o ja was vergeten om te vertellen dat ik steeds van die zeurderige buikpijntjes heb.....innesteling?....alvast voor de menstruatie pijntjes?(zal wel een beetje ver van te voren zijn, maar goed)..zwanger? of helemaal nix...kan ook nog
Passagierslijst voor de roze Tractor! 01 juli: Bianca84 & Jiska & Wuppie01 & Ktje & Lies & Enise & Jusi & LadyZorra & Nschram 02 juli: Sarah1981 & Loesje77 & Mobius & Miepie80 & Marleen1979 & Bianca75 & Gerda1975 03 juli: Mickey06 & Sssassskia & Delayla & Mariebel & Vosje2000 & Linda & Dieudonnee & Jocy & Djezelf & Stef 04 juli: Pooh69 & Marina99 & Happy1980 & Nikitje & Lucia & Pluisje79 05 juli: Rissie & Denise85 & Diddl & Adriana1982 & Mamavanmats & BD81 06 juli: Eekje & xanado83 & Dionne84 & indey & Sumeye & Marlot & Roosje76 07 juli: Wieffie & Nina1983 & Boogschutter78 & Roxanne & Mili & sab85 & moedergans & Lise & Jeldou & Jessica83 & Ahanna & Heaven81 & Joss81 & Onsukkie & Mary Jane & Mommie 08 juli: Claire & Blondie & Jendo 09 juli: veertje23 & droom & Mielenl & Melanietje & Dimmel 10 juli: Daantje82 & Mss Ace & Racebabe & Hster & Lobj & Zora & Marian26 & Miek78 11 juli: Mss & Wicjuh & Buddy & Saar & Anrieke & MenM & MarielleB & Bellaaa 12 juli: Carinda & Anna28 & Yvetje1982 & Ilona21 & Brenda1976 & Parel & Mirandab & Isababy 13 juli: Daantjuh & Linda81 & jes1 & Rebbel & CynthiaB & Lafo 14 juli: mari & Julita & wens3 & Mariefrance 15 juli: nony & Sarai & Jessejaime & Nynke31 & Clau24 & Dolphin & Marlie81 & Tijgertje23 & Missdaisy & Poohbear26 16 juli: Linda26 & Hopefull & go4baby & wies31 & Maria79 & Floddertje & Roos1982 & Marieke21 & WishfulDreaming & Beastie & Lilya & malu 17 juli: Bregt & guusje30 & mayo1982 & Maudi & Noa25 & KatSas & Happy Mom & Marieke15 18 juli: Monique1982 & Suzy28 & Tante Mars & Diavolo & Frostieke & Brabbel & YAYA1 19 juli: marielleB & Weethetwel & Daam & Tyra 20 juli: Jannes & Maranka & Angelique79 & Afina80 & Lotte2 & Fientje2007 & Sunnycloud 21 juli: Danjo & FunnyMe & Pearly 22 juli: Lolly & Meisje1988 & Vlinders & Pebbles & Derona & Fairy Tale & Sablovesgeof & Talia & Naomi33 & 8samantha8 23 juli: Jessy2403 & Jale & prissys & Plientje123 & Caitlin80 24 juli: Pluys & ice & Evaline & Jesjuh 25 juli: Barbie79 & Martjemar & Surf & Diaantje17 & Frumpje & Schiepie & Chantilly & Cassanie 26 juli: Blablabla & Suzan72 & Marieke1610 & Trietra 27 juli: Lafemme & Karine & Missbutterfly & Yustin & Sssassskia & Puzzcat24 & Fl3xgirl & Morgaantje & Demi123 & Fiona23 28 juli: Visjes & Hoopgeluk & Bahar & Hopes & Marina99 & Roshi & dani86 & Minni & houda 29 juli: lies & Susanbenjamins & Bianca75 & Loesje77 & butterfly1 30 juli: Jiska & Taby & Gerda1975 & Delayla & Yolandabenny & Veertje23 & LadyZorra & Jessica83 & Meyem85 & Jelske1978 & Bianca24 31 juli: Mone & Djezelf & Rainstarr & Moedergans & Sab85 & Droppie123 217 passagiers voor de roze tractor! 110 ongi.... 28 zwanger.... 17 negatieve test.... 0 twijfel.... 3 mk.... 7 onbekend.... Testmarathon 22 juli 1. Meisje1988 2. Lolly ZWANGER!! 3. Vlinders ZWANGER!! 4. Maranka ZWANGER!! 5. Hopefull ongi 6. Maudi ongi 7. FunnyMe ongi 8. Daantjuh (als ik nog niet ongi ben) 9. Talia neg 10. Dimmel neg 11. mariefrance neg 12. Malu neg Testmarathon 30 juli 1. Lies 2. Saskia 3. Susanbenjamins 4. Delayla 5. Ice 6. Sablovesgeof neg 7. Fl3xgirl 8. Fiona23 9. houda 10. Moedergans @ bellaaa je staat er bij! @ Caitlin spannend ik heb het veranderd! @ Lolly super! Gaaf joh! Weet nog goed dat het afgelopen ronde of de ronde ervoor mis ging en vond dat zooooo erg voor je! Duim echt heel hard dat alles goed blijft gaan! Ben je nu ook nog een maartmama?
lollywat een goed nieuws voor je meid van harte ik vang ff strooi*strooi*strooi*strooi*strooi*strooi strooi*strooi*strooi*strooi*strooi*strooi strooi*strooi*strooi*strooi*strooi*strooi strooi*strooi*strooi*strooi*strooi*strooi voel vanochtend helemaal niks bijna ff een kleine krampjes gehad aan de voorkant en een heel ff na het plassen een soort blijonstekkings gevoel maar is nu al weer weg dus we houden nog ff moed
heb 2 dagen geen computer gezien, dus ik moest vandaag wel wat aflezen hoor. Jeetje, wat kunnen jullie gezellig ouwehoeren.... Ik zit nog gezellig op de w8bank.... ik ga of zondag testen of maandag. Dus als mijn ongi er nog niet aan komt, test ik maandag. enn... ik heb trouwens wel hele zere borsten. Al 2 weken. Ik zie ook de aderen lopen over mijn borsten. Zijn dit al voortekenen? O ja... ik zie dat er ook een aantal dames roze zijn gekleurd. Gefeliciteerd meiden... En natuurlijk de iedereen die ongi zijn geworden. Hopelijk wordt de roze bus goed gevuld en kunnen jullie blij uitstappen uit de roze bus. Dat heel aug, maar roze wordt. En wij.. meiden die op de w8bank zittenn... en we wachten, wachten, wachten totdat we mee kunnen op die mooie roze tractor... Ik wilde ook nog melden.... ik heb over 6 weken vakantie.... jippie... (ben echt aan het aftellen).
Inderdaad vorige ronde ging het niet goed. De test van vanmorgen was zo duidelijk echt gaf om te zien twee dikke strepen geen twijfel over mogelijk. En ik ben denk ik nog net een maart mama. Als ik het goed heb ben ik 28 maart uitgerekend.
goeie morgen dames lolly- van harte gefeliciteerd meid super lekker gaan genieten nu. gisteren avond iritante steekjes in mijn inderbuik en nu met het afvegen heel licht verkleuring in mijn slijm? dus denk dat ik wel ongi ga worden kl*te zooi. xxx miss butterfly
@ Lolly: Van harte GEFELICITEERD, meid!! Wat geweldig! Geniet er van! Ik merkte dat ik afgelopen week niet zoveel ermee bezig was, maar nu begint het alweer te kriebelen bij mij. Afgelopen zaterdag heel iets roze verlies. Af en toe subtiele steekjes li of re onderin mijn buik of af en toe steekjes bij mijn borsten. Mijn buik is ook wat opgezet, meer dan anders. Ik ben echt enorm humeurig (zeg maar gerust een kreng op dit moment, haha :x ). Nou dat was mijn klachtenlijstje even, haha. XXX
Tja weet het nog niet, mischien straks even een test bij kruidvat halen, maar wil dan wel wachten tot mijn mannetje thuis is. Ik terwijl ik dit typ, krijg ik ineens kramp, dus wacht het ff af.
@ Lolly: GEFELICITEERD!!!! wat een geweldig nieuws meid!! @Caitlin: ben benieuwd, ga voor je duimen vandaag! Morgen is mn NOD, wat is t weekend snel voorby gegaan, toch nog ergens goed voor, zo'n druk weekend! Ik ben echt zo benieuwd. Heb echt helemaal geen klachten, of nou ja, wel moe, duizelig, met vlagen misselyk (maar dat kan ook makkelyk een opkomend griepje zyn ofzo ) en elke keer van die steekjes links en rechts + gerommel in mn buik en wat lager zeg maar Ben benieuwd of ik morgen of in de dagen erna visite kryg
Voor jou ook spannend dus! Ga je morgen testen? Ik denk dat ik straks een test haal en dan morgenochtend test.
catlain en ice het wordt wel heel spannend voor jullie duim heel hard voor jullie ik heb lichte ongi krampen nu en dan dus denk dat de duivels toch deze kant op komen helaas