Grappig zo'n online test zeg! Grijns, ik wil gewoon ongesteld worden nu! Of zo..zucht... want pas in nieuwe ronde,n ieuwe kansen toch?
Uitslag online zwangerschapstest voor Femmie De eisprong vindt gemiddeld 14 dagen voor de volgende menstruatie plaats, in jouw geval dus op Zaterdag 23 Juni 2007. Het vruchtbaarst ben je vanaf twee dagen voor deze datum. Jouw aangeven datum lag in deze periode, bovendien heb je aangegeven veel gemeenschap te hebben gehad,de kans voor het ontstaan van een zwangerschap is hierdoor enorm toegenomen. Verder zeg je dat je moe bent of veel wil slapen, vaker moet plassen, pijnlijke of gevoelige borsten hebt, kortom je hebt meerdere symptomen die wijzen op een zwangerschap. De meeste vrouwen die zwanger willen worden, raken zwanger binnen het jaar. Als je lang de pil hebt gebruikt dan kan het langer duren vanwege dat de hormonen nog in je lichaam zitten. Er zijn verschillende manieren om de kans op een zwangerschap te vergroten zoals de temperatuurmethode en de slijmvliesmethode. Door deze methode krijg je meer inzicht in hoe je cyclus verloopt en wanneer je eisprong plaatsvindt. Normaal gesproken is dit ongeveer twee weken na de eerste dag van je menstruatie. Als je zwanger bent en de 1e dag van de laatste menstruatie viel op Donderdag 7 Juni 2007, dan ben je uitgerekend op: Zaterdag 15 Maart 2008. Je bent dan nu in week 7 van jouw zwangerschap (gerekend vanaf de eerste dag van jouw laatste menstruatie), en je hebt nog 237 dagen te gaan. Je hebt 74% kans dat je zwanger bent. DE TEST IS POSITIEF Nou als dit waar is ga ik heel hard juichen!
Hey wil iemand mij bij de testmarathon van 30 juli zetten aub? duim dat de ongi uit blijft... Heb na vorige nod geen testen meer in huis gehaald, maakt't een stuk makkelijker om niet toe te geven aan die "test drang"
Passagierslijst voor de roze Tractor! 01 juli: Bianca84 & Jiska & Wuppie01 & Ktje & Lies & Enise & Jusi & LadyZorra & Nschram 02 juli: Sarah1981 & Loesje77 & Mobius & Miepie80 & Marleen1979 & Bianca75 & Gerda1975 03 juli: Mickey06 & Sssassskia & Delayla & Mariebel & Vosje2000 & Linda & Dieudonnee & Jocy & Djezelf & Stef 04 juli: Pooh69 & Marina99 & Happy1980 & Nikitje & Lucia & Pluisje79 05 juli: Rissie & Denise85 & Diddl & Adriana1982 & Mamavanmats & BD81 06 juli: Eekje & xanado83 & Dionne84 & indey & Sumeye & Marlot & Roosje76 07 juli: Wieffie & Nina1983 & Boogschutter78 & Roxanne & Mili & sab85 & moedergans & Lise & Jeldou & Jessica83 & Ahanna & Heaven81 & Joss81 & Onsukkie & Mary Jane & Mommie 08 juli: Claire & Blondie & Jendo 09 juli: veertje23 & droom & Mielenl & Melanietje & Dimmel 10 juli: Daantje82 & Mss Ace & Racebabe & Hster & Lobj & Zora & Marian26 & Miek78 11 juli: Mss & Wicjuh & Buddy & Saar & Anrieke & MenM & MarielleB 12 juli: Carinda & Anna28 & Yvetje1982 & Ilona21 & Brenda1976 & Parel & Mirandab & Isababy 13 juli: Daantjuh & Linda81 & jes1 & Rebbel & CynthiaB & Lafo 14 juli: mari & Julita & wens3 & Mariefrance 15 juli: nony & Sarai & Jessejaime & Nynke31 & Clau24 & Dolphin & Marlie81 & Tijgertje23 & Missdaisy & Poohbear26 16 juli: Linda26 & Hopefull & go4baby & wies31 & Maria79 & Floddertje & Roos1982 & Marieke21 & WishfulDreaming & Beastie & Lilya & malu 17 juli: Bregt & guusje30 & mayo1982 & Maudi & Noa25 & KatSas & Happy Mom & Marieke15 18 juli: Monique1982 & Suzy28 & Tante Mars & Diavolo & Frostieke & Brabbel & YAYA1 19 juli: marielleB & Weethetwel & Daam & Tyra 20 juli: Jannes & Maranka & Angelique79 & Afina80 & Lotte2 & Fientje2007 & Sunnycloud 21 juli: Danjo & FunnyMe & Pearly 22 juli: Lolly & Meisje1988 & Vlinders & Pebbles & Derona & Fairy Tale & Sablovesgeof & Talia & Naomi33 23 juli: Jessy2403 & Jale & prissys & Plientje123 24 juli: Pluys & Caitlin80 & ice & Evaline & Jesjuh 25 juli: Barbie79 & Martjemar & Surf & Diaantje17 & Frumpje & Schiepie & Chantilly & Cassanie 26 juli: Blablabla & Suzan72 & Marieke1610 & Trietra 27 juli: Lafemme & Karine & Missbutterfly & Yustin & Sssassskia & Puzzcat24 & Fl3xgirl & Morgaantje & Demi123 & Fiona23 28 juli: Visjes & Hoopgeluk & Bahar & Hopes & Marina99 & Roshi & dani86 & Minni & houda 29 juli: lies & Susanbenjamins & Bianca75 & Loesje77 & butterfly1 30 juli: Jiska & Taby & Gerda1975 & Delayla & Yolandabenny & Veertje23 & LadyZorra & Jessica83 & Meyem85 & Jelske1978 31 juli: Mone & Djezelf & Rainstarr & Moedergans & Sab85 & Droppie123 214 passagiers voor de roze tractor! 109 ongi.... 27 zwanger.... 17 negatieve test.... 0 twijfel.... 3 mk.... 7 onbekend.... Testmarathon 22 juli 1. Meisje1988 2. Lolly (test maandag) 3. Vlinders ZWANGER!! 4. Maranka ZWANGER!! 5. Hopefull ongi 6. Maudi ongi 7. FunnyMe ongi 8. Daantjuh (als ik nog niet ongi ben) 9. Talia neg 10. Dimmel neg 11. mariefrance neg 12. Malu neg Testmarathon 30 juli 1. Lies 2. Saskia 3. Susanbenjamins 4. Delayla 5. Ice 6. Sablovesgeof neg 7. Fl3xgirl 8. Fiona23 9. houda 10. Moedergans @ moedergans je staat er bij!
ik ben helaas ook ongi geworden, dus op naar ronde nr 8. en gefeliciteerd voor de mensen die wel zwanger zijn
als ik naar l mijn symptomen kijk lijk ik ook wel zwanger maar jammer genoeg heeft de test vanmorgen anders aangegeven. als ik volgende week nog niet ongi ben toch nog eens testen. heb nog een sprankeltje hoop omdat er nog niks rood te zien is maar als ik dan even realistisch ben weet ik dat het niet zo is. iedereen die nog testen moet veel succes. meiden die ongi zijn een dikke knuf en hopelijk is het de volgende keer wel raak. en meiden zoals mij de nega hebben getest geen bloed geeft moed zoas ik al vaak gelezen heb. en natuurlijk zwangere dames lekker genieten.
Oh wat leuk die test Fiona! Hier myn uitslag: Uitslag online zwangerschapstest voor Ice De eisprong vindt gemiddeld 14 dagen voor de volgende menstruatie plaats, in jouw geval dus op Dinsdag 10 Juli 2007. Het vruchtbaarst ben je vanaf twee dagen voor deze datum. Jouw aangeven datum lag in deze periode, bovendien heb je aangegeven veel gemeenschap te hebben gehad,de kans voor het ontstaan van een zwangerschap is hierdoor enorm toegenomen. Verder zeg je dat je misselijk bent of overgeeft, moe bent of veel wil slapen, wat zwaarder bent geworden, kortom je hebt meerdere symptomen die wijzen op een zwangerschap. De meeste vrouwen die zwanger willen worden, raken zwanger binnen het jaar. Als je lang de pil hebt gebruikt dan kan het langer duren vanwege dat de hormonen nog in je lichaam zitten. Er zijn verschillende manieren om de kans op een zwangerschap te vergroten zoals de temperatuurmethode en de slijmvliesmethode. Door deze methode krijg je meer inzicht in hoe je cyclus verloopt en wanneer je eisprong plaatsvindt. Normaal gesproken is dit ongeveer twee weken na de eerste dag van je menstruatie. Als je zwanger bent en de 1e dag van de laatste menstruatie viel op Dinsdag 26 Juni 2007, dan ben je uitgerekend op: Dinsdag 1 April 2008. Je bent dan nu in week 4 van jouw zwangerschap (gerekend vanaf de eerste dag van jouw laatste menstruatie), en je hebt nog 254 dagen te gaan. Je hebt 74% kans dat je zwanger bent. DE TEST IS POSITIEF Nou ik geef niet over, alleen misselyk, en ben niet zwaarder, maar opgeblazen gevoel (of zou dat tzelfde zyn ), maar wel leuk zo'n posi test. *zucht* was het maar zover dat ik kon testen. Hoop dat & wegblyven! Geen ongewenst bezoek haha!
hahahahah zie dat veel meiden de test hebben gedaan en wat een hoop 74% @maranka ik hoop het echt meid ik wil ook zon banner net als jouw staat je onwijs goed ja nu voel ik weer hellemaal niks en zodra ik op sta wat een andere beweging maak ben ik wat duizelig en enorme gass! hahahaha het houd niet op me man die ligt in een deuk en ik harder zo gaat het al 2 dagen hahahaha @ ice leuk he die test ooo jij kan al bijna testen mop hoop ook een mega rose posi de 30ste mag die lijst echt wel flink in het rose worden gezet ! duzz hit him!
weet je waarom ik niet denk dat ik zwanger ben omdat ik altijd dacht als ik zwanger bent merk ik dat gelijk aan me gevoelige tieten! not dus heb helemaal geen pijnelijk boobs jah soms wat steekjes erin gehad en me tepels zijn donkerde maar waren ze dat niet altijd al? je kan je echt wat aanpraten ja op bed filmpje gekeken had aan echt wat lager bij me linker lies een drukkend gevoel zeg maar meiden ik maak jullie er ook helemaal gek me he! haha pooh doen jouw boobs al zeer een vriendin is nu 9 weken zwanger en heeft ook helemaal geen symptomen niets nada noppes dus je hoeft het blijkbaar niet te hebben we wachten nog maar ff tik tak tik tak tik zzzzzzZZzzz
@ Fiona23 bij mij deden mijn (*)(*) deze ronde ook niet zeer, terwijl ik er normaal wel last van had voor nod! Echt spannend hoor! Jou syptomen lijken heel erg op die van mij! Nu in de 7e week beginnen ze gevoelig te worden!
Ik kom hier nog even wat hcgtjes strooien voor jullie! **************************** **************************** **************************** **************************** **************************** **************************** Dames ik duim voor jullie allemaal! [-o< Liefs Pooh
**************************** **************************** **************************** **************************** **************************** **************************** sorry heb ze allemaal gevangen haha
ik ook niet heb 1x heel weinig witte soort yochurt achtig gehad en daarna niks meer ineminie beetje meestal heb ik last ervan als ik ongi wordt maar het is nog vroeg in de week dadelijk barst het los ik zal vanaf nu (lukt toch niet) het een beetje van me afzetten en dan hoop ik vanaf de 27ste goed nieuws te hebben en anders gezellig door naar aug,
dankje wel heb me duimen ervoor jouw ook afgedraaid hahaha! vond het zo leuk om sochtends te lezen dat je zwanger was heel lief van je ik ga me man gezeldschap houden het is hier vechten om de laptop kleine kinderen zijn we net hahah spreek je morgen weer val ik je weer lastig met me 1001 klachten hahahaxxx
dat vind ik zo leuk aan dit forum, dat iemand je begrijpt en dat je elkaar een beetje kan steunen. als we voor elkaar duimen komt vast alles goed. of dat nou in ronde 12 of 13 is. dikke knuf malu.