een zwangeren erbij joepie fientje van harte meid ga er maar van genieten. voor de dames die door gaan naar augustus dikke knuffel. zo moest toch nog een hoop bijlezen hier nog flink doorgekletst gister avond. ik ben blij voor je dat het alleen maar een rare mk was . ik heb mijn nod op de 28 staan maar denk dat die zoiezo ook op de 27 is ivm ei dat eerder was. o,ja de hond is een labrador, ze krijgen zijn ouders nog niet te pakken, dus we moeten nog even wachten , maar zijn zus zou het vanmorgen nog proberen en als die zeggen laat maar inslapen kunnen ze voor vandaag nog een afspraak maken. o ik moet ook nog even hcgtjes vangen vang vang vang vang vang vang zo die kan ik wel gebruiken. had gisteravond in een keer last van een beetje misselijkheid en momenteel heb ik het zuur bah bah. had dit de vorige maand ook dus ja . ik weet nog niet wanneer ik ga testen wil in ieder geval na nod tenminste als ik dan nog niet ongi ben.
hihi ik kon niet slapen mijn rug deed zo'n pijn. ik snap alleen niet waarom. ben ook klein beetje misselijk en ik heb hoofdpijn. nou gaat weer lekker dus
@ Fientje: Van harte meid met je zwangreschap en geniet ervan. Ik heb nog steeds niet mijn ei gehad. Mijn banner staat op 26 dagen.
ja en dan denk je nou met al die verchijnselen zal ik toch onderhand wel zwanger zijn, maar ja je lichaam heeft het voor het zeggen he dus het blijft afwachten.
ja idd maar voel nu een mega kramp maar geen spoor van de misschien zijn mijn darmpjes een beetje van slag en ik maar denken dat ik van al mijn uitlaatgassen af was
Ja dat hoop ik. Ik ben bang dat ik deze maand weer geen eisprong heb en dus weer ongesteld ga worden.
Passagierslijst voor de roze Tractor! 01 juli: Bianca84 & Jiska & Wuppie01 & Ktje & Lies & Enise & Jusi & LadyZorra & Nschram 02 juli: Sarah1981 & Loesje77 & Mobius & Miepie80 & Marleen1979 & Bianca75 & Gerda1975 03 juli: Mickey06 & Sssassskia & Delayla & Mariebel & Vosje2000 & Linda & Dieudonnee & Jocy & Djezelf & Stef 04 juli: Pooh69 & Marina99 & Happy1980 & Nikitje & Lucia & Pluisje79 05 juli: Rissie & Denise85 & Diddl & Adriana1982 & Mamavanmats & BD81 06 juli: Eekje & xanado83 & Dionne84 & indey & Sumeye & Marlot & Roosje76 07 juli: Wieffie & Nina1983 & Boogschutter78 & Roxanne & Mili & sab85 & moedergans & Lise & Jeldou & Jessica83 & Ahanna & Heaven81 & Joss81 & Onsukkie & Mary Jane & Mommie 08 juli: Claire & Blondie & Jendo 09 juli: veertje23 & droom & Mielenl & Melanietje & Dimmel 10 juli: Daantje82 & Mss Ace & Racebabe & Hster & Lobj & Zora & Marian26 & Miek78 11 juli: Mss & Wicjuh & Buddy & Saar & Anrieke & MenM & MarielleB 12 juli: Carinda & Anna28 & Yvetje1982 & Ilona21 & Brenda1976 & Parel & Mirandab & Isababy 13 juli: Daantjuh & Linda81 & jes1 & Rebbel & CynthiaB & Lafo 14 juli: mari & Julita & wens3 & Mariefrance 15 juli: nony & Sarai & Jessejaime & Nynke31 & Clau24 & Dolphin & Marlie81 & Tijgertje23 & Missdaisy & Poohbear26 16 juli: Linda26 & Hopefull & go4baby & wies31 & Maria79 & Floddertje & Roos1982 & Marieke21 & WishfulDreaming & Beastie & Lilya & malu 17 juli: Bregt & guusje30 & mayo1982 & Maudi & Noa25 & KatSas & Happy Mom & Marieke15 18 juli: Monique1982 & Suzy28 & Tante Mars & Diavolo & Frostieke & Brabbel & YAYA1 19 juli: marielleB & Weethetwel & Daam & Tyra 20 juli: Jannes & Maranka & Angelique79 & Afina80 & Lotte2 & Fientje2007 & Sunnycloud 21 juli: Danjo & FunnyMe & Pearly 22 juli: Lolly & Meisje1988 & Vlinders & Pebbles & Derona & Fairy Tale & Sablovesgeof & Talia 23 juli: Jessy2403 & Jale & prissys 24 juli: Pluys & Caitlin80 & ice & Evaline 25 juli: Barbie79 & Martjemar & Surf & Diaantje17 & Frumpje & Schiepie & Chantilly & Cassanie 26 juli: Blablabla & Suzan72 & Marieke1610 & Trietra 27 juli: Lafemme & Karine & Missbutterfly & Yustin & Sssassskia & Puzzcat24 & Fl3xgirl & Morgaantje & Demi123& Fiona23 28 juli: Visjes & Hoopgeluk & Bahar & Hopes & Marina99 & Roshi & dani86 & Minni & houda 29 juli: lies & Susanbenjamins & Bianca75 & Loesje77 & butterfly1 30 juli: Jiska & Taby & Gerda1975 & Delayla & Yolandabenny & Veertje23 & LadyZorra & Jessica83 & Meyem85 & Jelske1978 31 juli: Mone & Djezelf & Rainstarr & Moedergans & Sab85 & Droppie123 211 passagiers voor de roze tractor! 100 ongi.... 27 zwanger.... 12 negatieve test.... 0 twijfel.... 3 mk.... 4 onbekend.... Testmarathon 22 juli 1. Meisje1988 2. Lolly 3. Vlinders ZWANGER!! 4. Maranka ZWANGER!! 5. Hopefull ongi 6. Maudi ongi 7. FunnyMe ongi 8. Daantjuh (als ik nog niet ongi ben) 9. Talia 10. Dimmel (als ik kan wachten tot dan) 11. mariefrance 12. Malu Testmarathon 30 juli 1. Lies 2. Saskia 3. Susanbenjamins 4. Delayla 5. Ice 6. Sablovesgeof 7. Fl3xgirl 8. Fiona23 @ Martjemar dikke knuffel!
fl3xgirl ben je daar een beetje de boel aan het vergassen whahahahaha. jessica heb je dan al vaker geen ei gehad , maar wel ongi geworden? dan zou ik toch even de ha gaan bellen meid
Onder mijn banner staan mijn cyclusdagen. Ik heb nu 2 cyclussen gehad die langer zijn dan 20 dagen. En 1 van 19 dagen. Dus heb ik sinds januari maar 3 eisprongen gehad. Ben bij de ha geweest en bij de gyn. Ik heb overgewicht waardoor mijn cyclus zo raar is.
Een cycluslengte van 21 tot 35 dagen wordt als normaal beschouwd. Vrouwen die regelmatig, om de drie tot vijf weken menstrueren, hebben vrijwel altijd een eisprong. Vrouwen met een cyclus korter dan 3 weken of langer dan 5 à 6 weken, worden moeilijker zwanger. Dat geldt zeker voor vrouwen bij wie de menstruaties langer wegblijven dan 6 weken. idd toch maar ffies bellen
vertel het hier ook nog maar even . wie heeft er gisteravond het 4 daagse journaal op sbs 6 gezien? daar daar kwam iemand in beeld die zwanger is met dat groene shirt... dus ik spring op en echt zo van heeee dat is .... (ik noem geen namen hihi) zij is de vriendin van mijn neef vondt het wel grappig. ze vroegen aan haar jij loopt niet alleen kijkend naar haar buik en zij zei iets van nee zeker niet of zoiets hihi. ze is nu ongeveer 6 maanden dacht ik .
ik heb het niet gezien helaas was druk bezig met tikken geloof ik wel grappig dat je iemand op tv ziet die je kent. mijn vriend komt ook wel ens op tv dan zit ik te stuiteren op de bank
jessica ik ben ook echt niet de slangste heb wel een paar keer een rare cyclus gehad , maar toen duurde het alleen maar langer! kan de gyn je niet verder helpen?