Nod Juli 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door wieffie, 19 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. malu

malu Actief lid

17 jul 2007
    161
    0
    0
    haarlemmermeer
    ik dacht eigenlijk altijd dat als ie weer hard werd dat je dan ongesteld ging worden en dus niet zwanger was.

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

De baarmoederhals en baarmoedermond ondergaan evenals het slijm en de temperatuur cyclische veranderingen. Deze kunnen door zelfonderzoek worden vastgesteld. De zelfobservatie van de baarmoederhals is een alternatief voor de cervixslijmwaarneming en kan deze in de sympto-thermale methode vervangen. Dit is vooral dan zinvol wanneer slechts weinig of geen cervixslijm aanwezig is, de slijmwaarneming bijv. door witte vloed gestoord is of om andere redenen niet interpreteerbaar is.
    Onmiddellijk na de menstruatie is de baarmoedermond gesloten en hard en reikt hij tot diep in de schede, zodat hij met de vinger relatief gemakkelijk te bereiken is. Wanneer de eisprong nadert, wordt de baarmoedermond zacht, opent zich enigszins en komt wat hoger te liggen, zodat hij soms nog maar net te voelen is. Na de eisprong sluit hij weer, wordt hard en zakt (Afbeelding 48, Afbeelding 49).

3. malu

malu Actief lid

17 jul 2007
    161
    0
    0
    haarlemmermeer
    nou ja dat slijm heb ik de laatste tijd in overvloed.
    sorry hoor. klinkt ook zo gezellig. haha

4. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ik heb alleen maar dat waterige afscheiding en voor de rest niks me baarmoeder kan ik amper voelen dus zal wel ongi worden volgens mij heb ik gewoon een lange cycles het was toch altijd zo lekker regelmatig NOT

5. malu

malu Actief lid

17 jul 2007
    161
    0
    0
    haarlemmermeer
    ja ik heb ook waterig slijm. maar echt veel.
    denk echt soms dat het mijn ongi is. maar dan is het afscheiding

6. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Hoi Allemaal,

Het lijkt wel of we allemaal dezelfde klachten hebben he hahaha.
    Heeft er nog niemand getest? Of de :evil: :evil: ?
    Wie weet wordt dit toch nog een vreselijke goede maand!

Ik blijf duimen voor ons allemaal! DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM (hopelijk is het genoeg)

Liefs

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik was even aan het kijken wat waterige afscheiding betekend maar vind gewoon niks buikkbaars jah dat het te maken kan hebben met zwangerschap enzo ik ben iig niks wijzer geworden. :(

8. Butterfly1

Nouja je hebt je best gedaan toch. We kunnen alleen maar afwachten met zijn alleen! Liefs

9. malu

malu Actief lid

17 jul 2007
    161
    0
    0
    haarlemmermeer
    hier nog geen duivels wacht dit weekend af en dan afspraak met dokter. ik duim met je mee hoor.

DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM

LIEFS MALU.

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

In je zwangerschap heb je meer waterige afscheiding en laat de blaas soms wat urine lopen zonder dat je het tegen kan houden

dat is het enige wat ik vind

11. Butterfly1

Hoi Malu
    Ik hoop dat je dan wat meer duidelijkheid krijgt. En bedankt voor het meeduimen eigenlijk zouden we een groot DUIM hoekje moeten maken hahaha.

Liefs

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik heb opgezwollen vinger krijg mijn ene ring niet meer om en mijn andere bijna niet meer af :confused:

13. malu

malu Actief lid

17 jul 2007
    161
    0
    0
    haarlemmermeer
    nou ja we kunnen niet meer doen als afwachten.
    ik zou wel eens willen dat er een luikje in mijn buik zat om ff te spieken of er iets zit of niet.
    hahaha :) zou mooi zijn toch :(:

14. Butterfly1

Als je die nou gevonden hebt he laat je het dan ff weten (hihihi)

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

dat zou zeker mooi zijn :D

16. malu

malu Actief lid

17 jul 2007
    161
    0
    0
    haarlemmermeer
    helaas geen luikje. heb nog wel een test kriebelt heel erg om die te doen.
    weet het niet. :(: :(: :(:

17. Butterfly1

Hoe vaak heb je al getest en hoeveel dagen zaten ertussen en hoeveel dagen geleden was dat?
    (veel vragen he hahah)

18. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ja ik ga morgenochtend testen meiden ik ben er uit
    ik wil van die onzekerheid af had het ook al me malu erover
    ik denk vrijwel zeker dat die nega is maar dan doen we het maandag gewoon weer ik heb er 3 dus woensdag is me laaste test anders wordt ik gek!

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik doe de test zaterdag ochtend denk ik kan niet w88 tot de 30ste hoor duurt veeeeel te lang :p

20. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ja ik ook dus niet haha

Deel Deze Pagina