ik duim voor ons meid ik heb bijna nooit gevoelige borsten maar nu wel iets en er komen ook blauwe aders op? verder zit ik hier nog in me pyamma hha en jij bent druk aant werk wou dat ik kon ruilen ff op wat anders concentreren
Dank jullie wel voor de reactie's! Ik hoop snel dat ik antwoord heb van mijn dokter...ik ga uit van het negatieve, dan wordt ik tenminste niet weer blij gemaakt met een dooie mus... Maar hoe is het hier meiden!? Er moet meer roze komen hoor! Knuffel
Ik heb lekker vier weken vrij nu. Heb al heel wat poetswerk gedaan hier in huis, dus zit me hier ook wat aan te kwakkelen... Het weer zit ook niet mee hier in dit belgenlandje. Ik wil ZONNNNNNN! M'n mannetje is pas volgende week vrij. Die (.)(.) van jou lijken me inderdaad al een positief teken, laten we hopen!
o meid sorry had dacht ik gelezen dat je aant werk was vast door elkaar gehaald met een ander nou hier in nederland is het weer ook echt kut! me man komt elke dag thuis en zegt dan wat een rot weer nou zit je dan op de bank is niet leuk dit is alweer me laaste week en dan heb ik nog in aug 1 weekje ik ga maar weer verder met afsoppen van me huis dadelijk komt ereen monteur voor de badkamer wil dan alles netjes hebben xxx
hoi meiden, ik zit te wachten tot de ha mij gaat bellen. ik heb een telefonise afspraak tussen 12 en 2 uur. en het is 2 uur dus ik heb voor niks twee uur thuis zitten niksen. k*tzooi. ga zo zelf maar bellen. liefs malu.
we zitten in hetzelfde schuitje malu...ik wacht op e mail van mijn dokter hihi ook lang overtijd ben je! Knuffel
he dames, blauwe aders op je borsten, heeft iemand dat wel eens voordat je ongi wordt. Ik zag dat net namelijk bij mezelf. Normaal zijn mijn borsten wel gevoelig van te voren maar die aders heb ik nog nooit gezien!
hoi hoi, nou ik heb de huisarts gesproken hoor. mag volgende week pas terugkomen voor een bloedtest en ik moet mezelf goed in de gaten houden en symptonen opschrijven. als het te erg wordt moet ik eerder bellen. want hij denkt aan schijnzwanger of buitenbaarmoederlijke zwangerschap. K*T K*T K*T K*T sorry hoor zit er ff helemaal doorheen. fijn nieuws door de telefoon en als je mannetje er niet is!
Heb ik ook hoor..hele dikk blauwe aderen, sávonds s'nachts meer als overdag...maar zit ook steeds te denken, volgens mij had ik dat nooit van te voren als ik ong. moest worden, wel altijd zere borsten, maar verder volgens mij nie... Heb jij dat ook, dat het lijkt dat de tepelhof er bovenop ligt...beetje verdikking?
Hey Pooh, allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En wat ontzettend lief van jou en Ice dat jullie aan me denken en voor me duimen... Ik heb alleen nog niet getest, t zit namelijk zo; ik had mn eisprong op maandag of dinsdag en heb altijd een luteale fase van 15 dagen, dus zou vandaag of morgen ongi kunnen worden. Tot nu toe niks te bekennen. Ik wilde eigenlijk nog langer dan morgen wachten met testen, maar ben een paar dagen weg, en dan kan het zaterdag pas, samen met mn mannetje en dat vind ik een beetje lang duren. Dus als ik morgen nog niet ongi ben ga ik morgenochtend meteen uit bed testen... Had alleen de vorige cyclussen een enorme drang om te testen, al 4 dagen voor NOD en heb dat nu helemaal niet gehad en nu ook niet. Voel me juist heel rustig... Maar goed, hopelijk morgen duidelijkheid! Ik laat t hier zo snel mogelijk horen!
@ Meisje1988 duim voor je! Ik had dat nu ook die rustigheid, terwijl ik normaal idd 3 dagen ervoor al aan het testen was en nu 3 dagen erna @ Caitlin ik had het vanaf ronde 2 altijd, dus hoeft niet te betekenen zwanger, maar hoop het wel voor je!
Passagierslijst voor de roze Tractor! 01 juli: Bianca84 & Jiska & Wuppie01 & Ktje & Lies & Enise & Jusi & LadyZorra & Nschram 02 juli: Sarah1981 & Loesje77 & Mobius & Miepie80 & Marleen1979 & Bianca75 & Gerda1975 03 juli: Mickey06 & Sssassskia & Delayla & Mariebel & Vosje2000 & Linda & Dieudonnee & Jocy & Djezelf & Stef 04 juli: Pooh69 & Marina99 & Happy1980 & Nikitje & Lucia & Pluisje79 05 juli: Rissie & Denise85 & Diddl & Adriana1982 & Mamavanmats & BD81 06 juli: Eekje & xanado83 & Dionne84 & indey & Sumeye & Marlot & Roosje76 07 juli: Wieffie & Nina1983 & Boogschutter78 & Roxanne & Mili & sab85 & moedergans & Lise & Jeldou & Jessica83 & Ahanna & Heaven81 & Joss81 & Onsukkie & Mary Jane & Mommie 08 juli: Claire & Blondie & Jendo 09 juli: veertje23 & droom & Mielenl & Melanietje & Dimmel 10 juli: Daantje82 & Mss Ace & Racebabe & Hster & Lobj & Zora & Marian26 & Miek78 11 juli: Mss & Wicjuh & Buddy & Saar & Anrieke & MenM & MarielleB & Bellaaa 12 juli: Carinda & Anna28 & Yvetje1982 & Ilona21 & Brenda1976 & Parel & Mirandab & Isababy 13 juli: Daantjuh & Linda81 & jes1 & Rebbel & CynthiaB & Lafo 14 juli: mari & Julita & wens3 & Mariefrance 15 juli: nony & Sarai & Jessejaime & Nynke31 & Clau24 & Dolphin & Marlie81 & Tijgertje23 & Missdaisy & Poohbear26 16 juli: Linda26 & Hopefull & go4baby & wies31 & Maria79 & Floddertje & Roos1982 & Marieke21 & WishfulDreaming & Beastie & Lilya & malu 17 juli: Bregt & guusje30 & mayo1982 & Maudi & Noa25 & KatSas & Happy Mom & Marieke15 18 juli: Monique1982 & Suzy28 & Tante Mars & Diavolo & Frostieke & Brabbel & YAYA1 19 juli: marielleB & Weethetwel & Daam & Tyra 20 juli: Jannes & Maranka & Angelique79 & Afina80 & Lotte2 & Fientje2007 & Sunnycloud 21 juli: Danjo & FunnyMe & Pearly 22 juli: Lolly & Meisje1988 & Vlinders & Pebbles & Derona & Fairy Tale & Sablovesgeof & Talia & Naomi33 & 8samantha8 23 juli: Jessy2403 & Jale & prissys & Plientje123 & Caitlin80 24 juli: Pluys & ice & Evaline & Jesjuh 25 juli: Barbie79 & Martjemar & Surf & Diaantje17 & Frumpje & Schiepie & Chantilly & Cassanie 26 juli: Blablabla & Suzan72 & Marieke1610 & Trietra 27 juli: Lafemme & Karine & Missbutterfly & Yustin & Sssassskia & Puzzcat24 & Fl3xgirl & Morgaantje & Demi123 & Fiona23 28 juli: Visjes & Hoopgeluk & Bahar & Hopes & Marina99 & Roshi & dani86 & Minni & houda 29 juli: lies & Susanbenjamins & Bianca75 & Loesje77 & butterfly1 30 juli: Jiska & Taby & Gerda1975 & Delayla & Yolandabenny & Veertje23 & LadyZorra & Jessica83 & Meyem85 & Jelske1978 & Bianca24 31 juli: Mone & Djezelf & Rainstarr & Moedergans & Sab85 & Droppie123 217 passagiers voor de roze tractor! 116 ongi.... 28 zwanger.... 16 negatieve test.... 0 twijfel.... 3 mk.... 7 onbekend.... Testmarathon 30 juli 1. Lies 2. Saskia 3. Susanbenjamins 4. Delayla 5. Ice 6. Sablovesgeof neg 7. Fl3xgirl 8. Fiona23 9. houda 10. Moedergans @ Lafemme dikke knuffel!
hey meid, ja ik wilde vandaag de dokter bellen, maar hij is met vakantie, wil ik zijn vervanger bellen krijg ik een bandje die zegt dat ze op dit moment niet telefonisch bereikbaar zijn!
dank je, maar ik ga er niet vanuit dat ik zwanger ben na 3 testen! maar wil graag verder dus hoop dat de dan maar gauw komen! ik ging van het gemiddelde uit dat was 27, maar inmiddels zit ik ook al over mijn langste cyclus heen...
net nog een keer geprobeerd, ik kreeg de vervangende arts aan de lijn, hij zegt dat ik gewoon nog af moet wachten, dit kan gerust nog een paar weken, of het kan zijn dat ik toch zwanger ben en de test dat dan later aan geeft of ik word ongesteld... ja dat begrijp ik, ben dus nog niet veel verder! afwachten maar...
Nou, bij jou is het helemaal goed gekomen! Nu maar hopen dat de rust bij mij ook positief is... Nog geen bloed en nog steeds heel rustig, helemaal geen drang om te testen!
Nou kan me voorstellen dta je dan ff flink moet schelden. Wat een k*t situatie. Je hebt er niet veel aan, maar toch sterkte en een hele dikke knuffel!