Nod Juli 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door wieffie, 19 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fientje2007

Fientje2007 Actief lid

18 jun 2007
    309
    0
    0
    Brabant
    Dit was onze 3e ronde. Had eigenlijk mijn ongi wel verwacht want liep al een week met krampen maar gelukkig was het niet zo. Maar vandaag ook nog krampen dus ben wel een beetje bang.

Ik las dat jij al lang bezig was. Speciaal voor jou wat HCG-tjes;
    STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI

2. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Super balen meis,
    dikke knuff

3. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    heey meis,
    ik had in het begin ook last van ongi buik pijn,dat ik zwanger was van Délano,je hoord het vaak hoor

4. moedergans

moedergans Actief lid

13 apr 2007
    373
    0
    0
    mamma & catering mw.
    zuid holland
    paar dagen offline geweest door internet / telefoon storing. lastig... heb weer heel wat bij moeten lezen.
    Voor alle nieuwe rose dames, gefeliciteerd!

Hier weer op de wachtbank.. net na eisprong een hele dag krampjes gehad.. weer wat nieuws.

maar ja we wachten maar af. Strooi aub met nog wat hcg ;)))

volgende week zaterdag eindelijk vakantie. Ben er wel aan toe. nou nog hopen dat het weer mee gaat zitten.

5. houda

houda Actief lid

17 jul 2007
    285
    0
    0
    Amersfoort
    hihihi, ik heb het opgevangen! Nu maar hopen dat het helpt! Fijn dat het bij jou zo snel ging zeg! Maar ja eigenlijk is iedere maand te lang wanneer je een kinderwens hebt...

Geniet ervan!

liefs Houda

ps: niet te bang zijn hoor, ik heb gelezen dat veel meiden nog een tijd lang krampen hebben, er gebeurd op dit moment zoveel in je buik!

6. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ fientje ik heb tot een week na nod nog die krampen gehad! Schijnt idd heel normaal te zijn! ;)

7. Niet meer actief

ik zag dat er weer wat dames bezoek hebben van de duivels ... ik hoop dat voorjullie de limo wel een mooi plekje heeft

fl3xgirl wanneer kan ik hem komen halen hahaha we zitten hier wel eens te vechten om de computer , nu zit ik even , maar dadelijk zal manlief er toch ook weer even achter willen. dus dan zou zon laptop toch wel een uitkomst zijn. zucht...
    is je rok weer gemaakt? of ben je er mee terug gegaan naar de winkel?

xxx miss butterfly

8. KatSas

KatSas Bekend lid

hoi!

Malu: hier nog steeds dezelfde ellende, alle symptomen maar nog geen positieve teste..om helemaal gek van te worden! En ik heb toch maar weer clear blue gehaald...en ben bang dat ik morgen weer ga testen..zucht... kan me zelf daar niet in inhouden....niet testen is dan bijna erger dan negatief testen.

Mariefrance: pfff jij, Noa, Malu en ik zitten in hetzelde schuitje..waardeloos he!

Ik wil hcg-tjesssssssssssssssssssssssssssss

9. Niet meer actief

ik heb vanmiddag een babytje vast gehouden van 6 weken oud zoooooo lieeeeeeeeeeeeeeeef ik wil oooooooooooook!

xxx miss butterfly

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

*zucht* ik wil testen waarom is het nou nog te vroeg :cry:

11. femmie1

femmie1 Lid

18 jul 2007
    86
    0
    0
    Nijmegen
    Ik word er ook echt helemaal nuts van....Maar heb mezelf beloofd dat ik nog een paar dagen extra wacht...

12. KatSas

KatSas Bekend lid

oef femmie, jij bent helemaal lang overtijd zeg....heb je normaal een cyclus van 25 dagen dus? en had je al getest?

13. malu

malu Actief lid

17 jul 2007
    161
    0
    0
    haarlemmermeer
    hoi,

jeetje er zijn echt veel meiden al een paar dagen overtijd en nog steeds niks! nou ja we zitten in hetzelfde schuitje. morgen testen, ben benieuw! hopelijk is het een resultaat om te vieren :D

liefs malu.

14. KatSas

KatSas Bekend lid

Ik hoop het zo voor je malu! En dan stuur je al die hcg-tjes direct ook mijn kant op he!

15. malu

malu Actief lid

17 jul 2007
    161
    0
    0
    haarlemmermeer
    tuurlijk, met liefde! :)

16. naomi33

naomi33 Bekend lid

18 aug 2006
    835
    0
    0
    tuinbouw
    emmen
    bannerchek!

17. bo2008

bo2008 Niet meer actief

fle3xgirl hou je het nog vol ?! hhaha we zitten in het zelfde schuitje
    ik had gehoopt op meer rose te zien vanavond ben de hele dag wezen winkelen dus dat was wel erg gezellig
    nou meiden ik spreek jullie morgen weer , hier is ook een gevecht bezig wie op de laptop mag ga een sireuse overweging maken om er een 2de bij te kopen dan kan ik uren zonder gestoord te wordne hier op het forum zitten;) weltuste allemaal

18. Daantjuh

Daantjuh Actief lid

16 apr 2007
    265
    0
    16
    cassiere
    Amersfoort
    Hoi Hoi,

Alles goed hier?
    Fientje van harte meid! Geniet er van!

FF een paar dagen niets getypt...druk druk druk...ik fungeer als manager op de zaak en druk met het plannen voor 2-8 (bruiloft)

Maar ik zie dat er veel meer zo overtijd als mij zijn...ballen zeg! Ik weet hoe het voelt...wordt er stapel gek van! Heb ook nog steeds ongi krampen, maar wordt gewoon niet ongi. Manlief zegt nog steeds dat ik zwanger ben...we zullen zien! Hoop dat hij gelijk heeft, maar we zullen zien.

Knuffel

en een hele dikke knuffel voor de meiden die ongi zijn geworden!

19. Yolandake

Yolandake Actief lid

29 okt 2006
    362
    0
    0
    antwerpen
    bannercheck

20. bo2008

bo2008 Niet meer actief

daantjuh wanneer ga je weer testen?! en hoe lang ben je al gestopt met de pil? hoop dat je snel wa duidelijkheid hebt meid

Deel Deze Pagina