haha ja ik zit toch ook elke keer onbewust hu hu hey een steekje en dan weer en dan weer de hele dag door en nu is het weer rustig en dan komen ze weer ik weet niet hoor we moeten gewoon wachten fl3xgirl helaas maar waar hahah maar heb geen geduld!
ik heb ook geen gedult maar ik zit in een dubio ik wou dat het al de 30ste was maar dan moet ik ook weer werken ](*,)
sta jij ook op de 30ste met testen ik ook! weet alleen wanner het de 27ste is dat ik mischien dan al test erg he kan het niet lang volhouden ja ik moet de 30ste ook alweer beginnen toevallig!
Spannend hoor meiden! Ik moet nog even, maar ben de hele tijd bang dat mijn cyclus ineens korter is en dat mijn ei al is geweest.. En dat zou erg jammer zijn want klussen ging erg moeilijk. Mijn man is muzikant en is veel in het buitenland geweest en moet nog veel naar het buitenland ook komende maanden. Hoop dus echt dat mijn ei volgende week is, dan zijn we namelijk de hele week samen en op vakantie... Pfff! Denk dat ik maar ovu testen ga halen. Tonen die ook aan als je ei al is geweest?
Meiden, ik zou toch proberen te wachten hoor! Het is zo vreselijk balen als je negatief test en ook nog niet ongesteld bent geworden. Dan weet je namelijk nog niets... Ik weet uit ervaring hoe moeilijk het is! 2 maanden geleden ben ik 's nachts mijn bed uit gegaan op mijn NOD. Je kan toch testen vanaf je NOD? Ik dacht "na 12 uur 's avonds is het toch al mijn NOD?'
haha ja ik wou al weten hoe dat ging maar ik heb geen slijm volgens mij wat zou ik moeten voelen of die hard of zacht is?
hahhaa ja heb het ook een keer snachts gedaan ik wacht ook zeker tot na me NOD dus wordt het de gewoon de 30ste en niet eerder dat is het beste en hope dat de ongi weg blijft 9 maanden lang
ze noemen het zo mooi als de neus als je met middelvinger en wijsvinger (schoon) naar binnen gaat voel je als je niet vruchtbaar ben een ding zo hard als je neus. ben je wel vruchtbaar ligt hij hoger en is hij zachter soms voel je hem dus niet
He meiden kom nog even strooien voor jullie. ************************** ************************* ********************* fl3xgirl: ik wil je hoop niet de grond in boren en hoop zeker dat je zwanger bent. Maar kan je afgelopen week niet je ei hebben gehad? Dan gaat je temp namelijk met 0,3 graden omhoog en blijft hoog tot je ongi wordt of natuurlijk zwanger bent. Of weet je zeker dat je ie eerder is geweest. Ik heb namelijk ook 6 maandjes ongeveer getempt en vandaar mijn vraag. Ik hoop natuurlijk dat je zwanger bent.
************************** ************************* ********************* vang vang vang fl3exgirl heb nog wat voor je overgehouden hoor