnsel van zere borsten niet . Ik heb totaal geen menstruatiekrampen alleen heel af en toe s'avonds een steekje in mijn linker lies, en vandaag en gisteren hoofdpijn. Maar goed ik weet ook uit ervaring dat je lichaam je zo gemakkelijk voor de gek houd, of zou het de geest zijn die ons zo gek en hoopvol stemt Misschien wil ik daarom wel niet testen, het idee dat ik zwanger zou kunnen zijn is al leuk. Maar goed zeker weten dat de ongi niet vandaag en ook zeker niet morgen komt. sure....
ja meis, je moet testen waneer je er klaar voor bent..en geloof me...je weet waneer je er klaar voor bent hiih
ach hoeveel ik al over me heen heb gekregen nu we een 3e willen..alsof ik een slag van de molen gekregen heb ofzo..echt belachelijk....maarja...dit is onze wens !, lekker belangrijk wat een ander vind!
Oh man....,,,sommige mensen hebben echt geen manieren hé? Ik kan me daar zo over opwinden, lekker doen wat jij wil, 3 kids prima top helemaal gezellig 8 kids ook prachtig, geen kids nou ja ook wat voor te zeggen toch? duszzzzzzzzzzzz....... Voor wat betreft mijn testgedrag, ik wacht liever even. Stom misschien maar ik word liever ongesteld dan dat ik een negatieve test heb
@Tyra; en.....heb je al getest? Ben zelf pas bezig met de eerste ronde en zit sinds vandaag bij dit forum. Ik ken nog niet het spanningsgevoel dat iedere periode weer kan terug komen. Ondanks dat ik er vrijwel zeker van ben dat het de eerste keer niet bij ons raak is, heb ik toch wel iets de kriebels. Ik wens iedereen op dit forum succes, en ik hoop snel vele positieve berichten te lezen.
@Tyra; ik was net te laat....je had al een antwoord getikt. Excuses...... Ik vind het een knappe beslissing....ik zou niet weten wat ik zou doen, waarschijnlijk de eerste keer toch een paar dagen wachten, aangezien dit nog maar ronde 1 is..