jaaaa dat wil ik..grijns..sorry ben echt vervelend...mmmm, neem niet aan dat je dronken kan worden van icetea toch?
ik zal telsel even bellen! en als ze het niet hebben, is het een goed idee. en nee je bent niet vervelend, we lullen gewoon een paar blz vol, heeft iedereen wat te lezen morgen.
hahaha...wat onzettend leuk om die berichtjes allemaal te lezen..allemaal in spanning en afwachting...ikzelf moet volgende week maandag de hebben...zal me ook benieuwen..heb alleen wat last van mijn borsten, heb het gevoel alsof ze meer gespannen staan, en tepelhof is groter/donkerder, maaaaaaaaaaaaaar we zullen afwachten ik DUIM voor jullie allemaal meiden en hoop op nóg meer roze hier op het forum
dat vindt ik nou ook mijn kat (kater) zit behoorlijk bij me te slijmen wat zou die van me willen vast weer geld zodat ie weer achter de vrouwtjes aan kan gaan
ja zie het is hier idd erg gezelli .....beetje lol...en gekheid..is lekker in deze tijd van spanning hé, maar zie dat jij al 5 dg overtijd bent Katsas
leuk die online testen zal het morgen ook eens gaan proberen zou wel super zijn als het bij iedereen zou kloppen en we allemaal zwanger zijn hihi. zou wel handig zijn he zon babyboom hihi zo heb even bijgelezen en zal morgen weer bij tikken. morgen middag denk ik even naar het ziekenhuis.? xxx miss butterfly ps weltrusten dames