nee ik kan het ook niet kopieeren, maar het kwam erop neer dat ik in een nieuwe omgeving kom, een nieuwe baan moet zoeken en succes ga behalen. hahaha
http://www.waarzeggen.com/combinatie.html neeh wil dus ook niet..shit ja nouw bij mij komt het erop neer..dat ik een nieuwe periode inga..serieus bezig ga met zaken...en heb belang bij vrijheid en ontspanning...een vakantie..klopt als een bus...hahahah aan di vakantie ben ik echt aan toe
is ook al een tijd he. voor dat ik op dit forum kwam dacht ik echt dat er maar weinig vrouwen waren die er zo lang over deden. omdat iedereen om me heen met een poep en een scheet zwanger werd.
komt omdat ik eerst nog moest ontpillen en daarna kreeg ik miskraam waardoor mijn cyclus nog niet in orde is.
heb nu die 3 kaarten gedaan.....verleden: dit is het begin van iets, dat van grote invloed heeft op de toekomst, ik begin aan een projest wat mij veel voldoening geeft, ik verander mijn leefstijl voorgoed kernwoorden: geloof, hoop, toekomstplannen, bewustzijn, vruchtbaarheid, geluk heden: ow nouw jah allemaal vage shit...niet leuk.. kernwoorden: onvruchtbaarheid toekomst: alleen maar over vrienden ect.... dus maar verleden begint goed, maar jah das verleden