ja dat is zo veel beter dan dat je zolang in onzekerheid moet wachten vindt het nog wel lang duren voordat ze hier in nederland je eerste echo geven 12 weken duurt wel erg lang ik ken meiden die zwanger zijn em met 9 weken een echo krijgen omdat ze hebben gezegd dat ze totaal geen idee hebben hoever ze zijn. denk dat ik dat ook zou zeggen leugentje om bestwil 12 weken vindt het nou als moeilijk om nog 7 dagen te moeten wachten
owe priss wat zonde jammer voor je meid maar ook van mij een dikke knuffel ik zie je wel in aug den kik hoop van niet maar heb me wel alvast aangemeld kom op nieuwe ronde nieuwe kansen
als je je echo eerder wil mag je dat gewoon aangeven het is niet verplicht dat je je eerste echo met 12 weken pas krijgt ik heb gehoort van iemand die een vriendin heeft die heeft met 6wk 8wk en 12 wk een echo aangevraagt en gewoon gekregen. dus proberen kan altijd
Hey meiden, wat spannend hier voor veel zeg! Konden we de tijd maar een stukje vooruit zetten he! Ik hoop voor jullie allemaal op een mooie roze naam
ja dat zal ik dan zeker ook doen dan en jij? ik zal het wel fijn vinden maar in belgie of duitsland krijgen ze standaard al meer echos dacht ik
ik moet denk ik naar het ziekenhuis voor een echo vanwege mijn "rare" miskraam ze dachten namelijk dat ik een molazwangerschap had maar na veel onderzoek was dit gelukkig niet het geval
wat is dat dan een mola zwangerschap ik leer hier vanalles idd jamer dat je me het uit kan leggen wat liever anders geweest
een mola zwangerschap is iets wat je grootste nachtmerrie is. Als je het hebt heb je zeg maar geen vruchtzakje maar alleen maar blaasjes. Ik had wel een vruchtzakje maar ipv. een vruchtje allemaal blaasjes. dat zou dan een patiele mola zijn (ofzoiets) Maar als je mola hebt moet je weer aan de pil ongeveer een jaar en dan mag je weer zwanger worden als de cellen weg zijn. wordt je toch direct zwanger dan kunnen de cellen geactiveert worden en uitzaaien naar je longen en moet je dus een chemo ondergaan. kortom een grote nachtmerrie. IK stond doodsangsten uit toen de gyn zei dat het misschien een mola was.
Passagierslijst voor de roze Tractor! 01 juli: Bianca84 & Jiska & Wuppie01 & Ktje & Lies & Enise & Jusi & LadyZorra & Nschram 02 juli: Sarah1981 & Loesje77 & Mobius & Miepie80 & Marleen1979 & Bianca75 & Gerda1975 03 juli: Mickey06 & Sssassskia & Delayla & Mariebel & Vosje2000 & Linda & Dieudonnee & Jocy & Djezelf & Stef 04 juli: Pooh69 & Marina99 & Happy1980 & Nikitje & Lucia & Pluisje79 05 juli: Rissie & Denise85 & Diddl & Adriana1982 & Mamavanmats & BD81 06 juli: Eekje & xanado83 & Dionne84 & indey & Sumeye & Marlot & Roosje76 07 juli: Wieffie & Nina1983 & Boogschutter78 & Roxanne & Mili & sab85 & moedergans & Lise & Jeldou & Jessica83 & Ahanna & Heaven81 & Joss81 & Onsukkie & Mary Jane & Mommie 08 juli: Claire & Blondie & Jendo 09 juli: veertje23 & droom & Mielenl & Melanietje & Dimmel 10 juli: Daantje82 & Mss Ace & Racebabe & Hster & Lobj & Zora & Marian26 & Miek78 11 juli: Mss & Wicjuh & Buddy & Saar & Anrieke & MenM & MarielleB 12 juli: Carinda & Anna28 & Yvetje1982 & Ilona21 & Brenda1976 & Parel & Mirandab & Isababy 13 juli: Daantjuh & Linda81 & jes1 & Rebbel & CynthiaB & Lafo 14 juli: mari & Julita & wens3 & Mariefrance 15 juli: nony & Sarai & Jessejaime & Nynke31 & Clau24 & Dolphin & Marlie81 & Tijgertje23 & Missdaisy & Poohbear26 16 juli: Linda26 & Hopefull & go4baby & wies31 & Maria79 & Floddertje & Roos1982 & Marieke21 & WishfulDreaming & Beastie & Lilya & malu 17 juli: Bregt & guusje30 & mayo1982 & Maudi & Noa25 & KatSas & Happy Mom & Marieke15 18 juli: Monique1982 & Suzy28 & Tante Mars & Diavolo & Frostieke & Brabbel & YAYA1 19 juli: marielleB & Weethetwel & Daam & Tyra 20 juli: Jannes & Maranka & Angelique79 & Afina80 & Lotte2 & Fientje2007 & Sunnycloud 21 juli: Danjo & FunnyMe & Pearly 22 juli: Lolly & Meisje1988 & Vlinders & Pebbles & Derona & Fairy Tale & Sablovesgeof & Talia 23 juli: Jessy2403 & Jale & prissys 24 juli: Pluys & Caitlin80 & ice & Evaline 25 juli: Barbie79 & Martjemar & Surf & Diaantje17 & Frumpje & Schiepie & Chantilly & Cassanie 26 juli: Blablabla & Suzan72 & Marieke1610 & Trietra 27 juli: Lafemme & Karine & Missbutterfly & Yustin & Sssassskia & Puzzcat24 & Fl3xgirl & Morgaantje & Demi123& Fiona23 28 juli: Visjes & Hoopgeluk & Bahar & Hopes & Marina99 & Roshi & dani86 & Minni & houda 29 juli: lies & Susanbenjamins & Bianca75 & Loesje77 & butterfly1 30 juli: Jiska & Taby & Gerda1975 & Delayla & Yolandabenny & Veertje23 & LadyZorra & Jessica83 & Meyem85 & Jelske1978 31 juli: Mone & Djezelf & Rainstarr & Moedergans & Sab85 & Droppie123 211 passagiers voor de roze tractor! 99 ongi.... 26 zwanger.... 12 negatieve test.... 0 twijfel.... 3 mk.... 4 onbekend.... Testmarathon 22 juli 1. Meisje1988 2. Lolly 3. Vlinders ZWANGER!! 4. Maranka ZWANGER!! 5. Hopefull ongi 6. Maudi ongi 7. FunnyMe ongi 8. Daantjuh (als ik nog niet ongi ben) 9. Talia 10. Dimmel (als ik kan wachten tot dan) 11. mariefrance 12. Malu Testmarathon 30 juli 1. Lies 2. Saskia 3. Susanbenjamins 4. Delayla 5. Ice 6. Sablovesgeof 7. Fl3xgirl 8. Fiona23 @ Prissys dikke knuffel! Zoooooooooooo wat kunnen jullie kletsen Meiden ik duim heeeeeeel hard voor jullie!
grote god schrik me rot wist niet eens dat zoiets bestond meid wat zal je geschrokken zijn hoop dat je dat nooit meer hoeft mee te maken
mola is erg zeldzaam komt bijna niet voor 1 op de 2000 vrouwen hebben het dus heel weinig en de patiele mola is nog zeldzamer.
dus je trof het wel juist die zeldzamen maar had je het zeker of konden ze dat niet bevestigen en heb je de pil nu ook opnieuw moeten slikken
ja gelukkig meid je temp was toch getegen dus heb er een goed gevoel over bij je ik weet alleen van het tempen dan als je ongi nadert en de temp stijgt dat je dan mogelijk zwanger kan zijn maar dat ik nog vroeg hey nou loop ik jouw gek te maken ik denk toch dat ik de volgende ronde als de mislukt met ovu testen ga werken en anders toch ook tempen maar ik wil er zo veel ook niet meer bezig zijn voor me mannetje die hebt anders ook zon gebruikt gevoel den kik hahah hij zegt er niks over als ik zeg nu moeten we ff actie ondernemen en dan knutslen maar dat komt ook omdat we pas voor het echie bezig zijn jaajajaj poooh ik verveelde me en zit hier alleen in huis dus had ff een lulkick hahaha
meiden, kan iemand mij helpen? Ik probeer een banner van lilypie.com te gebruiken, maar het lukt niet helemaal zoals jullie zien
ik las ergens dat je na je ei sprong je temp met 0.4 graden stijgt en voor je nod weer zakt als je zwanger ben is dat zo?