Nod Juli 2007

Discussion in 'NOD forum' started by wieffie, May 19, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

hebben jullie ook dat de dingen ineens heel anders smaken zoals koffie was er al niet gek op maar vanmorgen vond ik hem helemaal niet lekker :(

2. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Ja ken dat ik ben gek op kip kerrie salade en dacht net neem een lekkere italiaanse bol met kip kerrie nou ik zit er nu tegenaan te hikken en heb het gevoel dat het er weer met dezelfde vaart uitkomt. Het zweet breekt me bijna uit hahaha

3. bo2008

bo2008 Niet meer actief

nog gisteren gehad was in de stad me me schoonmoeder zaten we lekker een broodje ergens te eten had ik en cappachino en zij een zonder cafeiene en ik nam een slok het was zo bitter! ik zeg proef jij dat ook zij proeven maar zei dat die normaal was elke slok wat bitter en me broodje pindakaas smaakt zo zout?

4. malu

malu Actief lid

Jul 17, 2007
    161
    0
    0
    haarlemmermeer
    ik heb getest de 23ste, zondag dus.

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik zou nog eventjes wachten met testen als ik jou was misschien moet je zondag of maandag een testje wagen?

6. malu

malu Actief lid

Jul 17, 2007
    161
    0
    0
    haarlemmermeer
    ik heb dat met roken (ja sorry ik ben nog niet gestopt) lukt me niet om te stoppen, zeker nu niet. rook wel veel minder en vaak smaakt het toch vies dus dan doe ik m weer weg

7. Butterfly1

Hoi Malu,
    Moeilijk zeg in 3 dagen kan er een hoop gebeuren. Ik denk dat je gewoon moet doen wat je hart je ingeeft en als die zegt testen nou go for it. En als die zegt van nee wacht ff nou dan wacht je ff. Moeilijk he haha ik weet het. als je wat meer weet laat je het dan weten?!

Liefs

8. malu

malu Actief lid

Jul 17, 2007
    161
    0
    0
    haarlemmermeer
    ja je hebt wel gelijk, maandag moet ik de dokter bellen als ik nog niet ongi ben en dan moet ik meteen langskomen.

9. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ja malu is toch wel vaag als je zolang overtijd ben je zou dan wel zwanger moeten zijn haast
    wat een rot periode voor je is dit loop ik te zeiken over 1 dag ik hoop dat wij de maand toch heel rose af mogen sluiten

10. malu

malu Actief lid

Jul 17, 2007
    161
    0
    0
    haarlemmermeer
    ik hoop het ook, en ik vind niet dat je zeikt. alle overtijd is vervelend of dat nou 1 dag is of 11. nou je we houden moed ja toch?

11. bo2008

bo2008 Niet meer actief

12. Butterfly1

Sorry ik heb het niet droog gehouden! Erg mooi!

Liefs

13. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ja ik ben ook een labiel emontineel mens deze week haha me vriend is al bang voor me aant worden maar vondt dit zo mooi dat wil ik ook! beter gezegd dat willen wij ook hier allemaal

14. Butterfly1

Precies,
    Nou je wil niet weten hoe het hier is hahaha. Bij ons viel vorige week een pot om met een plant en ik begon spontaan te huilen want ik vond het zo zonde. Erg he. Af en toe ben ik echt mezelf niet hoor haha. Ben dan een beetje een watje en vind alles zielig en erg en mooi en hop daar komen ze weer die tranen.

15. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hahhahahaha o lekker he

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik zit nu helemaal te shaken :confused: :confused:

17. Butterfly1

Meiden ik ga weer. ff lekker douchen en dan te werk.

Tot morgen! dan ben ik lekker vrij.
    Liefs

18. bo2008

bo2008 Niet meer actief

tot morgen butterfly werkse en ik spreek je morgen

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik weet niet wat het is maar wordt opeens emotioneel en trillerig misschien komt het doordat mijn vakantie bijna voorbij is? :cry: :cry:

20. bo2008

bo2008 Niet meer actief

haha meid rustig aan wanneer moet jij weer beginnen?

Share This Page