zijn er nog dames die trouwens ovu testen gaan gebruiken deze maand? Ikke wel ben erg benieuwt hoe dat gaat!
Ja best gezellig zo nog! Hopleijk gaan er veel meiden mee in de limo, des te meer plaats is er hier op de tractor! Ik heb wel een poosje ovutesten gebruikt maar ondaks dikke smileys (digitale testen) bleef mijnn eisprong uit... Daarbij heb ik ook nog eens een hele lange cyclus dus wordt het wel erg kostbaar om ze te blijven gebruiken...
ja dat lijkt mij ook prijzig....ik heb wel een redelijke regelmatige cyclus 30- 33 dus ga het deze maand voor het eerst met de testjes doen.... ben benieuwt.. succes!
Ik heb ze vorige maand gebruikt. Omdat ik het ook vrij prijzig vond heb ik de goedkope soort van Matcare gebruikt. Ben niet echt enthousiast. Ik kreeg telkens maar dunne lijntjes waarbij lastig te zeggen was welk lijntje dikker was. Ik temp ook sinds twee maanden en zo weet ik inmiddels ook heel duidelijk m´n eisprong vast te stellen. Omdat ik een regelmatige cyclus heb weet ik eigenlijk wel zeker dat m´n eisprong op dag 15 zit. Dat is al drie maanden zo geweest. Als je ze gaat gebruiken zou ik nog eerder voor de duurdere gaan omdat je dan vast een duidelijker en beter resultaat hebt. Succes!
nou net nieuw op de pagina en ik vind die roze tractor super dus ik ga er weer voor nod is op 1 juli. groetjes
MEIDEN IK KAN ER OOK BIJ! zo dat is dan ook gezegd ik ben vandaag hellaas ongi geworden maar vindt het zoveel beter dat jullie ier zijn mijn NOD is 3 july i dag voor dat een vriendin uitgerekend is zou toch mooi zijn als ze is bevallen en ik kan zeggen dat ik nu zwanger ben hope so dit roze traktor is hellemaal TOP! laat mij daar maar lekker op zitten in het zonnetje dames ik wil die hele lijst rose hebben het moet een supermaand worden voor ons allemaal ik ben mezelf al erg positief aan het instellen en geef ook dat door aan jullie ik ga niet meer dagen teleurgesteld zijn omdat ik weer ongi ben geworden ik ga het nu van de andere kant doen door dit forum het helpt me enorm en het is ook zeker fijn dat ik dit vanaf het beging mee kan volgen hoop dat we hele leuke gesprekken zullen hebben en meiden WE GAAN ER TEGENAAN ! haha draaf noou door
Fiona en dieudonnee, van harte welkom bij de NOD juli! We gaan er gewoon met elkaar een super positieve maand van maken. Nou Fiona, jij hebt in ieder geval een positieve instelling dus dat kan niet meer stuk . Ik heb deze maand ook even flink gebaald toen ik een negatieve test had maar ik heb nu meer zoiets van: nieuwe ronde = nieuwe kansen. We gaan er weer voor!
ja is ook de 1ste keer dat is zo positief ben hahahaha maar positief is het woord wat we hier willen horen zit pas in de 2de ronde ben daarvan nu 10 maanden onvleilig aan het knutslen dus deze 2de x is nu gericht hahaha en eromheen dan ook me mannetje is blij me me rond die vruchtbare dagen
hoi meiden, ik kom er ook alvast bij. Heb vanmorgen een test gedaan. Helaas negatief. Aangezien ik nog niet ongi ben weet ik nog geen nieuwe nod datum. Maar gezien ik nu al op 31 dagen van deze cyclus zit kom ik in juli uit. Veel sterkte voor iedereen en hopelijk is het deze keer wel raak. groetjes MarielleB
Hallo dames welkom welkom welkom! Gezellig allemaal! Ik hoop ook dat er een heleboel zwanger gaan worden,,, Zou helemaal geweldig zijn!Misschien kunnen we het record verbreken met het aantal. (al weet ik niet eens welke maand de meeste zwangeren had) Tot horens! Liefs saar
hoi hoi ik ben een beetje computerblond en weet niet hoe ik me op de lijst moet zetten en ik vind die roze traktor wel heeel gaaf.
Passagierslijst voor de roze Tractor! 01 juli: bianca84 & Jiska & wuppie 01 02 juli: Sarah1981 & dieudonnee 03 juli: Mickey06 & Lucia & Fiona23 04 juli: 05 juli: 06 juli: Eekje 07 juli: Wieffie 08 juli: 09 juli: 10 juli: 11 juli: 12 juli: 13 juli: 14 juli: 15 juli: 16 juli: 17 juli: 18 juli: 19 juli: 20 juli: 21 juli: 21 juli: 22 juli: 23 juli: 24 juli: 25 juli: 26 juli: 27 juli: 28 juli: 29 juli: 30 juli: 31 juli: 10 passagiers voor de roze tractor! ongi.... zwanger.... negatieve test...twijfel... Als het goed is de lijst nu weer helemaal up-to-date
Hij staat er bij, wuppie 01! Je hebt dezelfde NOD als ik. Wie weet, zitten we allebei straks heerlijk in die roze tractor .