Nod Juli 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door wieffie, 19 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Hoi Meiden,

Heeft er nog niemand getest? Ik ga ff het huisie schoonmaken. En dan mijn nageltjes ff doen dan is het denk ik alweer 5 uur hahaha.
    Tot zo.....
    Liefs

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

moet je maar even lezen ;)

De baarmoederhals en baarmoedermond ondergaan evenals het slijm en de temperatuur cyclische veranderingen. Deze kunnen door zelfonderzoek worden vastgesteld. De zelfobservatie van de baarmoederhals is een alternatief voor de cervixslijmwaarneming en kan deze in de sympto-thermale methode vervangen. Dit is vooral dan zinvol wanneer slechts weinig of geen cervixslijm aanwezig is, de slijmwaarneming bijv. door witte vloed gestoord is of om andere redenen niet interpreteerbaar is.
    Onmiddellijk na de menstruatie is de baarmoedermond gesloten en hard en reikt hij tot diep in de schede, zodat hij met de vinger relatief gemakkelijk te bereiken is. Wanneer de eisprong nadert, wordt de baarmoedermond zacht, opent zich enigszins en komt wat hoger te liggen, zodat hij soms nog maar net te voelen is. Na de eisprong sluit hij weer, wordt hard en zakt (Afbeelding 48, Afbeelding 49).

3. bo2008

bo2008 Niet meer actief

pooh en saskia en andere meiden heel erg bedankt voor jullie steun

pooh lets hope

maar heb net knallende ruzie gehad met me mannetje bij me schoonmoeder thuis had het niet meer ik voelde me helemaal niet gewaardeerd bla bla bla en dat die eens wat leuks met me moets gaan doen echt zo erg hahaha en hij was al super chago vanmorgen ik ga echt ongi worden deze stemmingswisselingen heb ik altijd dan heb ook nergens zin in me schoonmoeder vroeg me mee te gaan om een uurtje te gaan sporten ik neeeeh heb geen zin verzon dat ik ongi was omdat ik niet durf te gaan sporten om een vage reden ben echt labiel zucht en die vent van me kan ik wle schieten wat een piep~! nou ja hij is ook super chago wie moet er nou ongesteld worden !

4. Yolandake

Yolandake Actief lid

29 okt 2006
    362
    0
    0
    antwerpen
    heykes bedankt maar mijn ei kan het echt niet zijn hoor die heb ik echt op dag 14/15 gehad want dan had ik ook krampjes en mijn slijm was heel rekbaar. ik ben al heel lang regelmatige wnt ik neem al 9 jaar geen pil meer. mijn dagen liggen altijd rond de 29/30 dagen.

5. bo2008

bo2008 Niet meer actief

mijn baarmoeder staat ook heel hoog maar dacht dat ik na een jaar stoppen met die kut pil eindelijk eens wat regelmaart erin kreeg maar niets is minder waar was ik er maar nooit aan begonnen
    ik wordt er niet gelukkig van omdat je al geen zekerheid heb en dan wil ik gewoon nu ongi worden dan nog een dag later

6. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ik heb je er bij gezet! ;)

7. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

8. Daantjuh

Daantjuh Actief lid

16 apr 2007
    265
    0
    16
    cassiere
    Amersfoort
    Gaat het goed Fiona?hihihihi
    Ik troost je wel! 8)

9. bo2008

bo2008 Niet meer actief

nee gaat niet goed net kwam die binnen hij is eigen baas en komt veel thuis en keek mij aan zag al dat die minder chago was hij praate zelfs weer maar ik voel me helmaal niet minder chago!
    nou ja ik ga de dag maar weer op dit forum door

10. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    @ derona Balen meis hele dikke knuff voor jou meis!

Liefs Pearly

11. Daantjuh

Daantjuh Actief lid

16 apr 2007
    265
    0
    16
    cassiere
    Amersfoort
    ik zou haast zeggen kom maar even gezellig bij me thuis uithuilen en schelden! ;)

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

:confused: wow wordt een beetje bang van je :confused: ;)

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

*zucht* lijkt wel of vandaag de mannen tegen je keren mijne doet ook al vaag :cry:

14. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ja het gaat weer goed hoor haha nee heb gewoon ruzie met me mannetje gehad gebeuren de beste nietwaar , lucht wel lekker op alles tegen elkaar zeggen dan is het erweer uit jammer voor me schoonmoeder dat die er weer tussen zat ze is heel eerlijk en trok lekker party voor mij hahaha hij is ook soms zzzzzoooo dwars maar ja dat ben ik ook
    o me baas belde me op net ter bevestiging dat ik dinsdag weer moet beginnen bleeehhhhh heb echt geen zin heb gesloten dat ik nog maar 3 dagen in de week ga werken kijken of het financieel mogelijk is dus dan heb ik een relaxter leven met het huishouden erbij dat 200% op mij neerkomt

15. bo2008

bo2008 Niet meer actief

wie van mij nee toch;)

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

nu niet meer ;)

17. bo2008

bo2008 Niet meer actief

o gelukkig me hormonen slaan gewoon op hol!;)

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

hihi dat ken ik gisteren toen ik de laptop dicht deed begon ik keihard te huilen en toen mijn pa binnen kwam zat ik te huilen en keihard te lachen tegelijk :confused: :oops:

19. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    WAT? nog steeds geen zwangeren erbij!

Wacht daar weet ik wel wat op. Ik dacht al wat mis ik toch steeds.

Kom op ! Vangen Dames!

20. bo2008

bo2008 Niet meer actief

VANG

dankje wel meid dat was het denk ik

Deel Deze Pagina