Ik denk morgen en anders zaterdag... Zit nog een beetje te twijfelen. Dus weet het waarschijnlijk morgen pas Eetse, en tot later weer.
Ja dat is waar. We willen het allebei graag en t liefst zo snel mogelijk... ( voor iedereen op de site denk ik) Ik hoop echt voor je dat het snel raak is..... Ben je al vaker overtijd geweest?
Passagierslijst voor de roze Tractor! 01 juli: Bianca84 & Jiska & Wuppie01 & Ktje & Lies & Enise & Jusi & LadyZorra & Nschram 02 juli: Sarah1981 & Loesje77 & Mobius & Miepie80 & Marleen1979 & Bianca75 & Gerda1975 03 juli: Mickey06 & Sssassskia & Delayla & Mariebel & Vosje2000 & Linda & Dieudonnee & Jocy & Djezelf & Stef 04 juli: Pooh69 & Marina99 & Happy1980 & Nikitje & Lucia & Pluisje79 05 juli: Rissie & Denise85 & Diddl & Adriana1982 & Mamavanmats & BD81 06 juli: Eekje & xanado83 & Dionne84 & indey & Sumeye & Marlot & Roosje76 07 juli: Wieffie & Nina1983 & Boogschutter78 & Roxanne & Mili & sab85 & moedergans & Lise & Jeldou & Jessica83 & Ahanna & Heaven81 & Joss81 & Onsukkie & Mary Jane & Mommie 08 juli: Claire & Blondie & Jendo 09 juli: veertje23 & droom & Mielenl & Melanietje & Dimmel 10 juli: Daantje82 & Mss Ace & Racebabe & Hster & Lobj & Zora & Marian26 & Miek78 11 juli: Mss & Wicjuh & Buddy & Saar & Anrieke & MenM & MarielleB & Bellaaa 12 juli: Carinda & Anna28 & Yvetje1982 & Ilona21 & Brenda1976 & Parel & Mirandab & Isababy 13 juli: Daantjuh & Linda81 & jes1 & Rebbel & CynthiaB & Lafo 14 juli: mari & Julita & wens3 & Mariefrance 15 juli: nony & Sarai & Jessejaime & Nynke31 & Clau24 & Dolphin & Marlie81 & Tijgertje23 & Missdaisy & Poohbear26 16 juli: Linda26 & Hopefull & go4baby & wies31 & Maria79 & Floddertje & Roos1982 & Marieke21 & WishfulDreaming & Beastie & Lilya & malu 17 juli: Bregt & guusje30 & mayo1982 & Maudi & Noa25 & KatSas & Happy Mom & Marieke15 18 juli: Monique1982 & Suzy28 & Tante Mars & Diavolo & Frostieke & Brabbel & YAYA1 19 juli: marielleB & Weethetwel & Daam & Tyra 20 juli: Jannes & Maranka & Angelique79 & Afina80 & Lotte2 & Fientje2007 & Sunnycloud 21 juli: Danjo & FunnyMe & Pearly 22 juli: Lolly & Meisje1988 & Vlinders & Pebbles & Derona & Fairy Tale & Sablovesgeof & Talia & Naomi33 & 8samantha8 23 juli: Jessy2403 & Jale & prissys & Plientje123 & Caitlin80 24 juli: Pluys & ice & Evaline & Jesjuh 25 juli: Barbie79 & Martjemar & Surf & Diaantje17 & Frumpje & Schiepie & Chantilly & Cassanie 26 juli: Blablabla & Suzan72 & Marieke1610 & Trietra 27 juli: Lafemme & Karine & Missbutterfly & Yustin & Sssassskia & Puzzcat24 & Fl3xgirl & Morgaantje & Demi123 & Fiona23 28 juli: Visjes & Hoopgeluk & Bahar & Hopes & Marina99 & Roshi & dani86 & Minni & houda 29 juli: lies & Susanbenjamins & Bianca75 & Loesje77 & butterfly1 30 juli: Jiska & Taby & Gerda1975 & Delayla & Yolandabenny & Veertje23 & LadyZorra & Jessica83 & Meyem85 & Jelske1978 & Bianca24 31 juli: Mone & Djezelf & Rainstarr & Moedergans & Sab85 & Droppie123 217 passagiers voor de roze tractor! 117 ongi.... 28 zwanger.... 16 negatieve test.... 0 twijfel.... 3 mk.... 7 onbekend.... Testmarathon 30 juli 1. Lies 2. Saskia 3. Susanbenjamins 4. Delayla 5. Ice 6. Sablovesgeof neg 7. Fl3xgirl 8. Fiona23 9. houda 10. Moedergans @ Angelique dikke knuffel!
Ik heb vandaag een diepe dip. Ik voel me erg lamlendig. Heb een streng dieet van mijn dietiste gehad voor 3 weken (een eiwitrijk dieet) Ik ga er vanaf vandaag mee stoppen. Ik moet eigelijk tot maandag maar voel me heel erg zwak en moe. Ook wil volgens mij mijn ei niet doorzetten. Mijn temp stijgt niet verder (is normaal 36.3 en en sinds 6 dagen maar 36.5) Ook controleer ik mijn baarmoedermond sinds mijn laatste menstruatie. Tot afgelopen vrijdag voelde het als een uiteinde van een pen. Het is nu dus al sinds afgelopen vrijdag zo zacht als een spons. Zaterdag kwam ik er bijna niet bij en nu met gemak. (ik weet trouwens niet hoelang dat zo hoort teblijven) Ik heb steken in mijn buik sinds vrijdag. Voel me niet helemaal lekker dus. Iemand ervaring mee?
Dames, ik kreeg bericht van Weethetwel (NOD 19 juli) dat ze nog niet ongi is, ben benieuwd wat een test zal zeggen Zelf druk aan het klussen; zoals af te leiden valt aan de banner
Meiden ik heb even een vraagje aan jullie. Ik drink altijd graag een redbulletje (gewoon af en toe) nu weet ik dat veel cafeïne slecht is als je zwanger wil worden/zwanger bent, nu drink ik ongeveer 2 tot 3 x per week, een half blikje, de rest geef ik aan mn mannetje. Dan heb ik toch even de lekkere smaak. Denken jullie dat dit heel slecht is? Of doe ik het goed door heel af en toe een half blikje te nemen? Ben benieuwd naar jullie antwoorden....
@ Meisje1988 zelfs als je zwanger bent mag je een aantal koppen koffie per dag (ik lust geen koffie), dus als je zwanger wilt worden lijkt het me al helemaal geen probleem dat je af en toe een redbulletje drinkt!
He wat snel! Hartstikke bedankt voor je antwoord, ik drink ook wel af en toe een bakje koffie maar als ik t zo eens hoor moet t inderdaad weinig kwaad kunnen als je een paar koppen koffie per dag mag! Nogmaals bedankt....
ja wat ik weet maak een redbul niet uit zolang je er maar niet 3 per dag drink haha en idd ze zijn echt verslafend lekker
Ja erg he? Zo lekker als ze zijn... haha Eerst deed ik dat wel gerust, 3 per dag maar sinds ik zwanger wil worden niet meer. Dat is gelukkig 1 van de weinige dingen die ik in moet leveren, dus dat zit wel goed. Maar vind het wel fijn dat jullie ook denken dat het geen kwaad kan...
@ Fiona: Damn meid, je liet me schrikken met je verhaal gelukkig was t nix! Duim hard voor je! En voor de andere meiden natuurlyk! @ Pooh: van harte meid, je leukste verjaardagkado heb je al gehad hihi @ Malu & Daantjuh: Kan niet anders zeggen dan dat ik het echt een KL*** situatie voor jullie beiden vind! Blyf voor jullie duimen! Hier nog geen teken van en ! Ben vandaag wel héél vaak naar de wc geweest, én al wéér de hele dag misselyk geweest (maar wel gezonde eetlust haha, dás pas vreemd ) we zullen zien..... Hmmm, ga denk ik toch maar weer zo'n banner van hier nemen, op deze kun je helemaal nie zien of ik overtyd ben of niet ,......
hoi allemaal, nou ik heb mijn hele week super vol gepland zodat hij lekker snel voorbij gaat. en ik ga denk ik wat minder online, als het mij lukt. ik wil het ff van mij afzetten. als ik nieuws heb horen jullie het. liefs malu.
jullie zijn allemaal echte schatten!! 1 voor 1... hoi iedereen, heb zoals verwacht de uitslag van men bloedtest deze ochtend: NEGATIEF maar ik had t al verwacht dus het kwam zo hard niet meer aan... nu heb ik sinds ik het weet ongi-krampjes dus hopelijk komen ze nu snel , die grr duiveltjes... ik wacht gewoon af ook ga ik niet echt veel meer op het forum verschijnen, want dan ben ik er veel te veel mee bezig en dat is wss de reden van het overtijd zijn zegt gynae ( ze heeft gelijk) dus bij deze wil ik iedereen die zwanger is , wil worden of gelijk wat ... heel veel succes wensen hopelijk komen er veel kleintjes bij in 2008!!! ( en ben ik ook bij de gelukkige, dan laat ik het zeker weten) dikke knuffels en tot ? xxx
o ice ik schrok me ook rot toen ik het voelde lopen heb nu nog iets wat waterige afscheiding nou morgen zijn we weer een dag verder meid ik hoop het zo voor ons ik ga slapen ik ik ruik nu ook opeens vanalles haha vooral de hond van me ouders en van me schoonouders niet normaal wat stonk dat beest hahaha ik zei heeft die vis gegeten en ja dat was ook zo dusssss ben benieuwd voel jij nog wat ? xxx
hey fiona dat waterige afscheiding heb ik ook last van gehad volgend mij is het een soort van zweet weet het niet zeker maar wordt nooit echt ongesteld vlak daarna dus wie weet had het ook toen ik zwanger bleek te zijn