Nod Juli 2007

Discussion in 'NOD forum' started by wieffie, May 19, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

fiona ik zou nog even wachten meid is echt veel ste vroeg hoor. zelf wacht ik zoiezo tot mijn nod want heb het gevoel dat het anders alsnog miss kan gaan. probeer het nog zolang mogelijk vol te houden.

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik weet niet wanneer ik ga testen ik heb mij ei al eerder gehad maar weet niet precies wanneer :(: :(: BTW. was net op hyves en weet je wie ik op op hyves zag staan?

wie wil het weten :p :p

3. Niet meer actief

dat doe je snel fl3xgirl was het lekker . spannend voor surf zeg ben benieuwd.

fiona lekker dat je zoveel energie hebt wou dat ik het nog had ben kapot heb vanmorgen gewerkt en vanmiddag hier het hele huis nog gadaan pffff.

4. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ja ik ga me zeker inhouden om te gaan testen pas na 27 july mag ik het van mezelf doen raar hoor anders had ik het nu gedaan maar wil geen teleurstelling nu nog niet! maarja als ik ongi wordt dan moet het maar maar liever niet
    maar meestal als je een MK heb gehad dan ben je snel erna weer in verwachting dus ik heb goede hoop voor jouw! hadden we maar meer duidelijkheid

5. Niet meer actief

nou wie

6. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    nu vertel :)

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

spanning en sensatie *trom geroffel* Jan Smit :oops: :D :D

kep hem meteen toegevoegd :)

8. Niet meer actief

weet zeker dat mijn ei 1 a 2 dagen eerder was dus we wachten af

9. bo2008

bo2008 Niet meer actief

onee heb al ruim 2 weken vakantie en met het geweldiguh weer hier in NL is me huis nog nooit zo schoon en opgeruimd geweest heb dus alle energie ! hahaha en slaap al 4 ochtenden tot 11 uur uit! ben echt een vreselijk lui mens deze week maar heb het verdiend

10. Niet meer actief

heb nu ook vakantie joepie.

leuk jan smit hij id alleen een beetje te jong voor mij hahaha

11. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik ben mijn bed niet uit te krijgen was pas 12 uur vanmiddag mijn nest uit en nog steeds moe :(

12. Niet meer actief

er valt dadelijk voor de anderen dames heel wat bij te lezen hahaha

13. Niet meer actief

he luiwammes grapje hihi

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

30 juni naar zijn concert geweest hier in hoorn nou ik ben nog nooit van mijn leven zo uit mijn dak gegaan en volgende dag behoorlijk verdrietig (vond mijn mannetje niet zo leuk) ach ja dag daarna was ik alweer de oude ;)

15. bo2008

bo2008 Niet meer actief

maar zal me niet snel vervelen met hem voor 1 x hahahaha hyves daar zit ik nu ook op hyven doe ik en zwangerschapspagina en ben sinds een paar dagen op de site van mijnkind.nl maar vindt het daar lang niet zo gezellig als hier

16. Niet meer actief

zit te wachten tot manlief thuis komt hij is met de hond van zijn ouders (die op vakantie zijn) naa r de dierenarts samen met zijn zus en hij is nu al anderhalf uur weg? ben bang dat de hond niet meer mee naar huis komt snik snik

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

waarom ben je daar bang voor is er iets mis?

18. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    haha dat had ik ook gedaan
    maaar weet je wel heel zeker dat hij het is :)

19. Niet meer actief

doe niet aan hyves vindt dit al genoeg om bij te houden

20. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hey luiwammes lekker toch!

wat zielig is de hond oud?

Share This Page