Ja, ik vind het ook moeilijk om iets te zeggen over baarmoederslijm. Ik herken vruchtbaar slijm dus echt niet..
@Julita, zou fijn zijn als je weer een korte cyclus hebt deze keer, dan kan het nog net raak zijn voor je vriend weggaat. Zal deze ronde dan maar geen ovulatietest doen, altijd frusterend als je ziet dat die net positief is als hij net een paar dagen weg is. Kom op he Julita en Marleen (en de rest van meiden), we gaan met z'n allen in de tractor!
Nina en Marleen, Echt heel erg bedankt! Ik heb er echt wat geleerd Ik voel me er echt beter over nu. En Nina, dat was idd ook wat ik dacht deze maand ff geen ovulatie tests precies vanwege die rede tot over een paar weken op die tractor inderdaad!
@Marleen, ik begin het vruchtbare slijm nu langzaam aan te herkennen, maar let er al een paar maanden op. De ene keer is het ook langer en meer dan de andere keer, we moeten daar denk ik maar niet teveel aan vasthouden. Moet je maar eens kijken in de chart gallery van fertilityfriend.com, ook daar zie je dat het bij iedereen behoorlijk verschilt.
Ik hou het ook bij op fertilityfriend. Maar ik snap dus echt niks van het slijm... Beetje raar misschien, maar ik merk echt geen verschil tussen slijm en sperma. Soms komt er iets uit waarmee ik draden kan trekken, maar dan is het volgens mij toch echt sperma..
@marleen en nina Ik heb me laatst ook 'ingelezen' over dat slijm (fertilityfriend lesson 6 ofzo) en als je er draden van kan trekken dan is het echt je slijm dat aangeeft dat je vruchtbaar bent... Net als bij koeien vertelde mijn veearts zusje me laatst (die bijna over haar nek ging toen ik haar vertelde dat wij mensen dat dus ook hebben, 't is maar wat je 'normaal' vindt!) Sperma is vloeibaarder en juist minder draderig! Succes, ik ga het deze cyclus ook goed in de gaten houden!
Hallo meiden, Mag ik ff spugen...? Volgens mij zijn mijn hormonen op hol geslagen.. sinds mijn eisprong vorige week zit ik onder de puisten en word helemaal gek van mezelf. Die verrotte stemmingswisselingen... jakkes. Eigenlijk zou mijn NOD nu 30-06 zijn maar ik laat hem voorlopig nog maar ff staan op 07-07-07! Laten we lekker met zijn allen op de tractor klimmen!
Hoi Junita, Marleen en Nina, Ik merk, sinds ik er op let, het vruchtbare slijm, wanneer ik net naar de wc ben geweest. Beetje vies misschien omdat zo te schrijven maar ik zie het dan op mijn toiletpapiertje. Het is een beetje glibberig. Dus ook al we niet geklust hebben... (verschil met sperma). En naarmate de eisprong nadert wordt het meer en dunner en daarna is het weer weg. Alleen verschilt die fase wel van aantal dagen. De ene keer 7 dagen en dan weer 3 ofzo. Bij mij komt mijn ongi standaard 10, hooguit 11 dagen na mijn eisprong. Ik heb dit nl een keer gecheckt met een ovulatietest. Even kijken of ik inderdaad mij eisprong voelde aankomen en dat was toen zo. Nu hoop ik maar dat 10/11 dagen dus echt normaal is.....
Hallo dames, ik ben er even uit geweest en ik zie het niet zitten om alles bij te lezen. Jullie hebben heerlijk verder gekletst . Pfff... wat gaan de dagen langzaam... 1 juli (NOD) komt toch wel steeds dichter bij nu! Ik probeer zo weinig mogelijk op m'n lichaam te letten want anders maak ik mezelf helemaal gek . Alle meiden die in de vruchtbare periode zitten: lekker aan de klus! En de wachters met mij: ik hoop dat wij het begin van de maan juli helemaal ROZE gaan kleuren .
Zeker, zeker, wieffie! Ik klim met je mee op die tractor ! Hier nog eentje met stemmingswisselingen.. Maar ik vraag me ook af of ik daar normaal dan geen last van heb . Eigenlijk altijd wel 'es... Maar we houden moed!
Wat ik ook wel eens gelezen heb is dat HET slijm weg heeft van eiwit... Dus heel vloeibaar en heel doorzichtig (als glas). Sperma is vaak troebeler . Hi hi, wat een termen he .
Nou... wat een onderwerp inderdaad. Maar dat is wel een goede tip trouwens. Over dat troebel en doorzichtig. Ik zal er op gaan letten.
Ja, we doen gewoon ons best maar de laatste periode op de wachtbank is ook zo vervelend. Ik wil me geen illusies maken maar hoe ontkom je eraan... Ik heb normaal nooit rond mijn eisprong al zo last van pusten e.d. dat komt normaal pas rond mijn ongi... nou ja er zit niets anders op dan afwachten! Ladyzorra, dan is de kans wel groot dat het in Juli raak gaat zijn! Ik zal voor je duimen net als voor de rest hier!
Passagierslijst voor de roze Tractor! 01 juli: bianca84 & Jiska & wuppie01 & Melanietje & ktje & Lies & Enise & Jusi & LadyZorra 02 juli: Sarah1981 & Loesje77 & mobius & Miepie80 & Marleen1979 & Bianca75 03 juli: Mickey06 & Lucia & Fiona23 & Sssassskia & Delayla & Mariebel & Jessica83 & Vosje2000 & Linda & Dieudonnee 04 juli: Pooh69 & Marina99 & Happy1980 05 juli: Rissie 06 juli: Eekje & xanado83 & Dionne84 & indey & Sumeye 07 juli: Wieffie & Nina1983 & Boogschutter78 & Blondie & Roxanne & Mili & sab85 & moedergans & Taliaa 08 juli: MenM & Claire & Afina80 09 juli: veertje23 & droom 10 juli: Daantje82 & Mss Ace & Racebabe & Hster 11 juli: Mss & Wicjuh & Buddy & Nikitje 12 juli: Carinda & Anna28 & Butterfly1 & Yvetje1982 & Ilona21 13 juli: Daantjuh & Marlie81 & Linda81 14 juli: mari & Julita & Maudi 15 juli: nony & Sarai & Jessejaime & Nynke31 16 juli: wens3 & Linda26 & Hopefull & Nathalie1973 & go4baby & wies31 & Maria79 & Floddertje & Roos1982 & Marieke21 17 juli: Bregt & guusje30 18 juli: Monique1982 & Maranka 19 juli: marielleB 20 juli: 21 juli: 21 juli: 22 juli: Lolly 23 juli: 24 juli: 25 juli: Dolphin & Barbie79 & Martjemar 26 juli: Pearly 27 juli: 28 juli: Visjes 29 juli: 30 juli: 31 juli: 92 passagiers voor de roze tractor! ongi.... zwanger.... negatieve test... twijfel... Testmarathon 1 juli (combimarathon met late juni en vroege juli meiden) 1. bianca84 (juli) 2. Miepie80 (juli) 3. HoopGeluk (juni) 4. Sarah1981 (juli) 5. Lies (juli) 6. Jiska (juli) Testmarathon 4 juli 1. Pooh69 2. Lies 3. Sarah1981 4. Sssassskia 5. Delayla Testmarathon 14 juli 1. Daantje82 2. Mss 3. Hster 4. Ilona21 5. Buddy @ Ladyzorra je staat er bij! Hier verder alles rustig.