Nod Juli 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door wieffie, 19 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ik heb geen verstand van dat tempen meis

2. Adriana1982

Adriana1982 Actief lid

25 jun 2007
    488
    0
    0
    Inmiddels gelukt! Dank jullie wel...

x

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

hihi ik ook niet ik dacht ach laat ik eens tempen :p maarja hij stijgt dat is iig een goed teken

4. bo2008

bo2008 Niet meer actief

goed zo je banner staat

5. bo2008

bo2008 Niet meer actief

haha ja ik zit toch ook elke keer onbewust hu hu hey een steekje en dan weer en dan weer de hele dag door en nu is het weer rustig en dan komen ze weer
    ik weet niet hoor we moeten gewoon wachten fl3xgirl helaas maar waar hahah maar heb geen geduld!

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik heb ook geen gedult maar ik zit in een dubio ik wou dat het al de 30ste was maar dan moet ik ook weer werken ](*,)

7. bo2008

bo2008 Niet meer actief

sta jij ook op de 30ste met testen ik ook!
    weet alleen wanner het de 27ste is dat ik mischien dan al test erg he kan het niet lang volhouden ja ik moet de 30ste ook alweer beginnen toevallig!

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik denk dat ik stiekem toch die zaterdag of zondag test ben ook erg ongeduldig :rolleyes:

9. Adriana1982

Adriana1982 Actief lid

25 jun 2007
    488
    0
    0
    Spannend hoor meiden! Ik moet nog even, maar ben de hele tijd bang dat mijn cyclus ineens korter is en dat mijn ei al is geweest.. En dat zou erg jammer zijn want klussen ging erg moeilijk. Mijn man is muzikant en is veel in het buitenland geweest en moet nog veel naar het buitenland ook komende maanden. Hoop dus echt dat mijn ei volgende week is, dan zijn we namelijk de hele week samen en op vakantie... Pfff! Denk dat ik maar ovu testen ga halen. Tonen die ook aan als je ei al is geweest?

10. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hhaha ik hoop zo dat we allebei in het rose mogen
    wanneer is jouw NOD

11. Delfino

Delfino Niet meer actief

12. bo2008

bo2008 Niet meer actief

o die van mij ook;)

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

je moet even je slijm en je bm in de gaten houden dmv voelen (SORRY) :oops:

14. Adriana1982

Adriana1982 Actief lid

25 jun 2007
    488
    0
    0
    Meiden, ik zou toch proberen te wachten hoor! Het is zo vreselijk balen als je negatief test en ook nog niet ongesteld bent geworden. Dan weet je namelijk nog niets... Ik weet uit ervaring hoe moeilijk het is! 2 maanden geleden ben ik 's nachts mijn bed uit gegaan op mijn NOD. Je kan toch testen vanaf je NOD? Ik dacht "na 12 uur 's avonds is het toch al mijn NOD?'

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

hahahaha dan kan het bijna niet missen dat wij roze worden :thumup:

16. bo2008

bo2008 Niet meer actief

haha ja ik wou al weten hoe dat ging maar ik heb geen slijm volgens mij wat zou ik moeten voelen of die hard of zacht is?

17. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hahhaa ja heb het ook een keer snachts gedaan
    ik wacht ook zeker tot na me NOD dus wordt het de gewoon de 30ste en niet eerder dat is het beste en hope dat de ongi weg blijft 9 maanden lang

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

ze noemen het zo mooi als de neus als je met middelvinger en wijsvinger (schoon) naar binnen gaat voel je als je niet vruchtbaar ben een ding zo hard als je neus. ben je wel vruchtbaar ligt hij hoger en is hij zachter soms voel je hem dus niet ;)

19. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    He meiden kom nog even strooien voor jullie.

fl3xgirl: ik wil je hoop niet de grond in boren en hoop zeker dat je zwanger bent. Maar kan je afgelopen week niet je ei hebben gehad? Dan gaat je temp namelijk met 0,3 graden omhoog en blijft hoog tot je ongi wordt of natuurlijk zwanger bent. Of weet je zeker dat je ie eerder is geweest. Ik heb namelijk ook 6 maandjes ongeveer getempt en vandaar mijn vraag. Ik hoop natuurlijk dat je zwanger bent.

20. bo2008

bo2008 Niet meer actief

vang vang vang
    fl3exgirl heb nog wat voor je overgehouden hoor

Deel Deze Pagina