floddertje, mijn man had dat ook. ik weet niet of jullie al alng bezig zijn, maar in het begin moeten die mannen zoiezo nog wennen aan het idee denk ik. Ik heb op een gegeven moment niet gezegd wanneer ik echt vruchtbaar was, maar gewoon aangegeven dat ik zin had. en ovulatietesten heb ik ook gedaan, maar niet gezegd als ie positief was, en gewoon geklust. Dan weet je voor jezelf waar je aan toe bent, zonder dat hij het idee heeft dat het weer moet. Allebei tevreden, toch.
floddertje, ik heb niet eens gezegt dat ik met ovulatietesten begon. Hij zuchtte een keer toen ie het zag maar verder dacht ie:laat maar..... Mijn vriend is een beetje hetzelfde als jou alleen wij zitten dan wel in de mmm. Daar heeft ie geen problemen mee. Maat "moetjes"heeft hij ook geen zin in en idd dan kun je sexy doen wat je wilt maar dat heeft totaal geen nut! "schat je staat voor de tv" Nou zo erg is het niet maar hij zegt altijd wel nu effe niet hoor! Is erg lastig maar je kunt niet anders dan het maar zo laten. Maar balen is het wel!
Hallo dames, ik kom me bij jullie voegen. Ben net ongi geworden! Mijn nieuwe NOD is 18 juli. ( en gek genoeg klinkt me dat niet eens zo heel ver in de oren)
Passagierslijst voor de roze Tractor! 01 juli: bianca84 & Jiska & wuppie01 & Melanietje & ktje & Lies & Enise & Jusi 02 juli: Sarah1981 & Loesje77 & mobius & Miepie80 & Marleen1979 & Bianca75 03 juli: Mickey06 & Lucia & Fiona23 & Sssassskia & Delayla & Mariebel & Jessica83 & Vosje2000 & Linda & Dieudonnee 04 juli: Pooh69 & Marina99 & Happy1980 05 juli: Rissie 06 juli: Eekje & xanado83 & Dionne84 & indey & Sumeye 07 juli: Wieffie & Nina1983 & Boogschutter78 & Blondie & Roxanne & Mili & sab85 & moedergans & Taliaa 08 juli: MenM & Claire & Afina80 09 juli: veertje23 & droom 10 juli: Daantje82 & Mss Ace & Racebabe & Hster 11 juli: Mss & Wicjuh & Buddy & Nikitje 12 juli: Carinda & Anna28 & Butterfly1 & Yvetje1982 & Ilona21 13 juli: Daantjuh & Marlie81 & Linda81 14 juli: mari & Julita & Maudi 15 juli: nony & Sarai & Jessejaime & Nynke31 16 juli: wens3 & Linda26 & Hopefull & Nathalie1973 & go4baby & wies31 & Maria79 & Floddertje & Roos1982 & Marieke21 17 juli: Bregt & guusje30 18 juli: Monique1982 & Maranka 19 juli: marielleB 20 juli: 21 juli: 21 juli: 22 juli: Lolly 23 juli: 24 juli: 25 juli: Dolphin & Barbie79 & Martjemar 26 juli: Pearly 27 juli: 28 juli: Visjes 29 juli: 30 juli: 31 juli: 91 passagiers voor de roze tractor! ongi.... zwanger.... negatieve test... twijfel... Testmarathon 1 juli (combimarathon met late juni en vroege juli meiden) 1. bianca84 (juli) 2. Miepie80 (juli) 3. HoopGeluk (juni) 4. Sarah1981 (juli) 5. Lies (juli) 6. Jiska (juli) Testmarathon 4 juli 1. Pooh69 2. Lies 3. Sarah1981 4. Sssassskia 5. Delayla Testmarathon 14 juli 1. Daantje82 2. Mss 3. Hster 4. Ilona21 5. Buddy
he meiden ik kom weer eens wat hcgtjes strooien kunnen jullie vast wel gebruiken strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi
Hoi, bedankt voor jullie reacties. Ik ben blij te horen dat mijn vriend niet de enige is die er zo over denkt. We zitten in ronde 5. Ik weet niet of hij nog bijdraait als het langer gaat duren. Gisteren was hij heel stellig. Geen hulpmiddelen en niet verplicht klussen.
ha meiden Gister dus naar de dermatoloog geweest en nu een schimmelinfectie.... Net na de vruchtbare periode.......kan wel vaker voorkomen als je hett vaak doet in een periode Heb nu niet echt het idee dat dit zo bevoordelijk is voor een eventuele zwangerschap Ga dus nergens van uit deze keer.....balen
Gisteren hebben we even tussen de bedrijven door heerlijk geklutst. Vonden we alletwee toch wel nodig. Zeker als je al die tijd bezig mee bent om zwanger te worden. Het gewone leven moet er niet onder lijden, vonden we allebei. Ik ben touwens wel blij dat de week nu wel snel voorbij gaat. Voor de vruchtbare periode leek het echt zooooo verschrikkelijk langzaam te gaan. Maar nu hebben we geklutst en ik heb goede zin (komt misschien omdat ik lekker in mijn vel zit). Maar ja.... ik denk dat het volgende week wel weer vrij langzaam zult gaan.... ik moet wachten tot 2 juli tot mijn NOD.... *zucht*. gr. Bianca75
@ dolphin ik hoop het wel ,we zullen het zien letterlijk en figuurlijk ik ga zitten wachten op het oficiele klussen en dan op de of posi test..... LIEFS nony
hallo meiden wat gaan we nu weer eten vanaag elke keer wat verzinnen ga er maar alvast aan beginnen see you latersss
Denk je dat ik voor jan doedel hier sta met 10 emmers? 8) ( geintje) Ik vang ze zeker wel, nu maar hopen of het nut heeft..
@ dolphin ik denk dat het deze ronde nog niet gaat lukken maar de volgende ronde geeft me meer hoop dan zou mijn posi test op mijn verjaardag zijn en uitgerekend rond mijn moeders verjaardag..... grappig he nou ik zie wel hoe het jou vergaat ik LIEFS nony