Nod Juli 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door wieffie, 19 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marina99

marina99 Bekend lid

12 sep 2006
    913
    0
    0
    cynthia,heel veel sterkte meid!

2. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Helaas ladies :( het begin van myn vakantie is ROOD......
    had er wel een goed gevoel by deze mnd, en zelfs toen ik vanmorgen met bruin begon, dacht ik nog, oh dat kan wel. Maar tussen de middag werd t al meer naar de rode kant, dus vrees dat ik naar aug moet verhuizen :cry:
    was ff flink slikken, maar t is nou eenmaal niet anders.
    Ik gooi wel de deur heel hard achter me dicht, en doe em op slot, zodat niemand me kan volgen naar aug!
    *snik*
    blyf voor jullie duimen! ;)

3. bo2008

bo2008 Niet meer actief

o ice had het zo voor je gehoopt

nou bij mij komen de duivels ook hoor heb al ongi kramp gaat gepaard met drukkend gevoel bij me eierstokken klote zooi iemand van ons zal toch wel zwanger zijn zometeen komt me vriendin die over 1 week is uitgerekend kan het ook ff allemaal niet meer zo goed aan ik wil of nu ongi worden of 9 maanden niet ik moet vandaag als het goed is ongi worden zal die klote cycles van me vandaag op tijd zijn voor het eerst

4. bo2008

bo2008 Niet meer actief

pooh wat had jij voor gevoel op je nod jij had de hele tijd door toch symptomen vanaf een week voor je nod sochtend tot smiddags lijk ik nergens last van te hebben en smiddags en savonds beginnen de steekjes en rommelen en andere dingen wat kan je lichaam je toch voor de gek houden he

5. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Thnx meis! :(
    Ik blyf voor jou hopen, ik wil je niet zien in aug hoor! ;)

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    balen meis,dikke knuf,

7. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ja het is game over zometeen heb echte ongi krampen , lekker komt zo me vriendin met haar dikke buik opbezoek heb het ff gehad ik laat het nog wel ff weten of het dorzet
    :(

8. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Ik ben bang dat ik ook weer ongesteld ga worden. Heb last van hoofdpijn (wat vaak betekend dat ik 1 of 2 dagen later ongesteld wordt) en heb wat spotting. :(

9. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ja ik had net ook ff hoofdpijn heb al een tampon ingedaan
    ik word gek hier me lampen in me huis flikkeren allemaal eerst de gang lamp maar die zit er al heel lang in dus dat is normaal
    dan van me nieuwe stoomcabine die flikkert ineens 3 weken oud
    en nu me nieuwe lampje van man mans overleden oma nieuw kapje op een echte zilveren die flikkert nu en is nu echt uit en dan weer aan wordt er gek van 1 of ander elkectriesteitveld hierzo

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

neee je mag niet ongie worden hoor er zijn al te veel namen in het rood ik wil roze zien :cry: :cry: iedereen die ongie is geworden dikke knuf hopelijk volgende ronde beter ;)

11. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ik had vanaf een week voor nod steekjes. Maar niet de hele dag door hoor! Maar op nod ook echt ongikrampen alsof ik ongi moest worden! ;)

@ Ice dikke knuffel! ;)

12. bo2008

bo2008 Niet meer actief

nee ik had ze ook niet de hele tijd door raar he nu is de ongi kramp weer ff weg had net echt tranen in me ogen omdat ik ze voelde heb een tampon ingedaan kijk het nog ff aan ik hoop dat het gewoon me baarmoeder is en niet de ongi sorry meid maar ik word er gewoon zo onzeker van

13. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Lieverd daar moet je geen sorry voor zeggen! Is heel nromaal enne ik heb vanaf een dag voor nod tot 3 dagen na nod wel elk half uur op de wc gekeken of ik nog niet ongi was! Lieverd duim zooooooooooooo hard voor je! ;)

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

fiona alles komt goed als het deze keer niet goed gaat dan wel een andere keer maar ik had een week voor ik zwanger was ook hele erge ongie krampen dus het zegt niets ;)

15. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    ik heb nu ook last van mijn buik..niet heel erg, dat mijn tranen me in de ogen springen, maar wel voelbaar, heb ik eigelijk al 2 wk lang...dat kan toch niet komen omdat ik a.s maandag mijn NOD heb?
    Lijkt me een beetje erg lang!

16. bo2008

bo2008 Niet meer actief

o meiden heb net me ob eruit gerukt om te checken voelde weer wat lopen wat weer dat waterige afscheiding ik wacht op de viste hopelijk wat afleiding morgen ochtend ga ik gewoon testen op me NOD en daarna opmaandag de 30ste pooh en fl3xgirl jullie zijn toppers heb veel aan jullie ben zo blij dat pooh zwanger is kan alles aan haar vragen haha en fl3girl kom op we gaan hem rose proberen afte lsuiten deze maand

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

jah roze en niet rood he ;) ik heb nu een steek. in mijn heup :(: erg vreemd maarja nog 2 dagen dan is het zaterdag ;) en dan.............hopelijk een positest :D

18. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Meiden kom op he,
    we houden de moed er in,
    en we gaan allemaal voor roze :D

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

misschien moeten we roze kleren aan trekken misschien werkt het ;)

20. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    heb ik al,.hhahaha hopen dat het helpt,

Deel Deze Pagina