Nod Juli 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door wieffie, 19 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

ja ik weet het zeker de site wordt gehost door een vriend van hem ;)

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik wou dat ik die vlindertjes van mijn banner op kon pakken en 6 dagen vooruit kon zetten :)

3. Niet meer actief

ja hij ademd heel moeilijk niest bloed en kan nu ook niet fatsoenlijk meer op zijn achterpoten staan laat zijn ontlasting lopen en zo. had al medicijnen voor de ademhaling , maar die hebben niet echt gewerkt

4. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ik heb otazu en kelly van bigbrother en nog wat andere bekenden ik heb een paar erg populaire vriendinnetjes en zo kwam ik via hun vrienden bij hun je moet eens weten hoeveel er onder schuilnamen zitten en idd het is wel veel wat ik bij moet houden allemaal hahaha

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.069
    2.204
    113
    Brabant
    haha, ja dat weer hier, daar word je simpel van..
    Ben net (lees 2,5 uur) terug uit italie en ben nu al chaggie van t weer.. en heb al gekookt, de eerste was draait al en de tassen zijn al leeg, haha t weer heeft ook zn voordelen.

Ennuh jan smit..mmmmm:)

Nog een heel ander vraagje:
    Ik wil dus deze week naar de dok gaan ivm aanhouden en terugkerend bruin/bloedverlies. Ik heb 20 juni voor t laatst (neg) getest. Wie zou er van te voren nog even "voor de zekerheid" testen? Ik heb geeeeeeen idee wanneer mn laatste echte ongi is geweest (lang terug dus) en heb absoluut geen zwangersymptomen. alleen labiel en moe, haha:)
    En heb dus veel gevloeid de laatste tijd (geen helder bloed)

liefs, Taliaa

6. Niet meer actief

de hond is 13 dus wel een mooie leeftijd

7. hihi ik moet ook nog 6 dagen w8en....maar moet zeggen dat ik er niet aan denk. gelukkig maar. na een paar maanden steeds zwaar zenuwachtig te zijn en overal last van te hebben heb ik me er nu bij neergelegd, komt t dan komt t, komt t nog niet dan is t klote maar gaan we weer door voor de volgende ronde...

kom op meiden! ooit krijgen we een positieve test, liever deze maand als volgende maand natuurlijk, maar we mogen de moed niet verliezen :D

liefs marieke

8. bo2008

bo2008 Niet meer actief

owe wat zielig dan is het soms beter dat ze hem laten inslapen hoe erg het ook is de kwaliteit van het leven daar moet je voor kijken mensen doen het gauw omdat ze een beetje ego zijndat ze het beest niet laten inslapen maar je moet altijd den ken wat het beste is voor zon beest het zal wel erg zijn zeg als die ouders terug komen van vakantie en ze hebben hun hond niet meer
    ik moet er niet aan denken
    maar laten we hopen dat het nog te redden is met medicatie

9. Niet meer actief

taliaa als jij zelf denkt dat je van te voren beter nog even een testje kunt doen moet je dat doen, je kunt ook vragen of de ha het wil doen

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik weet dat mijn test weer positief zal zijn een keer maar of mijn zwangerschap dit keer wel aanhoud is het 2de :( vind het wel eng maar mag nu met 6wk een echo laten maken

11. bo2008

bo2008 Niet meer actief

talia ik zou toch een tesje wagen je weet het nooit

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

mijn vriend zei jij gaat niet eerder testen totdat ik aandelen heb gekocht vor zwangerschapstesten :) :) kep al zo vaak negatief getest vorige ronde

13. Niet meer actief

ze leeft nog heeft een spuit gehad en kijken wat dat doet heeft waarschijnlijk overal kanker , maar wachten toch eerst even op reactie van hun ouders

14. Niet meer actief

haha dat lijkt me een goed idee die aandelen

15. Niet meer actief

ga nu stoppen lees morgen wel verder groetjes

16. bo2008

bo2008 Niet meer actief

fel3xgirl denk dat iedereen het heel eng vindt maar lees zo vaak op het forum van meiden die een MK hebben gehad die twijfels die blijven altijd denk ik
    als ik zwanger ben zou ik daar ook bang voor zijn de eerste weken je hoort het zo vaak maar je moet er gewoon vooral van genieten maar ik heb makkelijk praten me vriendin is bijna uitgerekent en had een paar maanden ervoor ook een MK en die was ook van de 2de zwangerschap wat onzeker maar ze is nou zo rond als een balletje ik weet zeker dat er nog genoeg rose aankomt

miss B wat voor soort hond is het 13 jaar is wel een mooie leeftijd maar jah je wilt ze nooit kwijt al zijn ze 100 bij wijze van

17. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ja aandelen we ouden binnelopen !

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik weet dat ik moet gaan genieten als het zover is en dat ga ik ook zeker doen ik ben blij dat ik met 6 weken een echo krijg en niet pas met 12 weken :)

19. prissys

prissys Lid

28 mei 2007
    28
    0
    0
    den haag
    helaas ze zijn er :evil: :evil: wel 3dagen te vroeg :(: jammer :( ,op naar augustus
    iedereen die zwanger is van harte gefeliciteerd,
    groetjes priscilla

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

dikke knufff prissys en succes in de volgende ronde

Deel Deze Pagina