hallo allemaal, Ik heb net mijn temp. opgemeten en hij is 0.4 graden gestegen gisteren was het ng 0.3 ik heb geen id wat het allemaal betekend maar ik dacht ik kijk deze week even wat mijn temp. is en hij stijgt wel dat is wel grappig kan iemand mij misschien vertellen wat dit betekend? groetjes.....
eergisteren had ik even getempt omdat ik er hier zoveel over lees dacht ik, ook maar even proberen. woensdag 36.1 donderdag 36.8 vandaag 37.1 zou ik ziek aan het worden of zit de kans er toch in.... pff wordt zo nerveus van mezelf ik dacht echt dat ik hier sterker in was, maar blijkbaar dus niet. dacht echt dat ik het type was van wanneer het komt komt het maar daar moet ik toch even op terug komen.
Ik heb het antwoord al gevonden week 3: Je eisprong heeft plaats gevonden en zaadje is doorgedrongen in de eicel Als het eitje zich innestelt kun je wat bloed verliezen, dit heet een innestelingsbloeding en is niet ernstig. Je lichaam scheid een proteïne af dat ervoor zorgt dat je lichaam de baby niet als een indringer ziet. Op dit moment ben je zwanger. De hormonen in je lichaam gaan aan het werk. Ze maken progesteron aan om er voor te zorgen dat je baarmoedermondslijm na de eisprong weer ondoordringbaar wordt. Ook verhoogt het je lichaams-temperatuur met een halve graad.
Nou hier nog niks heb wel af en toe het gevoel of ik ongie moet worden Maar nog niks op komst we wachten rustig af
Passagierslijst voor de roze Tractor! 01 juli: Bianca84 & Jiska & Wuppie01 & Ktje & Lies & Enise & Jusi & LadyZorra & Nschram 02 juli: Sarah1981 & Loesje77 & Mobius & Miepie80 & Marleen1979 & Bianca75 & Gerda1975 03 juli: Mickey06 & Sssassskia & Delayla & Mariebel & Vosje2000 & Linda & Dieudonnee & Jocy & Djezelf & Stef 04 juli: Pooh69 & Marina99 & Happy1980 & Nikitje & Lucia & Pluisje79 05 juli: Rissie & Denise85 & Diddl & Adriana1982 & Mamavanmats & BD81 06 juli: Eekje & xanado83 & Dionne84 & indey & Sumeye & Marlot & Roosje76 07 juli: Wieffie & Nina1983 & Boogschutter78 & Roxanne & Mili & sab85 & moedergans & Lise & Jeldou & Jessica83 & Ahanna & Heaven81 & Joss81 & Onsukkie & Mary Jane & Mommie 08 juli: Claire & Blondie & Jendo 09 juli: veertje23 & droom & Mielenl & Melanietje & Dimmel? 10 juli: Daantje82 & Mss Ace & Racebabe & Hster & Lobj & Zora & Marian26 & Miek78 11 juli: Mss & Wicjuh & Buddy & Saar & Anrieke & MenM & MarielleB 12 juli: Carinda & Anna28 & Yvetje1982 & Ilona21 & Brenda1976 & Parel & Mirandab & Isababy 13 juli: Daantjuh & Linda81 & jes1 & Rebbel & CynthiaB & Lafo 14 juli: mari & Julita & wens3 & Mariefrance 15 juli: nony & Sarai & Jessejaime & Nynke31 & Clau24 & Dolphin & Marlie81 & Tijgertje23 & Missdaisy & Poohbear26 16 juli: Linda26 & Hopefull & go4baby & wies31 & Maria79 & Floddertje & Roos1982 & Marieke21 & WishfulDreaming & Beastie & Lilya & malu 17 juli: Bregt & guusje30 & mayo1982 & Maudi & Noa25 & KatSas & Happy Mom & Marieke15 18 juli: Monique1982 & Suzy28 & Tante Mars & Diavolo & Frostieke & Brabbel & YAYA1 19 juli: marielleB & Weethetwel & Daam & Tyra 20 juli: Jannes & Maranka & Angelique79 & Afina80 & Lotte2 & Fientje2007 21 juli: Danjo & FunnyMe & Pearly 22 juli: Lolly & Meisje1988 & Vlinders & Pebbles & Derona & Fairy Tale & Sablovesgeof & Talia 23 juli: Jessy2403 & Jale & prissys 24 juli: Pluys & Caitlin80 & ice & Evaline 25 juli: Barbie79 & Martjemar & Surf & Diaantje17 & Frumpje & Schiepie & Chantilly & Cassanie 26 juli: Blablabla & Suzan72 & Marieke1610 & Trietra 27 juli: Lafemme & Karine & Missbutterfly & Yustin & Sssassskia & Puzzcat24 & Fl3xgirl & Morgaantje & Demi123& Fiona23 28 juli: Visjes & Hoopgeluk & Bahar & Hopes & Marina99 & Roshi & dani86 & Minni & houda 29 juli: lies & Susanbenjamins & Bianca75 & Loesje77 & butterfly1 30 juli: Jiska & Taby & Gerda1975 & Delayla & Yolandabenny & Veertje23 & LadyZorra & Jessica83 & Meyem85 & Jelske1978 31 juli: Mone & Djezelf & Rainstarr & Moedergans & Sab85 & Droppie123 210 passagiers voor de roze tractor! 96 ongi.... 26 zwanger.... 12 negatieve test.... 0 twijfel.... 3 mk.... 5 onbekend.... Testmarathon 22 juli 1. Meisje1988 2. Lolly 3. Vlinders ZWANGER!! 4. Maranka ZWANGER!! 5. Hopefull ongi 6. Maudi ongi 7. FunnyMe ongi 8. Daantjuh (als ik nog niet ongi ben) 9. Talia 10. Dimmel (als ik kan wachten tot dan) 11. mariefrance Testmarathon 30 juli 1. Lies 2. Saskia 3. Susanbenjamins 4. Delayla 5. Ice 6. Sablovesgeof 7. Fl3xgirl 8. Fiona23 Up
Ik had de testen ook met een dag in huis..heb er nu nog één in de kast liggen en nog één test van de etos....zucht...morgen maar niet testen als ik het kan laten....
het is erg irritant dat je steeds negatief test vorige ronde ook 4 of 5 testen gedaan allemaal nega op de eerste na. daarna maar naar de ha geweest en die heeft getest en zei dat ik niet zwanger was en 2 of 3 dagen later werd ik ongi had dus blijkbaar ineens een cyclus van 40 dagen i.p.v. 28 dagen maar het kwam door de stres van het werk denk ik Ik hoop dat de test bij jou een keertje positief wordt ik ga [-o< voor je
ik wil niet al je hoop wegnemen zo was het niet bedoelt maar misschien is het een optie om ook de ha even te bellen? misschien dat hij/zij een testje voor je willen doen
he wat jammer zeg zelf dat is al spannend maar als je ze gisteren hebt besteld heb je als het goed is een mailtje gehad waarop staat wanneer je het ontvangt
Hoi meiden, Heb nu al twee dagen bruinverlies... vind het nogal vreemd. Weet niet goed wat ik ervan moet denken. Zo heel af en toe een zeurderige pijn in m'n onderbuik, heb ook last van gevoelige (.)(.). Vind het nogal vaag, en hoop zo ontzettend zwanger te mogen zijn... Nog effies afwachten, ik hoop maar dat het geen ongi is die zich aankondigd. Voor alle zwangere meiden : FELI! en voor de meiden die reeds ongi zijn geworden : Kop op!