Nod Juli 2007

Discussion in 'NOD forum' started by wieffie, May 19, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

mijn vriend lief heeft speciaal voor mij een grote beker ijs gehaalt omdat hij vandaag niet zoveel aandacht voor me had ik ben dus lekker aan het smullen :D

2. Niet meer actief

ben ook een emo eter hihi ben al eens 15 kilo kwijt geweest, maar dat is er allemaal weer aan gekomen plus nog wat extra, hoop dat ik het nu wel vol ga houden en het zo rustig er af krijg. je kunt het bij mij nu ook nog niet zien, maar dat geeft niks ben ik onderhand wel gewend. een vriendin van mij is met haar zwangerschap 21 kilo afgevallen zonder daar maar iets voor te doen. ze was wel wat zwaarder als ik ben , maar hoop dat het bij mij dan ook een beetje positief uitvalt hihi.
    xxx miss butterfly

3. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ben jarloers op je hmm ooooowe wacht heb ook nog ijs in de vriezer dan wel maar kan ook naar venetië (ijspaleis het lekkerste ijs van nederland) toe gaan maar het regent nog te hard dus duik ik me vriezer maar in

ohoooo ik ben slecht! hahhaha breng me niet op meer iedeeen heb een vreetkick altijd vlak voor me ongi

4. Niet meer actief

mmm lekker ijs mmmmmm
    xxx miss butterfly

5. bo2008

bo2008 Niet meer actief

6. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zie het al we moeten gewoon zwanger zijn dan gaan we de volgende zomer er super slank in;)

7. Niet meer actief

heb nu nog geen vreetkick aanval gelukkig zit nog vol van het eten.
    xxx miss butterfly

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

9. Niet meer actief

als dat zou kunnen hihi

10. bo2008

bo2008 Niet meer actief

maar dat is ook mijn probleem ik kan maar doorgaan en doorgaan en doorgaan en ...

11. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,069
    2,204
    113
    Brabant
    thnx miss butterfly!

12. Niet meer actief

nou als ik vol zit zit ik vol , mijn probleem is dat ik van een snoepje al aankom dusssssssssssss......

13. bo2008

bo2008 Niet meer actief

meiden we lopen bijna alle 3 gelijk hebben jullie al wat symptomen ik heb steken dan weer rechts dan weer links en laat veel boeren en andere gas ;) verder niks ja de ene keer wel me borsten de andere keer weer niet zit tussen me oren denk ik

14. Niet meer actief

graag gedaan meid

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik heb hele erge last van mijn rug en buik uitlaatgassen ben ik nu beetje kwijt maar wel erg last van gehad :) maar mijn temp. is met 0.4 gestegen sinds maandag ;)

16. Niet meer actief

voel vanalles maar heb dat al vaker gehad had mijn ei recht , maar voel wel dat die ezakt is af en toe zeke boobs , maar verder nog niks , oja wel een paar keer een flinke steek gehad waarvan ik echt au riep?

17. Niet meer actief

moet ook wel wat meer boertjes laten (sorry) maar of dat er iets mee te maken heeft weet ik ook niet

18. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ja ik heb enorme last gehad van me onderug sochtends echt kramp ben er nu pas 2 dag en eidnelijk vanaf
    stom he heb 3 testen thuis liggen maar heb nog steeds me kunnen beheersen het zou ook veel te vroeg nog zijn maar ergens zegt iets van dat ik zwanger ben maar dan hoor ik een hele duidelijke andere stem je maak t jezelf weer gek! erg he
    owe buy the way me ijs smaakt heerlijk

19. bo2008

bo2008 Niet meer actief

fl3xgirl klinkt goed die stijgende temp!
    miss b. heb ik ook die gassen hahahah maar weet niet of het erger is als normaal hahaha me mannetje is wel wat gewend van me ben wel ontzettend vrolijk vandaag en een energie !

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

heb ook 3 testen hier liggen moet me erg inhouden ik zit ook in spanning want mijn schoonzus (surf) is nu op vakantie naar thailand maar ze ging dit weekeind testen ben zo benieuwt BTW mijn ijs is al op :cry: :cry:

Share This Page