Sorry, ik weet het niet. Ben zelf pas een maand aan het temp. Misschien dat iemand op het temp.kaartjes forum je kan helpen? Daar zitten volgens mij zeer ervaren "kaartlezers".
hier is ook alles goed. helaas ook 'lekker' aan het werk hahah wil eigenlijk wel iets anders doen nu met dit weer
Ik ben nog lekker vrij. DOnderdag weer werken na een maand vakantie gehad te hebben. Maar moet zeggen dat ik het echt niet erg vind om weer aan het werk te gaan. Heb er wel weer zin in.
Als ik zo naar je curve kijk heb je je eisprong nog niet gehad. Misschien is deze cyclus langer dat de vorige. Ben je net gestopt met de pil? IS namelijk vaak niet gelijk regelmatig. Ik ben na het stoppen met de pil in 1 jaar maar 4 keer ongesteld geweest met de langste curve van 153 dagen.... Denk dat je nog even moet afwachten. Gr Droom
ik heb hele regelmatige ongesteldheid. Gelukkig maar. Want als ik alle verhalen hier lees over de vele cyclussen, dank ik god op mijn blote knieetjes dat ik een regelmatige cyclus heb.... Over het algemeen heb ik 29 dagen... Even iets anders.... hebben jullie ook goede zin? Het is pas dinsdag. Het werk schiet niet op. Beetje internetten en om 17:00 hr. heerlijk naar huis toe..... Maar goed.... ik ga weer iets doen.... tot vanavond. kus Bianca75
hey hey meiden goh wat zijn er toch al weer veel naar juli toe heel veel succes hopelijk veel zwangere waaronder ik hihi gr maria
ja helaas, dit is nog maar ronde 2, en ook de tweede ronde na het stoppen met de pil......dus het kan idd nog alle kanten opgaan......afw88....maar ja dat is zo vreselijk moeilijk.......
ja helaas, dit is nog maar ronde 2, en ook de tweede ronde na het stoppen met de pil......dus het kan idd nog alle kanten opgaan......afw88....maar ja dat is zo vreselijk moeilijk....... In ieder geval bedankt voor de antwoord, als ik kijk naar jou dan mag ik nog niet klagen, succes
shit man zit in me vruchtbare dagen en we komen net terug van de begravenis van zijn oma en hij ligt voor pampus op de bank de lieveling dus knutselen zal er wel niet in zitten ... toch voor de maand augustes hoop dat me pendels me niet in de steek laat gr fiona
Nou ja, ik had het wel een beetje verwacht, maar vandaag toch ongesteld geworden... De komende 3 maanden ga ik weer Clomid gebruiken en op 'eigen' kracht proberen zwanger te worden. Onze uitslagen waren allemaal goed. aan de ene kant heel fijn, maar aan de andere kant ook frustrerend. Mocht het na 3 maanden nog geen zwangerschap zijn, dan beginnen we met IUI. Dus we gaan 'vrolijk' door met ronde 26...
Bleh, ben nu al 4 dagen moe. KOmt denk ik doordat het bijna vakantie is. Ik hoef niet echt meer les te geven (wel vergaderen, projecten begeleiden en dagjes weg); alles is anders en minder gestresst; nu ontspanningfsziekte! We hebben net de overtocht naar GB geboekt. We gaan van Duinkerken naar Dover (is goedkoopste) en we blijven 2 weken rondtrekken in GB. Nu is het wel balen dat ik niet aan de pil ben. Ben waarschijnlijk in die 2 weken ongi.....Toen ik nog aan de pil was, regelde ik dat gewoon.
Passagierslijst voor de roze Tractor! www.newfarm.org/columns/gd_tractor/2005/0421/images/pink.jpg 01 juli: bianca84 & Jiska & wuppie01 & Melanietje & Dieudonnee & ktje & Lies & Enise 02 juli: Sarah1981 & Loesje77 & mobius & Miepie80 03 juli: Mickey06 & Lucia & Fiona23 & Sssassskia & Delayla & Mariebel & Jessica83 & Vosje2000 04 juli: Pooh69 & Marina99 & Happy1980 05 juli: Rissie 06 juli: Eekje & xanado83 & Dionne84 & indey 07 juli: Wieffie & Nina1983 & Boogschutter78 & Blondie & Roxanne & Mili & sab85 & moedergans & Taliaa 08 juli: MenM & Claire & Afina80 09 juli: Marleen1979 & veertje23 & droom 10 juli: Daantje82 & Mss Ace & Racebabe & Hster 11 juli: Mss & Wicjuh & Buddy & Nikitje 12 juli: Carinda & Anna28 & Butterfly1 & Yvetje1982 & Ilona21 13 juli: Daantjuh & Marlie81 14 juli: mari & Julita & Maudi 15 juli: nony & Sarai 16 juli: wens3 & Linda26 & Hopefull & Nathalie1973 & go4baby & wies31 & Maria79 17 juli: Bregt 18 juli: 19 juli: marielleB 20 juli: 21 juli: 21 juli: 22 juli: 23 juli: 24 juli: 25 juli: Dolphin 26 juli: Pearly 27 juli: 28 juli: Visjes 29 juli: 30 juli: 31 juli: 75 passagiers voor de roze tractor! ongi.... zwanger.... negatieve test... twijfel... Testmarathon 1 juli (combimarathon met late juni en vroege juli meiden) 1. bianca84 (juli) 2. Miepsie (juni) 3. HoopGeluk (juni) 4. Nikita23 (juni) 5. Dani 86 (juni) 6. Sarah1981 (juli) 7. Lies (juli) 8. Jiska (juli) 9. Joss81 (juni) 10. Jusi (juni) Testmarathon 4 juli 1. Pooh69 2. Lies 3. Sarah1981 4. Sssassskia 5. Delayla Testmarathon 14 juli 1. Daantje82 2. Mss 3. Hster 4. Ilona21 5. Buddy