Nou eigenlijk was het rose en wit door elkaar haha..... Heerlijk! En dat 2 hele weken lang.....(niet elke dag hoor)
hoi dames, ik kom hier ff achter het hoekje piepen want hoogstwaarschijnlijk kom ik jullie weldra vergezellen de spotting is begonnen dus nog ff afwachten om mij op de lijst te zetten tot de ongi echt doorbreekt huh? lies, je bent hier ook? balen meisje! ik voel me vandaag ook belabberd! nog niet echt ongi maar kondigd zich wel aan en is al voldoende om in een dip te zitten liefs claire
Ik ga deze maand voor de derde ronde met ovu testen (ronde10 totaal) en voor de eerste ronde met tempen. Ik gebruik ovutesten van sensitest (goedkoop), maar krijg hele vage testlijntjes en dat schijnt niet voldoende te zijn. Ben dus niet erg tevreden. Ik zit nu op dsg 10, dus ook al 10 dagen getemopt, maar daar wordt het niet duidelijker van; het schommelt met zo'n 0,4 graden en ik test direct als ik wakker word.
Welkom aan alle nieuwe dames! OP dag 10 zitten heeft als voordeel dat ik van mezelf komend weekend mag stappen. Ga met een vriendin naar Utrecht war twee andere vriendinnen van ons wonen en nu kan ik lekker stappen. Ban iig de hele zaterdag en een deel van zondag weg, dus dat wordt vrijdag en zondag klussen (weet niet of zondag wel lukt met brakke kop, maar wie weet.....)
ik zit op 8 dagen na mijn ei idd maar mijn ongi begint altijd met spotting, varieert van 3 tot 6 dagen tot hier toe en dan breekt het echt los dus daarom ook nog geen nieuwe banner mijn gyn zei me dat ik pas dag 1 moet gaan tellen als ik echt ga bloeden dus nog ff wachten hier maar voor mijn part mogen ze echt gaan komen hoor zodat ik dan ook weer verder kan
idd balen ik gebruik ook ovutestjes van sensitest en ik test wel donker, maar niet even donker dan de controlestreep maar ik weet dan wel dat ik mijn piek heb gehad ik doe het ook voor de goedkoop met deze want als je er elke maand zo een 10 gebruikt, loopt dit hoog op
Ja, het is echt doorgebroken. Gelukkig voel ik me na een nacht slaap wel weer fit dus dat valt weer mee. Als het goed is deze maand 1e keer iui dus hoop dat juli mijn maand gaat worden. Het is nu nog een beetje rustig hier maar we maken het gezellig nietwaar dames?
ik hoop voor je dat je dan eindelijk eens geluk mag hebben meisje! juli moet ons maand worden en gezellig wordt het hier zeker juni is nog maar begonnen dus er zullen er, spijtig genoeg, nog volgen na mij
Mag ik op 9 juli op de lijst? Het is een gok, want ik heb geen idee wanneer mn NOD zal zijn. Ik ben een beetje van het gemiddelde van mn cycli uitgegaan.
ik had vanmorgen maar net een veegje bloed en nu dus niets meer het mag echt gauw gaan komen hoor ook mijn ongikrampen zijn weg, voel helemaal niets meer sinds vanmorgen raar.... het kan dus nog enigste dagen duren vooraleer de :devil: :devil: aanbreken
Je weet t niet he Claire.. Het kan toch nog best een innesteling zijn. Gewoon afwachten dus.. Ik duim voor je!
ik had op dag 6 een dip in mijn tempcurve en nu 2 dagen later een veegje bloed maar niets van symptomen ik denk, als je innesteling hebt gehad, dat je dan al symptomen zou moeten krijgen ik heb er toch geen goede hoop op meisje, hoe hard ik het ook zo willen, ik durf gewoon niet meer te hopen heb ik vorige maanden ook gedaan en is geëindigd in een grote teleurstelling de teleurstelling ben ik nu al voorbij en kijk eigenlijk al vooruit: laat die snel aankomen zodat ik opnieuw kan beginnen lief van je dat je toch hoopt voor mij maar voorlopig heb ik dit zo in mijn kopke gestoken dat het toch niets is en dan kan het alleen een grote verrassing zijn moest het wel zo zijn morgen mijn temp maar eens afwachten, wat die gaat doen... de dagen mogen zeker snel voorbijvliegen voor mij nu groetjes
Ik snap het ook wel dat je jezelf wilt behoeden voor teleurstellingen. Doe ik ook altijd (en nog ben ik dan weer teleurgesteld..). Maar wat je zegt over die symptomen klopt volgens mij niet. Niet iedereen voelt zo vroeg al symptomen. Dus dat zegt niks.
lief van je marleen en het zou idd kunnen dat niet iedereen zo vroeg symptomen heeft maar de temp zal het me vertellen de komende dagen denk ik als die stijgt vanaf morgen en blijft stijgen en hoog blijft tot vrijdag, zou ik vrijdag wel eens een testje durven wagen
Het is nu ook nog wel vroeg in je cyclus he. Je bent pas op dag 25. Dus het zou wel vroeg zijn als je nu al ongesteld zou worden. Maar het enige dat je kan doen is wachten...
IK gebruik ok ovutesten van sensitest en ik krijg alleen maar twee dagen achter elkaar een heel licht streepje en verder niets.
Sorry dat ik het vraag, maar hoe kom je nu al aan iui? Ik denk namelijk echt dat er iets mis is bij mij en zit in ronde 10; ik zou heel graag nu naar de HA willen om het uit te laten zoeken..... Ik zie dat jij nog maar in ronde 11 zit. Je mag toch pas na 12 rondes naar de huisarts? IK ben nu begonnen met tempen zodat ik na ronde 12 ook direct 3 tempcurves vor de HA heb.