Nod Juli 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door wieffie, 19 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Passagierslijst voor de roze Tractor!

01 juli: Bianca84 & Jiska & Wuppie01 & Ktje & Lies & Enise & Jusi & LadyZorra & Nschram
    02 juli: Sarah1981 & Loesje77 & Mobius & Miepie80 & Marleen1979 & Bianca75 & Gerda1975
    03 juli: Mickey06 & Sssassskia & Delayla & Mariebel & Vosje2000 & Linda & Dieudonnee & Jocy & Djezelf & Stef
    04 juli: Pooh69 & Marina99 & Happy1980 & Nikitje & Lucia & Pluisje79
    05 juli: Rissie & Denise85 & Diddl & Adriana1982 & Mamavanmats & BD81
    06 juli: Eekje & xanado83 & Dionne84 & indey & Sumeye & Marlot & Roosje76
    07 juli: Wieffie & Nina1983 & Boogschutter78 & Roxanne & Mili & sab85 & moedergans & Lise & Jeldou & Jessica83 & Ahanna & Heaven81 & Joss81 & Onsukkie & Mary Jane & Mommie
    08 juli: Claire & Blondie & Jendo
    09 juli: veertje23 & droom & Mielenl & Melanietje & Dimmel?
    10 juli:
    Daantje82 & Mss Ace & Racebabe & Hster & Lobj & Zora & Marian26 & Miek78
    11 juli: Mss & Wicjuh & Buddy & Saar & Anrieke & MenM & MarielleB
    12 juli: Carinda & Anna28 & Yvetje1982 & Ilona21 & Brenda1976 & Parel & Mirandab & Isababy
    13 juli: Daantjuh & Linda81 & jes1 & Rebbel & CynthiaB & Lafo
    14 juli: mari & Julita & wens3 & Mariefrance
    15 juli: nony & Sarai & Jessejaime & Nynke31 & Clau24 & Dolphin & Marlie81 & Tijgertje23 & Missdaisy & Poohbear26
    16 juli: Linda26 & Hopefull & go4baby & wies31 & Maria79 & Floddertje & Roos1982 & Marieke21 & WishfulDreaming & Beastie & Lilya & malu
    17 juli: Bregt & guusje30 & mayo1982 & Maudi & Noa25 & KatSas & Happy Mom & Marieke15
    18 juli: Monique1982 & Suzy28 & Tante Mars & Diavolo & Frostieke & Brabbel & YAYA1
    19 juli: marielleB & Weethetwel & Daam & Tyra
    20 juli: Jannes & Maranka & Angelique79 & Afina80 & Lotte2 & Fientje2007
    21 juli: Danjo & FunnyMe & Pearly
    22 juli: Lolly & Meisje1988 & Vlinders & Pebbles & Derona & Fairy Tale & Sablovesgeof & Talia
    23 juli: Jessy2403 & Jale & prissys
    24 juli: Pluys & Caitlin80 & ice
    25 juli: Barbie79 & Martjemar & Surf & Diaantje17 & Frumpje & Schiepie & Chantilly & Cassanie
    26 juli: Blablabla & Suzan72 & Marieke1610 & Trietra
    27 juli: Lafemme & Karine & Missbutterfly & Yustin & Sssassskia & Puzzcat24 & Fl3xgirl & Morgaantje & Demi123& Fiona23
    28 juli: Visjes & Hoopgeluk & Bahar & Hopes & Marina99 & Roshi & dani86 & Minni & houda
    29 juli: lies & Susanbenjamins & Bianca75 & Loesje77 & butterfly1
    30 juli: Jiska & Taby & Gerda1975 & Delayla & Yolandabenny & Veertje23 & LadyZorra & Jessica83 & Meyem85
    31 juli: Mone & Djezelf & Rainstarr & Moedergans & Sab85 & Droppie123

208 passagiers voor de roze tractor!
    94 ongi.... 26 zwanger.... 12 negatieve test.... 0 twijfel.... 3 mk.... 5 onbekend....

Testmarathon 22 juli
    1. Meisje1988
    2. Lolly
    3. Vlinders ZWANGER!!
    4. Maranka ZWANGER!!
    5. Hopefull ongi
    6. Maudi ongi
    7. FunnyMe ongi
    8. Daantjuh (als ik nog niet ongi ben)
    9. Talia
    10. Dimmel (als ik kan wachten tot dan)

Testmarathon 30 juli
    1. Lies
    2. Saskia
    3. Susanbenjamins
    4. Delayla
    5. Ice
    6. Sablovesgeof
    7. Fl3xgirl
    8. Fiona23

@ Meryem je staat er bij!

@ Malu ik duim voor je! ;)

2. Daantjuh

Daantjuh Actief lid

16 apr 2007
    265
    0
    16
    cassiere
    Amersfoort
    Hoi meiden!

Vlinders en Maranka van harte gefeliciteerd en geniet ervan!
    FunnyMe: ik vindt het dapper van je dat je er zo over denkt! Ik duim echt ongelooflijk hard voor je! Mijn moeder heeft in t zelfde schuitje als jou gezeten...die deed er 7 jaar over. (jij hopelijk echt niet!) Maar mijn moeder zei altijd dat het zo was: de eerste beste ho#r wordt gelijk zwanger en ik niet! Daarna heeft ze zich erbij neergelegd en binnen een paar maanden werd ze zwanger! Raar he, het menselijk lichaam?!?!?!

Hier nog steeds niets...kweet niet hoe lang overtijd inmiddels....mmmh :cry:
    Ik test eind van de week nog ergens(als ik de slijm en sliert bloed tel als innesteling dan zou zondag mijn nod zijn)....en dan denk ik niet meer en ga denk ik naar de dokter. Ik wil nl. niet ongi worden op mijn trouwdag...(heb een jurk met 2 a 3 meter sleep en 3 hoepels als onderrok....)

Misschien een aanrader om te tempen bij mij?

Ik ga gelijk slapen heb er weer 13 uur opzitten vandaag! Genoeg en morgen moeten we weer!

Liefs Daantjuh

3. Daantjuh

Daantjuh Actief lid

16 apr 2007
    265
    0
    16
    cassiere
    Amersfoort
    Sorry voor taalgebruik en onsmakelijke details...maar moest er even uit!

4. susanbenjamins

susanbenjamins Actief lid

18 jun 2007
    327
    0
    0
    Epe
    Welterusten allemaal!

5. bo2008

bo2008 Niet meer actief

weltuste en see you morgen!

6. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    moggûh ladies, ( of moet ik zeggen nacht! )..pffff wat een kut nacht...kon gewoon niet lekker slapen...linker boob doet echt zeer..niet grappig!
    Maar verder niet echt symptomen die me wakker zouden moeten houden, geen donkere tepels, geen extreme buikpijn,geen hoofdpijn,geen misselijkheid,wel weeëg gevoel...maar dat kan ook komen omdat ik nog moet eten..maar daar heb ik dan weer geen trek in......
    pffffffff ben er eigenlijk wel klaar mee!

7. mariefrance

mariefrance Actief lid

6 jun 2007
    136
    0
    0
    bediende
    waasland
    @daantjuh

geniet van je trouwdag, veel plezier en geluk !

8. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    goodmorning ladies,

hier nogaltijd geen actie, gisteren menstruatie krampen, vandaag heel stil borsten doen wel pijn vooral de linker weet het totaal niet zondag zullen we weten als ik onder tussen toch niet ongi ben geworden.
    wat duurt he wachten toch lang.

groetjes Talia

9. KatSas

KatSas Bekend lid

Goedemorgen!

Maranka en Vlinders: superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! Gefeliciteerd! Geniet van jullie roze wolk!

Justme: hele dikke knufffffffffff en sterkte!

Malu, ik heb net getest en ook negatief en ook nog geen spoor van duiveltjes..word er redelijk hysterisch van.... ik wil gewoon het een of het ander.... als ik dan niet zwanger ben wil ik gewoon ongi worden nu! Of een positieve test..zucht..... zucht.....zucht.....

ik voel me in de steek gelaten door mijn lichaam vandaag ook...ik heb alle symptomen, behalve een positieve test...zucht

10. Tyra

Tyra Actief lid

18 jul 2007
    156
    0
    0
    Levensgenieter
    Ergens op de Veluwe.......
    Uhm Diaantje17 (je naam doet trouwens niet vermoeden dat je een 30-er bent hihi ;) ) het quoten ging inderdaad niet helemaal goed, maar het leverde me wel 2 kids op voor zo lang als het duurde hihi... :D

De spreuk gaat toch geen bloed geeft moed? Betekend het dan 1 druppel bloed is niet goed? :(
    In tegenstelling tot wat mijn verwachting was vond mijn lichaam het gisterenavond nodig om er 1 druppel bloed uit te persen. Ik voel met totaal niet ongi, maar heb me erbij neer gelegd dat het de komende dagen wel zal doorbreken. En dus vertrekt Tyra met de staart tussen de benen naar Augustus.

Liefs Tyra

11. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Hey KatSas, hier ook alweer een nega test. Maar nog steeds niet ongi.
    Sinds gisteravond heb ik pijnlijke tepels en ze branden. Misschien een teken van een naderende ongi? Laat ik het hopen.

12. Niet meer actief

sorry dames dat ik jullie door elkaar heb gehaald of zo met de leeftijden van de kids hihi .
    xxx miss butterfly

13. KatSas

KatSas Bekend lid

mmmm, erg he noa...zucht...ik weet het ook ff niet meer

14. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren

hahaha...je mag ze best een weekje lenen hoor..hebben vakantie..en als je mtv of tmf hebt, xbox of playstation..heb je er al helemaal geen kind aan hahahah

15. Tyra

Tyra Actief lid

18 jul 2007
    156
    0
    0
    Levensgenieter
    Ergens op de Veluwe.......
    Nou ja kijk uh,.....als je ervan af moet, stuur ze maar de A12 af dan komen ze vanzelf bij mij aan hihi, en van mij krijgen ze cola, chips en tmf!

16. meisje1988

meisje1988 Bekend lid

10 mrt 2007
    675
    0
    0
    Goeiemorgen meiden, hoe is t hier allemaal? Voor veel meiden spannend, en maar wachten wachten wachten... Hier ook nog maar een paar daagjes, vorige cyclussen had ik nu al enorme drang om te testen (en dat deed ik dan ook) en nu helemaal niet meer... Dus dat is wel lekker.

En nog even nieuwsgierig, omdat ik je best veel heb gevolgd... Hoe gaat t allemaal met je Pooh? Voel je je goed? En lekker aan t genieten?

17. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Meisje1988 ik voel me heel goed! Lief dat je aan me denkt! Ik ben alleen heel erg moe, humeurig en in bepaald eten minder zin. Vanaf vandaag iets gevoeligere borsten en en gespannen buik ;) Maar het blijft onwerkelijk hoor tot de eerste echo! In principe is het eerst wachten tot je eisprong, dan wachten tot je nod, dan wachten tot je zwanger wordt dan wachten op je eerste echo :) Altijd wachten! Ik duim voor je! ;)
    Maar ik ben een bofkomt. Vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was heb ik 6 weken vakantie! Dus ik geniet vol op! :D

18. KatSas

KatSas Bekend lid

Lekker zeg pooh! heerlijk van genieten ook, het is gewoon zooooooooo speciaal!

19. weethetwel

weethetwel Bekend lid

20 mrt 2007
    955
    0
    0
    Enschede
    Oh mijn laatste werk dag dames.. en dan heb ik drie weken vakantie....
    Heb al mijn werk er al door heen.. dus zit lekker mee te lezen met iedereen hier..

Mijn buik doet gek.. en gister was ik aan het schoonmaken en stond in eens te duizelen.. en te trillen.. ben gaan zitten omdat de buurvrouw zei dat ik zow wit was. Mijn buik trekt en heb ook nog iets slijm verlies. Borsten steken met vlagen hier.
    En weer niet op tijd hier he.. maar ik ga er niet van uit dat het raak is... aangezien we te druk zijn geweest met andere dingen.. hihih. maar duimen doe ik zeker

20. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren

nehhhhh, moet er zekers niet vanaf...kan die 2 niet missen hoor ( oudste 3 dagen op kamp geweest..pffff..duurde mij telang hoor hihihi)...maar mocht je alvast willen oefenen, zijn ze altijd beschikbaar ;) ..

Deel Deze Pagina