Pfff Lies, en ook de andere meiden, wat verschrikkelyk spannend zeg, ben zo benieuwd! ps Lies was ff op je site kyken, leuk hoor! Maar als ik em wegdruk, blyft de muziek doorgaan enig id wat ik hieraan kan doen?
Hier nog steeds helemaal geen verandering... ga in het weekend maar weer even testen, je weet maar nooit. Zou een paar dagen ongiepijn ook een eisprong kunnen zijn misschien? Wel heb ik al twee dagen last van hoofdpijn had ik tijdens mijn pilgebruik vaak als ik ongie moest worden of was. xje Demi
hoi meiden vandaag met mannetje bij huisarts geweest. en in september gaan we een spermtest doen..... nu even een maandje druk klussen en hopen dat t niet nodig is. liefs malu.
Hoop ook dat het niet nodig is. Hebben ook een paar sperm testen gedaan. 1e keer erg slecht en 3e keer (na 3 maanden) perfect. Is erg gevoelig, dus niet meteen in de put zitten als het niet helemaal goed zou zijn. Veel succes
Ik ben ook nnog steeds niet ongi.. Nog geen posi test, morge naar dokter belle ivm. rode vlekken handgrote op me boven been
Bij mij stopt ie zodra ik em wegdruk dus snap et niet : 't Is wel een beetje te spannend hoor Nog steeds geen ongie...
Hoi, T is voor een ieder weer anders maar ik had zeker weten krampen. Ik vloog van de gedachte ja stiekem zwanger ineens inaar de gedachte nee want ik heb kramp, en dat heel vaak binnen 10 min. Hahah...maar die krampen kunnen er dus bijhoren. Je kent die pijn of krampjes immers alleen van ongi dus logisch dat je daar dan aan denkt. Ik heb nu af en toe nog wel steekjes etc. Baarmoeder is hard aan het werk dus dat schijn je dan te voelen.... Ik duim voor je, en ook voor de andere wachters! Liefs, Mili
Het gekke is dat ik nu ineens helemaal nergens meer last van heb. Half in mijn cyclus had ik allemaal gekke dingen. Kramp, gevoelige borsten en nog wat van die dingen. Nu al dagen helemaal niks. Moet alleen vaak plassen. Heel raar. Ga denk ik zondag toch nog maar een test doen.
Ik ben nog niet in het ziekenhuis geweest.... Het is een half uur met de auto en ik heb even geen vervoer. Ik hoop vandaag te kunnen gaan en anders maandag.... Dus moet weer veel gedult hebben..... Ik dacht dat de huisarts wel even zou prikken....
Mili bedankt voor je reactie. Heb vanmorgen een vriendin gesproken en die had ook heel erg last van krampjes (bij de 2e, bij de 1e nergens last van). Hopelijk is het een positief teken.. We wachten maar weer af! Iedereen veel succes
Ik lees dat het hier voor een hele boel GROENE meiden nog heel spannend is! Ik zal het stoplicht op groen zetten zodat jullie snel roze kunnen worden! Duim duim! [-o< (of rood, want dan kun je door met een kortere cyclus!) Sterkte dames!
hoi meiden, Ik wilde even melden dat ik gisteren ontslag heb genomen WHOEIII wat ben ik opgelucht. En mijn ongie is echt niet normaal! heel waterig weinig kramp maar het giet eruit lijkt wel of ik een mk heb gehad zoveel bloed zelf een tampn houd het niet tegen pffffff..... vreselijk met die hitte hoop dat dit de laatste keer is en dan 9 mnd niet mis jullie wel hoor
Hier ook een groene meid!! Gisteren ben ik GETROUWD!!! En nog steeds geen ongi te bekennen hier...zit al op dag 56! Dus ik weet het niet. Heb nog steeds ongi krampen af en toe...dit alweer ongeveer 4 weken....4 of 5 testen gedaan.... Maar Bellaaa geeft hoop! Van harte meis!! Knuffel
WoHoW! Wat goed zeg, je klinkt er heel blij mee! gefeliciteerd met je ex-baan En heftig zeg de ongi! Misschien is het inderdaad een MK, of had je door je lange cyclus ook wel extra veel baarmoederslijmvlies aangemaakt! Sterkte in elk geval met die vervelende !