Nod Juli 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door wieffie, 19 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje1988

meisje1988 Bekend lid

10 mrt 2007
    675
    0
    0
    Ja, inderdaad ook in de wacht? Hoe voel je je? Weet je wanneer je je eitje hebt gehad?

2. caitlin80

caitlin80 Actief lid

29 dec 2006
    286
    0
    0
    mmm dat moet ik straks ff checken...zit nu op mijn werk hihi straks ff naar de wc.

3. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Ik heb ook 's avonds meer blauwe aderen op m'n borsten. Ook door m'n tepels........tot op heden alleen maar negatieve tests.

4. bo2008

bo2008 Niet meer actief

okat dames zat er ff voor 2 min geleden helemaal doorheen en nou nog een beetje
    ik net met me schoonmoeder in de stad lekker tussen de babykleertjes staan ze had bijna alvast wat gekocht ( ze weet helemaal niet dat we er mee bezig zijn) maar goed lopen we naar de betaal automaat voel ik gewoon wat lopen ik neeee! ik denk o waarom toch nu ongi worden
    ik in de auto helemaal mezelf niet meer en me schoonmoeder heeft het alleen maar gehad dat ze zo graag een kleinkind wil en ik dus geestelijk al bijna overleden ik ren naar binnen pak een tampon doe me broek naar beneden met me ogen dicht en kijk en zie alleen wat vocht? doorzichtig verder niks en een steek aan de recht zij ik heb de tampon in gedaan en ga over ee uurtje of 2 kijken of er verder niks aanzit ik hoop het zo van niet
    wat zal het geweest zijn het was een soort water?

5. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Derona spannend! Ik duim voor je!

@ Fiona het kan ook afscheiding zijn! ;)Ik blijf duimen!

6. bo2008

bo2008 Niet meer actief

kan dat denk je doorzichtig? het was net water ik heb wel een drukkend gevoel aan me rechteeierstok en vonmorgen de hele tijd aan de linker pooh ik wil zo graag weten waar ik aan toe ben

jij dacht toch ook echt ongi te gaan worden

7. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ik heb gevoel op dag 13,dus dan zou ik donderdag ongi moeten worden'

Jij?

8. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    thnx meis. :D

9. meisje1988

meisje1988 Bekend lid

10 mrt 2007
    675
    0
    0
    Heb je 13 Juli je ei gehad of de 13e dag van je cylcus? Mijn cyclus is 23 Juni begonnen (22 juni heel laat 's avonds, dus reken vanaf 23 Juni) En op 9 en 10 Juli (dag 17 en 18) veel eipijn, ga nu even ervan uit dat de 10e dan mn ei was, heb een luteale fase van 15 dagen, dus dan moet ik morgen ongi worden, maar als mn ei de 9e was en ik een "normale"luteale fase heb, dan was maandag mn NOD, snap je het nog? ;) Ben benieuwd naar jouw cyclus.... :D

10. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Heb je 13 Juli je ei gehad of de 13e dag van je cylcus? Mijn cyclus is 23 Juni begonnen (22 juni heel laat 's avonds, dus reken vanaf 23 Juni) En op 9 en 10 Juli (dag 17 en 18) veel eipijn, ga nu even ervan uit dat de 10e dan mn ei was, heb een luteale fase van 15 dagen, dus dan moet ik morgen ongi worden, maar als mn ei de 9e was en ik een "normale"luteale fase heb, dan was maandag mn NOD, snap je het nog? ;) Ben benieuwd naar jouw cyclus.... :D[/quote:sn1aat3j]

Ja ik snap het nog hahahah ik had rond de 12 e 13 e dag veel slijm,dus ik denk datik dan mijn ei heb gehad,maar ik voel dat nooit erg he,
    en temp ook nog niet,of gebruik ook geen ovu testen,

Maar ga ik binnenkort wel aan beginnen ben nu wel benieuwd hoe en wat,snap je mij nog hahahah

11. meisje1988

meisje1988 Bekend lid

10 mrt 2007
    675
    0
    0
    Heb je 13 Juli je ei gehad of de 13e dag van je cylcus? Mijn cyclus is 23 Juni begonnen (22 juni heel laat 's avonds, dus reken vanaf 23 Juni) En op 9 en 10 Juli (dag 17 en 18) veel eipijn, ga nu even ervan uit dat de 10e dan mn ei was, heb een luteale fase van 15 dagen, dus dan moet ik morgen ongi worden, maar als mn ei de 9e was en ik een "normale"luteale fase heb, dan was maandag mn NOD, snap je het nog? ;) Ben benieuwd naar jouw cyclus.... :D[/quote:1regm8hu]

Ja ik snap het nog hahahah ik had rond de 12 e 13 e dag veel slijm,dus ik denk datik dan mijn ei heb gehad,maar ik voel dat nooit erg he,

Maar ga ik binnenkort wel aan beginnen ben nu wel benieuwd hoe en wat,snap je mij nog hahahah[/quote:1regm8hu]

Haha, ja hoor ik snap jou ook! Ik voel mn ei juist heel goed, op zich wel makkelijk, een extra hulpje... Doe verder ook niet aan tempen of ovutesten. In welke ronde zit jij nu?

12. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ja ik had echt ongikrampen constant! tot een week na nod! ;)

13. Angelique79

22 jan 2007
    76
    0
    0
    helaas ben ongi geworden dus op naar de volgende ronde!
    voor meiden die zwanger zijn gefeliciteerd en meiden op de wachtbank succes!

14. bo2008

bo2008 Niet meer actief

dikke knuffel angelique

15. meisje1988

meisje1988 Bekend lid

10 mrt 2007
    675
    0
    0
    @Derona... Heb je al enig idee wanneer je gaat testen? Of heb je al getest? Sorry, weet t even niet :oops: mss heb je het al gezegd....

16. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Heb je 13 Juli je ei gehad of de 13e dag van je cylcus? Mijn cyclus is 23 Juni begonnen (22 juni heel laat 's avonds, dus reken vanaf 23 Juni) En op 9 en 10 Juli (dag 17 en 18) veel eipijn, ga nu even ervan uit dat de 10e dan mn ei was, heb een luteale fase van 15 dagen, dus dan moet ik morgen ongi worden, maar als mn ei de 9e was en ik een "normale"luteale fase heb, dan was maandag mn NOD, snap je het nog? ;) Ben benieuwd naar jouw cyclus.... :D[/quote:2617yc53]

Maar ga ik binnenkort wel aan beginnen ben nu wel benieuwd hoe en wat,snap je mij nog hahahah[/quote:2617yc53]

Haha, ja hoor ik snap jou ook! Ik voel mn ei juist heel goed, op zich wel makkelijk, een extra hulpje... Doe verder ook niet aan tempen of ovutesten. In welke ronde zit jij nu?[/quote:2617yc53]

als ik van af het begin reken dat we hebben besloten dat we voor een tweede gaan 18 e ronde,
    En als ik nu reken dat we er echt mee bezig zijn ja echt maar meer mee bezig zijn,dan is dit de 6 e ronde,als het einde van het jaar nog niks is,dan ga ik maar eens bellen

17. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    super hugg

18. bo2008

bo2008 Niet meer actief

nee de krampen hier zijn weg heb ik ff gehad een dag maar nu is het meer trekkerig gevoel bij me eierstokken maar ik heb me tampon net getest maar helemaal niets alleen we weer dat waterachtig iets zat eraan ja ik ga eten halen heb geen zin om wat te koken

19. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ik ga pas het weekend testen.
    en jij sorry als ik het niet gelezen heb hihihi

Ik ga nu ff bij mijn broer eten en schoonzus,spreek jullie straks weer

knuff

20. meisje1988

meisje1988 Bekend lid

10 mrt 2007
    675
    0
    0
    @Derona, dat is al wel lang zeg! Dan mag ik niet klagen he! Met pas de 5e ronde...

@Angelique, hele dikke knuff en veel succes voor de volgende ronde!

Deel Deze Pagina