@jessica 83 hm, die tepels, dat klinkt wel positief? heb je al getest weer, zoals al iemand zei? Bedankt voor je reactie, als je niet zwanger bent hoop ik op een regelmatige cyclus voor ons beiden! Wat zei je gyn er verder van? Moest je het maar gewoon aanzien? Nou gisteravond verloor ik tijdens t plassen wel ff echt wat bloed, gelijk aan ongi zeg maar. Dus tampon in, en vanochtend leek t alweer terug bij bruinverlies te zijn.. zucht... Laat de duiveltjes nu maar doorzetten anyhow, dames probeer t ff uit te houden tot jullie NOD! ik weet dat t lastig is, maar dat voorkomt wel teleurstelling! Ik duim voor de dames op de wachtbank!
@ taliaa: Mijn gyn. zei idd gewoon afwachten. Ik ben namelijk veelste zwaar geweest en val nu beetje bij beetje af. Er is al 8 kilo af. Dus komt het vanzelf wel goed volgens hem. Heb niet iedere maand een eisprong omdat mijn ze niet iedere keer goed gaan. Mijn lichaam breekt dan de cyclus af en begint opnieuw. Heb idd gister een test gedaan (het was wel in de avond) en die was negatief. Mijn banner staat op 21 dagen, als ik dan nog niet ongesteld ben test ik nog eens.
Goede morgen, banner check. Ik ben van plan ook niet voor NOD te gaan testen. Doe mee met de marathon op de 14e, terwijl de 12e NOD is. Hoop dat ik het vol houd...
ik heb nog geen idee wanneer ik ga testen... mijn cyclus is nog niet regelmatig geweest na Liene haar geboorte door de bv. Maar ik heb gewoon 'gekozen' voor een banner van 28 dagen omdat ik dat eerst ook had. Dus ga eerst eens wachten op mijn eisprong en dan zien wanneer ik eventueel kan testen.
Hey, banner klopt niet helemaal. Zou vandaag meest vruchtbaar zijn. Maar vanochtend nog geen positieve OV test (wel aanzienlijk donderdere streep dan gisteren) dus ik denk dat ie een dagje op moet schuiven. Even morgenochtend afwachten en dan banner aanpassen. Natuurlijk vanavond wel volop klussen...
hey dames sorry, ben hier lange tijd weggeweest omdat ik te stressy werd rond het hele gebeuren 'zwanger worden' maar vandaag dus pas een positieve ovutest, dus een langere cyclus heb me banner aangepast en mijn nieuwe NOD zou dan 11 juli zijn... liefs claire
Hé Claire, ik begon je al te missen, stond net op het punt je een pb'tje te sturen! Heb je het een beetje van je af kunnen zetten? Ik had na een heel korte cyclus vorige maand nu ook pas op dag 17 mijn ei. Succes met wachten komende twee weken! Liefs, Miepie
hey miepie wat lief van je! ja van me afzetten heb ik niet echt kunnen doen, want je blijft er wel mee bezig, zowieso, maar de stress en de psychische druk is er wel wat vanaf maarja, hoe lang dat weer duurt... als ik op die wachtbank zit zal die stress gauw terugkomen denk ik maar we zijn ondertussen bezig op ons gemak eens een woning aan het zoeken om te kopen, dus ik probeer wat afleiding te zoeken jij zit echt tegen je NOD aan meisje de moed niet verliezen, probeer relaxed te blijven (is heeel moeilijk, I know) en hou je goed meid! ik duim iig voor je! liefs claire
Ik vrees eigenlijk dat mn ongi er al weer aan zit te komen.. Ik had de afgelopen dagen hele zere tepels, maar nu lijkt het minder zeer te gaan doen. Dat heb ik steeds als ik ongesteld ga worden....
@ meisje1988 Dat klinkt wel heel verleidelijk maar ik wacht eerst mn ei af. Dan ga ik kijken of we wel genoeg geklust hebben en dan wil ik natuurlijk graag meedoen maar da's dus nog even wachten! Ik heb niet zo'n goede klus hoop. Zoon van mn vriend is hier dit weekend en dan verwacht ik ook mn ei. Heb dus niet zo'n zin om stil stil vlug vlug even te knutselen! Dus ben bang dat ik tegen de 22e toch al vrienden heb... Nou, we zien wel! Maar ik zou die test marathon zeker al starten! Volgens mij genoeg animo als ik zie hoeveel NOD er vanaf de 14e voorspeld is! liefs
Helaas, het weekend is weer voorbij. Maar het goeie nieuws is dat de klusdagen weer voor de deur staan!
hoi alle passagiers van de roze tractor! Hier weer vage klachten van m'n lijf. eer gister en m'n ei gehad en ben sinds dien vooral 's morgens nou niet echt lekker. M'n kopje thee kwam er vanmorgen bijna weer uit en een banaan viel v.d. week ook niet echt goed. Zal wel van de eisprong zijn denk ik.. 't is altijd weer wat nieuws met die hormonen... aaah. Nog even reactie op witte zooi uit tepels/ en witte puntjes (talg) Dat heb ik helaas regelmatig, is melk komt door hormonen. Kan je dus ook hebben als je niet zwanger bent.... Helaas. Hoop toch voor je dat het bij jou wel een heel goed teken is!
Hier gaan de klusdagen er weer aankomen.... \/ Het wordt voor sommige alweer spannend....het is bijna juli!