ik ook had gisteren ook een roze shirt aan met daar op mijn eigen tekst. 'als jij mij voorbij flitst, flits ik terug ' ©wilma
Oh hoop zo voor je dat het voor jou wel raak is (en voor fl3xgirl natuurlyk ook hoor!). Ik had ook allemaal van die vage klachten, net als jy, terwyl ik normaal nooit klachten heb van mn ongi, dit was dus denk ik echt ontpillen!
Dank jullie wel dames, ik ben er inderdaad later achter gekomen. Wat ik dacht dat mijn menstruatie was, was een innesteling, en die is direct overgegaan in een miskraam. Nu wacht ik tot het bloeden overgaat en dan begin ik gewoon weer op nieuw!
weet hoe je je voelt! ik moet me echt inhouden om niet te testen. dit duurt echt veel te lang. maar ik duim voor je dat je gewoon zwanger bent! liefs malu.
hey fiona, ik heb al twee weken die krampen en elke keer denk ik nou komt die, maar nee het enige wat komt is waterige afscheiding. en niet zon beetje ook (sorry, beetje veel info misschien) haha dus het kan ook hetzelfde Zijn als wat ik heb. liefs malu.
ik heb last van en soort van druk op mijn borst en een opgeblazen gevoel. voelt als of ik een ballon ben naja als ik vlieg stuur ik wel wat ooievaars naar jullie toe
grappig ik zit je verhaal te lezen en er vliegt een onwijs grote vogel over. het was geen ooievaar maar wel iets groots. moest wel lachen! hahaha ahh je gaat overal toevalligheden zien denk ik. liefs malu.
dat was de ooievaar die ik naar jou stuurde dat brengt geluk vroeg of hij even bij jou langs wil de gaan
nou dan heeft ie goed naar je geluisterd! hopelijk komt ie bij jou ook, en nu maar hopen dat het werkt! liefs malu.
gisteren avond voor dat we naar bed gingen ben ik ongi geworden baal wel,maar dat is logish, we gaan wel vol goede moed door naar weer een ronde meiden die nu aan het wachten zijn, Ik duim super super super hard voor jullie
aaaarggghhh, vannacht werd ik wakker met verschrikkelijke krampen in mijn buik. Ik naar de wc, misschien dat ik ongi werd. Nee, liet 2 scheten en toen was het weer over. Vannochtend weer op de wc... net alsof ik ongi moest worden. Maar mijn NOD is zondag. En ik ben al een paar dagen aan diarree sorry voor de details.... Ik durf alleen nog niet te testen. Meestal als ik mijn NOD heb gehad, wacht ik nog even met testen (2 dagen) en dan ga ik testen... BTW: goedemorgen iedereen, hopelijk kleuren wij de maand juli roze...
Nou dag 15 ( op me banner staat 16 maar de 12e moest ik ongi worden dus zal wel 15 wezen) en nog steeds helemaaaal niks ik heb op dag 2 geloofik wel een test gedaan maar die was nega.. ik heb wel veel last gehad van borrelende darmen en boertjes laten verscrikkelijk moe zijn koppijn misselijk verder weet ik het allemaal niet meer haha, , maar daar heb ik nu bijna geen last meer van soms nog wel borrelende darmen en boertjes en koppijn en verder niet echt ja ik ben wel verschrikkelijk moe maar dat kan ook komen omdat k moeilijker slaap en omdat ik sinds 2 dagen bezig ben in het huis op te knappen gister kon ik geen test halen was zo druk opeens en voor je het weet was het alweer te laat vandaag ben ik om 17:30 vrij dan rij ik snel langs de etos kan echt niet meer wachten, zul je zien heb je een test gedaan word je een half uur later ongi Ga beginne met werken kom straks nog wel terug ! Ik hoop dat er weer veel posi teste vandaag gaan komen! succes meiden! liefs bellaaa
goedemorgen dames, nou zoals verwcht op me nod een dikke nega test test opnieuw zondag dan is het 2 dagen later ik heb alleen een ongikramp gehad gisteravond toen dacht ik toch echt ongi te gaan worden vanacht wakker om 4.15 uur en kon niet meer in slaap komen toen toch gelukt na een half uur tot 8 uur ben er maar uitgegaan en toen die test gedaan ik heb wel heel veel lucht in me buik ofzo allemaal geluidjes hoor je en voel ik en ja gas daar ook nog steeds last van ik ben nog niet teleurgesteld omdat ik denk dat als ik zondag nog niet ongi ben ik toch echt wel een keer een positest ga krijgen dus we wachten maar weer af @fl3xgirl je bent morgen he mop met je test duim zo hard voor je @derona dikke knuf