zeg dat wel en denk niet dat ik hier iest kan vinden wat open is op zondag zucht dan maar wachten tot morgen. maar dit is niet leuk.
Spannend vandaag! Ben benieuwd of er nog wat roze bij komt! Ik heb gister nog een keer getest, helaas weer negatief... Heb verder ook helemaal geen lichamelijk verschijnselen die duiden op zwangerschap, maar ook geen voor tekenen van ongesteldheid, dus afwachten maar..... Hoop maar op een heel laat ei ofzo, ik weet het ook niet. Mijn temp zat een tussen 36.2 en 36.5 en is vanaf donderdag naar 36,7 gegaan. Vervolgens 36.8 - 36.9 - 37.0 - 36.9. Dus wie weet...
Ik heb afgelopen donderdag (2 dagen na NOD) 's middags nog getest. Negatief. Nu wacht ik gewoon af totdat ik ongi wordt. Heb verder ook geen kwaaltjes of wat dan ook. Geen buikpijn enz. Alleen merkte ik gisteren dat mijn spijkerbroek die normaal altijd zo lekker zit echt een beetje strak zit. De knoop begon me te irriteren. Kan toch niet zo snel.....(maar ook niet van het eten).
nou ik heb getest, en hij is weer negatief. k*tzooi. ik snap er niks meer van. ik kan wel janken. (doe ik ook) en voor de grap is vandaag mijn temp maar even met 0.4 graden gestegen. mijn lijf spoort niet!
Broeken zitten bij mij rond mijn nod altijd wat strakker dus dat kan volgens mij wel. Spannend wanneer ga je weer testen? @talia balen hoor een negatieve test. Maar het kan nog de moet niet opgeven hoor. Ga nu even de deur uit. Naar m'n schoonouder lekker burgelijk koffie drinken. Tot straks.
Ik ga het testen zo lang mogelijk uitstellen. Toen ik in november/december met de pil gestopt was had ik een cyclus van 30-32 dagen. Redelijk normaal dus. Maar mijn schoonzusje vertelde dat zij ook pas 1,5-2 weken na NOD posi testte toen ze zwanger was van m'n nichtje.
balen sabine , guusje en malu ik hoop voor jullie dat het gewoon nog te vroeg was om te testen. talia meid dat heb jij weer zeg zucht ik weet niet waar je precies woont. maar somige steden hebben koopzondagen en misschien woon je er wel bij een in de buurt. bij ons is de apotheek ook op zondag een uur open. dat zou je even op kunnen zoeken. anders wens ik je succes met wachten en hoop dat je morgen wel een test met succes afbrengt en dat die natuurlijk hartstikke positief is. fl3xgirl hoe zit het met de laptop hahaha xxx miss butterfly
Passagierslijst voor de roze Tractor! 01 juli: Bianca84 & Jiska & Wuppie01 & Ktje & Lies & Enise & Jusi & LadyZorra & Nschram 02 juli: Sarah1981 & Loesje77 & Mobius & Miepie80 & Marleen1979 & Bianca75 & Gerda1975 03 juli: Mickey06 & Sssassskia & Delayla & Mariebel & Vosje2000 & Linda & Dieudonnee & Jocy & Djezelf & Stef 04 juli: Pooh69 & Marina99 & Happy1980 & Nikitje & Lucia & Pluisje79 05 juli: Rissie & Denise85 & Diddl & Adriana1982 & Mamavanmats & BD81 06 juli: Eekje & xanado83 & Dionne84 & indey & Sumeye & Marlot & Roosje76 07 juli: Wieffie & Nina1983 & Boogschutter78 & Roxanne & Mili & sab85 & moedergans & Lise & Jeldou & Jessica83 & Ahanna & Heaven81 & Joss81 & Onsukkie & Mary Jane & Mommie 08 juli: Claire & Blondie & Jendo 09 juli: veertje23 & droom & Mielenl & Melanietje & Dimmel 10 juli: Daantje82 & Mss Ace & Racebabe & Hster & Lobj & Zora & Marian26 & Miek78 11 juli: Mss & Wicjuh & Buddy & Saar & Anrieke & MenM & MarielleB 12 juli: Carinda & Anna28 & Yvetje1982 & Ilona21 & Brenda1976 & Parel & Mirandab & Isababy 13 juli: Daantjuh & Linda81 & jes1 & Rebbel & CynthiaB & Lafo 14 juli: mari & Julita & wens3 & Mariefrance 15 juli: nony & Sarai & Jessejaime & Nynke31 & Clau24 & Dolphin & Marlie81 & Tijgertje23 & Missdaisy & Poohbear26 16 juli: Linda26 & Hopefull & go4baby & wies31 & Maria79 & Floddertje & Roos1982 & Marieke21 & WishfulDreaming & Beastie & Lilya & malu 17 juli: Bregt & guusje30 & mayo1982 & Maudi & Noa25 & KatSas & Happy Mom & Marieke15 18 juli: Monique1982 & Suzy28 & Tante Mars & Diavolo & Frostieke & Brabbel & YAYA1 19 juli: marielleB & Weethetwel & Daam & Tyra 20 juli: Jannes & Maranka & Angelique79 & Afina80 & Lotte2 & Fientje2007 & Sunnycloud 21 juli: Danjo & FunnyMe & Pearly 22 juli: Lolly & Meisje1988 & Vlinders & Pebbles & Derona & Fairy Tale & Sablovesgeof & Talia 23 juli: Jessy2403 & Jale & prissys & Plientje123 24 juli: Pluys & Caitlin80 & ice & Evaline 25 juli: Barbie79 & Martjemar & Surf & Diaantje17 & Frumpje & Schiepie & Chantilly & Cassanie 26 juli: Blablabla & Suzan72 & Marieke1610 & Trietra 27 juli: Lafemme & Karine & Missbutterfly & Yustin & Sssassskia & Puzzcat24 & Fl3xgirl & Morgaantje & Demi123& Fiona23 28 juli: Visjes & Hoopgeluk & Bahar & Hopes & Marina99 & Roshi & dani86 & Minni & houda 29 juli: lies & Susanbenjamins & Bianca75 & Loesje77 & butterfly1 30 juli: Jiska & Taby & Gerda1975 & Delayla & Yolandabenny & Veertje23 & LadyZorra & Jessica83 & Meyem85 & Jelske1978 31 juli: Mone & Djezelf & Rainstarr & Moedergans & Sab85 & Droppie123 212 passagiers voor de roze tractor! 102 ongi.... 27 zwanger.... 13 negatieve test.... 0 twijfel.... 3 mk.... 4 onbekend.... Testmarathon 22 juli 1. Meisje1988 2. Lolly (test maandag) 3. Vlinders ZWANGER!! 4. Maranka ZWANGER!! 5. Hopefull ongi 6. Maudi ongi 7. FunnyMe ongi 8. Daantjuh (als ik nog niet ongi ben) 9. Talia test niet goed gegaan 10. Dimmel (als ik kan wachten tot dan) 11. mariefrance neg 12. Malu neg Testmarathon 30 juli 1. Lies 2. Saskia 3. Susanbenjamins 4. Delayla 5. Ice 6. Sablovesgeof neg 7. Fl3xgirl 8. Fiona23 9. houda Up!
Hoi meiden, Hier al een dag of vier bruinverlies. Helemaal niet veel, enkel bij het afvegen. Vind het nogal vaag allemaal dat het al zo vroeg begon. Verder geen ongipijnen of zo, enkel een zeurderig gevoel in m'n onderbuik en af en toe een steekje links of rechts Boops zijn ook gevoelig. Hopelijk blijven die uit!
ik hoop het ook voor je sas en misschien heeft het wel met je innesteling te maken wie weet. xxx miss butterfly
heb even vanalles opgezocht en hier is dus niks open in de buurt ik weet dat in nl er veel open is op zondag maar jammer genoeg woon ik in belgie. pff morgen gaat zolang duren. jammer sabine hopelijk ben je met de bus wel mee.
balen talia dat er bij jullie niks open is nu ja dan zit er niks anders op dan wachten tot het morgen is en dan als een speer naar de winkel. xxx miss butterfly
vandaag wat lichte bloedverlies.. ik voel menstruatie pijn opkomen dus het zal vanmiddag wel doorzetten
Hoi meiden Temp is vandaag gedaald....denk vandaag of morgen wel weer rood te mogen.....zucht....Hopelijk wordt augustus dan mijn Pink lady's maand....... Succes voor alle testers.....
goedemiddag allemaal. ik voel me echt hondberoerd kan nog net niet spugen. mijn tepel zijn vaak hard (vorige keer toen ik dat had was ik zwanger) zou het dan toch? AAAAAAH ik kan niet wachten wordt gek
@ Fl3xgirl: Joh.. wat spannend! Klinkt best goed als je het zo hoort. Helaas blijft het wel altijd afwachten... Succes meid! @ Dimmel: Balen meid. Schiet niet op zo'n lange cyclus. @ Talia: Dat er niets bij jullie open is, is inderdaad erg balen, zeker als je al een test hebt gedaan en die is helemaal verkeerd uitgepakt zodat je niets ziet. Ik duim voor je! Liefs.