Ik kom oorspronkelijk uit liendert, maar ik woon sinds vorig jaar samen met mijn mannetje ....in schuilenburg
Zo heb gisteren een heerlijk dagje sauna gedaan,even alle stress weg. Heerlijke massages gehad en super lekker gegeten, ik kan de komende spannende weken helemaal aan!
Goedemorgen meiden, had gister opeens een raar gevoel dat het deze keer nog niet gaat lukken maar dat ik op mijn verjaardag een posi test heb en dan ben ik uitgerekend op mijn moeders verjaardag! raar he ik weet het ik ben een beetje doorgeslagen....hihihi LIEFS nony ga dus proberen om niet al teveel te komen ben toch een soort van verslaafd aan hier
Dat ken ik dat verslaafde. Ben net aangemeld op dit forum en kijk er nu iedere dag op. Zit nu op het werk en het is zo rustig. Ben een beetje aan het zoeken voor onze vakantie in september. Mocht ik zwanger zijn in juli, tja, dan gaan we niet op vakantie. Wel op vakantie maar niet met vliegtuig. Mochten de komen, dan rennen we meteen naar het reisburo voor een vakantie richting Zuid Afrika... of gewoon Europa.. Dus..... we wachten af... Gr. Bianca
Hallo allemaal! Denk mij ei gisteren al gehad te hebben.. Zou best kunnen, ben na de mk niet meer regelmatig geweest. Dan zou ik een cyclys van 30 dagen hebben deze ronde ipv van 35. Scheelt toch weer 5 dagen! Maar we, wachten het maar even af.. Gr Droom
loontje werdt ik wel genoemd ja maar ik heb niet op de vallei gezeten. ik heb op mavo muurhuizen en op de keistad gezeten. bevalt het een beetje in schuilenburg.
hoi allemaal. ik word nu al weer gek van mijn lijf ik heb 1 juli mijn NOD en ik heb nu al weer (.)(.) steken vorige maand was alles voor twee weken gespannen en dan toch die krijgen. probeer om er niet te veel mee bezig te zijn maarja als je constant met steken loopt word het een beetje moeilijk nog twee weekjes.
ik heb nog steeds een soort van ongi gevoel in mijn buik ( laag) terwijl ik maar 1,5 dag ongi ben geweest, tja je gaat je allerlei rare dingen afvragen maar ik denk dat ik er toch maar vanuit moet gaat dat ik aan het ontpillen ben en dat dit er allemaal maar bij hoort.
bianca75, hier hetzelfde. wij willen ook in sept naar de zon, behalve.... dus nog niks geboekt. droom, heb je je ei gevoeld, of getempt? Zit hier ook vol spanning op mijn ei te wachten, geen idee wanneer die komt, nog geen voortekenen in ieder geval...
haai! hier momenteel even rustig. wel aan "de klus" maar probeer m'n hersens deze x eindelijk even wat minder aan een 2e te laten denken, wie weet werkt het . Dus is de campeer gids weer tevoorschijn getrokken. We weten n.l pas sinds deze week dat we toch 2 weken op vakantie kunnen (fijne baas van m'n man) Druk aan't zoeken naar een leuke camping in 't bos, limburg of ardennen oid. Heb dit jaar geen zin echt ver weg te gaan. En nog wat gevonden om me af te lijden. Vanavond gaan we een nieuw wagentje voor m'n paard kopen! Sinds de geboorte van ons zoontje heb ik nauwelijks meer tijd om te rijden (geen oppas) en m'n andere wagen is aan vervanging toe. dus maar even verder gaan snuffelen op markplaats. vanavond dus maar even oppad naar brabant. hopelijk is het wat, dan kan ik gewoon met kind en hopelijk dikke buik, toch nog wat meer paarden lucht snuiven maar zoals je merkt, staan m'n hersenen toch nog steeds op "baby" anders zat ik niet op't forum te kijken... zucht , hopeloos.
Hey meiden, ik kom me bij jullie toevoegen... Helaas, maar jah. Heb een vrij lange cyclus achter de rug. Voor mijn MK had ik altijd een vrij regelmatige cyclus van 28 à 29 dgn, maar dat is nu wel anders. Met mijn banner ben ik van een gemiddelde cyclus van 36 dagen uitgegaan. Dus dan zal mijn NOD op 25 juli zijn. Liefs mij
balen barbie, zeker ook van die lange cyclus. hopelijk wordt het snel weer wat korter, of beter nog zwanger!
Ben even heel verdrietig... Mijn mannetje wil niet te gericht bezig zijn en dus niet weten wanneer ik mijn ei heb. Meestal niet zo'n probleem, maar hij was afgelopen dagen erg druk en was dus echt niet vooruit te branden 's avonds... met als gevolg dat we gisteren en eergister helemaal niet geklust hebben en ik had volgens mij gisteren mij ei. Zaterdag voor het laatst geklust, dus ben bang dat ik sowieso alweer door kan naar eind juli of augustus.... Heb echt even een potje zitten janken vanochtend! Liefs, Miepie
Als je gisteren je ei had, dan kan je vandaag nog klussen, wie weet komt het er nog van.. Ik hoop het ook zo voor je meis.. ik duim voor je hoor.
@ miepie Ik ken het wel een beetje hoor. Mijn vriend wil heel graag maar is heel erg druk met zijn eigen bedrijf op te zetten. Af en toe veel stress en dan staat z'n hoofd er ook niet naar dus daarom heb ik bedacht dat ik rond mn ei gewoon allerlei ontspannende dingen voor samen probeer te doen! Lok hem mee het terras op, lekker uit eten, naar de film (bij al die regen), een leuke cafe ofzo. (of doe een typisch mannen ding met hem) Zorg dat jullie lekker close worden en dan gaat het wel vanzelf zodra je thuis bent (of in de buurt van huis) Succes!
Dank je voor je lieve reactie Dolphin. Moed zakt mij een beetje in m'n schoenen... Ik weet dat het als alles mee zit misschien nog kan (had maandagochtend een negatieve ovu-test, 's avonds vet positief, en dan is 24 tot 48 uur daarna je eisprong en je ei leeft max. 24 uur, dus het zou nog kunnen), maar ik geloof er niet echt meer in. Hoop dat ie vanavond wel wat meer puf heeft en niet teveel drinkt (dinertje met collega's), dan kan ik nog 2 weken blijven hopen....
Dank je voor de tips Go4baby! Werkt alleen bij hem in zulke weken niet echt. Hij komt dan alleen thuis om te eten en slapen