Dank je. Ik hoop dat het snel weer een beetje regelmatiger wordt... Balen dat jij ook alweer in juli zit! Nou ja, we gaan gewoon proberen juli net zo roze als juni te maken toch?
wij zitten in de vruchtbare daagjes,gisteren geklust en ben weer met ovulatietesten begonnen. (nog geen positieve maar dat komt vast wel)en dan maar weer afwachten
hallo allemaal! ik wil me graag aanmelden voor 6 juli! ben benieuwd, dit is de 5e ronde! succes allemaal! sumeye
ik wilde mijn banner er onder zetten, maar volgens mij is er iets verkeerds gegaan. yep... wij gaan voor ons eerste kind
spannend hoor ,wij ook, volgende maand voor het eggie, nou ja volgende maand is eigenlijk vanaf volgende week al, wacht nu op mijn ongi en daarna aan de klus... Succes in ieder geval, hopelijk lukt het ons snel....
Volgens de calculator van deze site en als ik rekening hou met een cyclus van 30 dagen [dit is ff een globale gok aangezien ik mijn cyclus nog niet zo goed ken] zou ik 18 juli mijn NOD hebben. Pff.. altijd weer spannend aan het einde v/d rit. Zet m'n verstand op nul en oefen er gewoon op los hahaha..
hoi, ik kom me aan melden voor de maand juli. weet nog niet precies wanneer me nod is, want ben nu na 36 dagen ongie geworden.. en vorige maand na 31 dagen.. dus tja, ef afwachten, ga deze maand zowiezo beginnen met temperaturen! liefs visje83
Ik meld me ook voor het juli-forum. Helaas vandaag de duivels op bezoek gehad. We gaan dus ronde 5 in.
wie kan me even helpen...... had de eerste ronde een cyclus van 29....dat zou betekenen dat ik afgelopen zondag me eisprong had moeten hebben.......nu zit me temp al sinds die dag op 36,5 (0,2 graden lager dan de 2 dagen ervoor) terwijl me bmm wel zacht is en open.........snap er niks van.....betekent het dan toch dat de sprong nog komen moet?