pfff... wat duurt wachten lang zeg. Gelukkig heb ik wel afleiding op het werk. Errug druk. En... over 7 weekjes mag ik van mijn lang verwachte vakantie genieten. hmmm 3 weken... kijk er nu al naar uit... 8) Ik heb even een vraagje. Ik heb afgelopen maandag flink geklusts. Was ook mijn vruchtbare dag. Maar nu.. gisteren had ik opeens heel veel slijm aan mijn wcpapiertje zitten. (sorry voor details ) en de volgende keer weer even checken en toen was weer weg. Wat zou dat kunnen zijn? Maar ik zit in de wachtkamer. Dus we wachten we maar af.
vandaag heb ik last van mijn onderrug en mijn onderbuik. soort van spierpijn achtig iets. en ik heb honger maar geen zin om iets te eten. lag tot 12 uur vanmiddag in mijn bed en ben nog steeds erg moe. ik weet niet hoe ik zitten moet doet zo'n pijn En ik kan ook een abbonement nemen op mijn wc daar ben ik nl vaak te vinden
Alweer ongi..... vreselijk Ronde 15 wordt werkelijkheid. Af en toe kan ik het wel goed relativeren maar zo nu en dan zit ik er echt helemaal doorheen. Op mijn werk en op verjaardagen gaat het alleen maar over zwangerschap en kinderen, is zo kwetsend en ik wordt er zo verdrietig van. Hoopte dat de vakantie me goed zal doen en misschien een kindje kon brengen maar helaas ook totale ontspanning mag niet baten, of ik er nou wel of niet mee bezig ben het maakt allemaal niet uit. Ben hier een tijdje niet geweest en kom niet echt vrolijk binnen maar ik moest het even kwijt. Ook hier wegblijven heeft dus geen zin. Weet echt niet meer wat ik moet meijn hele leven draaid er voor mijn gevoel om en ik kan het niet loslaten. Maak me ook zorgen terwijl de huisarts zegt dat ik me nog nergens zorgen om hoef te maken. Sorry meiden... Iedereen die aan het wachten is heel veel succes en ik duim voor jullie.
************************************** HCG******************************* dankje wel mop hopelijk mag het hier baten want wil zsm zwanger worden heb totaal geen geduld meer!
Hoi dames, ik ben er maandag weer. Heb nu even thuis geen pc helaas. SunnyCloud: Kop op! Kan me goed voorstellen dat je er zo nu en dan doorheen zit. Sterkte! Voor iedereen die gaat testen dit weekend: Succes! En hopeleijk maandag weer veel roze erbij! Liefs Zora
Weet iemand toevalli of het ook iets met de innesteling of zoiets te maken kan hebben dat ik gisteravond, vannacht (ja moest op vanwege van die **%&^muggen ) en vanmorgen misselyk was? Nu gaat het weer, echt raar. Was al bang dat ik ziek ging worden, dáár heb ik al helemaal geen zin in @ Sunnycloud: wat kl*** voor je meid, kan me zo goed voorstellen dat je erdoor heen zit ff, en dat je je zorgen maakt! Daarom een dikke knuff voor jou!
hey ice heb je je banner verandert ik dacht dat wij gelijk liepen vandaar dat misselijkheid weet ik niet of dat kan bij innesteling ? ik heb wel nog wat stekjes in me buik en in me borsten ook hoop dat we allebei in het rose komen deze maan wanneer wil jij gaan testen?
Passagierslijst voor de roze Tractor! 01 juli: Bianca84 & Jiska & Wuppie01 & Ktje & Lies & Enise & Jusi & LadyZorra & Nschram 02 juli: Sarah1981 & Loesje77 & Mobius & Miepie80 & Marleen1979 & Bianca75 & Gerda1975 03 juli: Mickey06 & Sssassskia & Delayla & Mariebel & Vosje2000 & Linda & Dieudonnee & Jocy & Djezelf & Stef 04 juli: Pooh69 & Marina99 & Happy1980 & Nikitje & Lucia & Pluisje79 05 juli: Rissie & Denise85 & Diddl & Adriana1982 & Mamavanmats & BD81 06 juli: Eekje & xanado83 & Dionne84 & indey & Sumeye & Marlot & Roosje76 07 juli: Wieffie & Nina1983 & Boogschutter78 & Roxanne & Mili & sab85 & moedergans & Lise & Jeldou & Jessica83 & Ahanna & Heaven81 & Joss81 & Onsukkie & Mary Jane & Mommie 08 juli: Claire & Blondie & Jendo 09 juli: veertje23 & droom & Mielenl & Melanietje & Dimmel 10 juli: Daantje82 & Mss Ace & Racebabe & Hster & Lobj & Zora & Marian26 & Miek78 11 juli: Mss & Wicjuh & Buddy & Saar & Anrieke & MenM & MarielleB 12 juli: Carinda & Anna28 & Yvetje1982 & Ilona21 & Brenda1976 & Parel & Mirandab & Isababy 13 juli: Daantjuh & Linda81 & jes1 & Rebbel & CynthiaB & Lafo 14 juli: mari & Julita & wens3 & Mariefrance 15 juli: nony & Sarai & Jessejaime & Nynke31 & Clau24 & Dolphin & Marlie81 & Tijgertje23 & Missdaisy & Poohbear26 16 juli: Linda26 & Hopefull & go4baby & wies31 & Maria79 & Floddertje & Roos1982 & Marieke21 & WishfulDreaming & Beastie & Lilya & malu 17 juli: Bregt & guusje30 & mayo1982 & Maudi & Noa25 & KatSas & Happy Mom & Marieke15 18 juli: Monique1982 & Suzy28 & Tante Mars & Diavolo & Frostieke & Brabbel & YAYA1 19 juli: marielleB & Weethetwel & Daam & Tyra 20 juli: Jannes & Maranka & Angelique79 & Afina80 & Lotte2 & Fientje2007 21 juli: Danjo & FunnyMe & Pearly 22 juli: Lolly & Meisje1988 & Vlinders & Pebbles & Derona & Fairy Tale & Sablovesgeof & Talia 23 juli: Jessy2403 & Jale & prissys 24 juli: Pluys & Caitlin80 & ice & Evaline 25 juli: Barbie79 & Martjemar & Surf & Diaantje17 & Frumpje & Schiepie & Chantilly & Cassanie 26 juli: Blablabla & Suzan72 & Marieke1610 & Trietra 27 juli: Lafemme & Karine & Missbutterfly & Yustin & Sssassskia & Puzzcat24 & Fl3xgirl & Morgaantje & Demi123& Fiona23 28 juli: Visjes & Hoopgeluk & Bahar & Hopes & Marina99 & Roshi & dani86 & Minni & houda 29 juli: lies & Susanbenjamins & Bianca75 & Loesje77 & butterfly1 30 juli: Jiska & Taby & Gerda1975 & Delayla & Yolandabenny & Veertje23 & LadyZorra & Jessica83 & Meyem85 & Jelske1978 31 juli: Mone & Djezelf & Rainstarr & Moedergans & Sab85 & Droppie123 210 passagiers voor de roze tractor! 96 ongi.... 26 zwanger.... 12 negatieve test.... 0 twijfel.... 3 mk.... 4 onbekend.... Testmarathon 22 juli 1. Meisje1988 2. Lolly 3. Vlinders ZWANGER!! 4. Maranka ZWANGER!! 5. Hopefull ongi 6. Maudi ongi 7. FunnyMe ongi 8. Daantjuh (als ik nog niet ongi ben) 9. Talia 10. Dimmel (als ik kan wachten tot dan) 11. mariefrance Testmarathon 30 juli 1. Lies 2. Saskia 3. Susanbenjamins 4. Delayla 5. Ice 6. Sablovesgeof 7. Fl3xgirl 8. Fiona23 @ Dimmel ik heb het terug veranderd. Lolly had er denk ik over heen gelezen dat het van je bekend was
Hier verder nog geen nieuws. De test van afgelopen woensdag was negatief, maar nu nog geen . Als ik mijn langste cyclus (35 dagen, na het stoppen met de pil) aanhoud, is dinsdag mijn uiterste NOD datum. Ben erg benieuwd! Nog iets anders: Volgens de statisitiek heb je elke maand 20% kans om zwanger te worden. Ik heb eens naar de vorige maanden gekeken en dat klopt aardig. Er zijn altijd 5x zo veel mensen die niet zwanger zijn geworden, dan dat er wel zwanger zijn geworden. Helaas is het dan voor ons wachtenden van juli, nu niet zo gunstig! Ik hoop dat we tegendeel kunnen bewijzen.
nee van die statisitiek klopt niks let maar op aan deze maand is het andersom?! hhahaha nee grsapje maar hoop het niet in juni zijn er echt veel zwanger geworden dus moet het in july ook lukken
FF een wijziging. Ik ben nog eens door gaan rekenen, maar het is nog helemaal niet zo ongunstig! En anders is er altijd nog de stelregel: "een uitzondering op de regel"
sunnycloud.ik snap wat je bedoelt,wij zijn iets meer dan een jaar bezig. en iedere keer die vraag of wij geen kinderen willen,of gesprekken die gaan over zwangerschap en kinderen... zijn jullie al bij de huisarts geweest?wij zijn van plan zodra ik ongi ben om te gaan(hebben het al een paar keer uitgesteld..) heel veel succes in de volgende ronde meid! de rest natuurlijk ook succes!