Ik dacht: kijk voor het slapen nog even op het forum. tjeetje, wat veel passagiers al weer! Allemaal heel veel succes deze maand! En voor nu: veel klus plezier (of gewoon lekker slapen)
goedemorgen! vandaag, zoals de meesten onder ons, de laatste dag werken en dan lekker weekend, ik hoop dat iedereen een beetje kan genieten van het weekend! groetjes, sumeye
ik hoop dat het een beetje mooi weer is. vriendinnetje heeft zaterdag en zondag een wedstrijd op het gras. en ik ga altijd mee.
Goede morgen dames... Ik kom bij jullie als het mag... De duivel is toch gekomen... Mag ik bij gezet worden op 19.07.2007 Heb maar weer 27 dagen aangehouden.. weet het anders ook niet.
Goede morgen Dames, Voor de dames die werken... gelukkig is het vrijdag en dan heerlijk 2 dagen niet aan je werk denken Ik wil even terug komen op een antaal verhalen van gisteren over troebel slijmvlies en sperma. Als er wat slijmvlies aan je wc papiertje blijft kleven en je kan er "draden" mee maken; dan ben je vruchtbaar. Meestal is het slijmvlies wit van kleur. Sperma daar in tegen heeft een kleur van een perzik dus dat is wat rozig. Het ziet er ook troebel uit, dit komt mede door al het vocht dat onder hoge druk de baarmoeder moet worden ingespoten. (leuk detail: bij een ejaculatie van een man, komen meer dan 5 miljard zaadcellen vrij (mits hij een aantal keren geen ejaculatie heeft gehad). Dus er zal er altijd wel een paar bij zitten, die hele goede zwemmers zijn Dus meiden.... er is hoop... als er maar een paar goede spermacellen bij zitten die heeeel erg goed kunnen zwemmen... hopelijk zitten we allemaal deze maand in de roze tractor. Gr. Bianca ps... ik zal vandaag niet meer op het forum zitten, we gaan vanmiddag met onze afdeling verhuizen... misschien tot vanavond en anders een heel fijne vrijdagavond.
goede morgen dames. Hier slecht geslapen. Veel last gehad van mijn onderbuik, net alsof ik nog ongi moet worden en alles elk moment kan doorbreken. Als ik dan met mijn benen lag opgetrokken ( zoals ik vaak lig), dan werd ik er zelf misselijk van. Hopelijk slaap ik vannacht beter..
bianca, de dag na sex let ik niet op mijn cervixslijm. Dit kan namelijk erg verwarrend zijn. Idd lekker als het (bijna) weekend is! Ik ben morgen de hele dag naar een congres, wel lekker, want dan zit ik met mijn hoofd even lekker anders.
zo leer je nog eens wat hier. bedankt voor info... En tuurlijk gaan we met zijn alle op de rose tractor... we blijven duimen
@wens3... dat klopt ook wel wat je zegt. Tuurlijk is het heel erg verwarrend als je net na de sex je cervixslijm gaat controleren. Ik had het er over wanneer je nog geen sex had gehad. Misschien had ik dat er wel bij moeten zetten. Maar goed... ook weer iets geleerd. Je bent nooit te oud om te leren... gr. bianca75
Passagierslijst voor de roze Tractor! http://www.newfarm.org/columns/gd_tract ... s/pink.jpg]www.newfarm.org/columns/gd_tractor/2005/0421/images/pink.jpg 01 juli: bianca84 & Jiska & wuppie01 & Melanietje & ktje & Lies & Enise & Jusi & LadyZorra 02 juli: Sarah1981 & Loesje77 & mobius & Miepie80 & Marleen1979 & Bianca75 03 juli: Mickey06 & Lucia & Fiona23 & Sssassskia & Delayla & Mariebel & Jessica83 & Vosje2000 & Linda & Dieudonnee 04 juli: Pooh69 & Marina99 & Happy1980 05 juli: Rissie 06 juli: Eekje & xanado83 & Dionne84 & indey & Sumeye 07 juli: Wieffie & Nina1983 & Boogschutter78 & Blondie & Roxanne & Mili & sab85 & moedergans & Taliaa & Lise 08 juli: MenM & Claire & Afina80 09 juli: veertje23 & droom 10 juli: Daantje82 & Mss Ace & Racebabe & Hster 11 juli: Mss & Wicjuh & Buddy & Nikitje 12 juli: Carinda & Anna28 & Butterfly1 & Yvetje1982 & Ilona21 13 juli: Daantjuh & Marlie81 & Linda81 14 juli: mari & Julita & Maudi 15 juli: nony & Sarai & Jessejaime & Nynke31 16 juli: wens3 & Linda26 & Hopefull & Nathalie1973 & go4baby & wies31 & Maria79 & Floddertje & Roos1982 & Marieke21 17 juli: Bregt & guusje30 18 juli: Monique1982 & Maranka 19 juli: marielleB & Weethetwel 20 juli: 21 juli: Danjo 21 juli: 22 juli: Lolly 23 juli: 24 juli: 25 juli: Dolphin & Barbie79 & Martjemar 26 juli: Pearly 27 juli: 28 juli: Visjes 29 juli: 30 juli: 31 juli: 92 passagiers voor de roze tractor! ongi.... zwanger.... negatieve test... twijfel... Testmarathon 1 juli (combimarathon met late juni en vroege juli meiden) 1. bianca84 (juli) 2. Miepie80 (juli) 3. HoopGeluk (juni) 4. Sarah1981 (juli) 5. Lies (juli) 6. Jiska (juli) Testmarathon 4 juli 1. Pooh69 2. Lies 3. Sarah1981 4. Sssassskia 5. Delayla Testmarathon 14 juli 1. Daantje82 2. Mss 3. Hster 4. Ilona21 5. Buddy
Hmm, een poging tot update, maar krijg het plaatje niet voor elkaar (Hoe doet almighty Pooh dat tog altijd )
Als je de lijst quote komt er iets van dit: http://www.newfarm.org/columns/gd_tract ... s/pink.jpg]www.newfarm.org/columns/gd_tractor/2005/0421/images/pi Ik zal zorgen dat het niet helemaal hetzelfde is anders geeft hij de link weer. Dus als je de foto wilt laten zien moet er heel wat ingekort worden. Eerst haal je alles weg voor de www. daarna haal je de onderste regel weg en alles tot .jpg. Dan voor www en dan staat de foto er weer! Succes!