volgens mij 2-3 dagen, maar er zijn natuurlijk uitzonderingen, ik heb ook weleens gelezen dat 6 dagen ook kan, maar in de meeste gevallen toch een stuk korter...
spermacellen kunnen tussen de 2 en 5 dagen in leven blijven in je lichaam. maar ga maar uit van 2/3 dagen altijd voor de zekerheid! XXX
ok bedankt meiden! Ik moet dus gewoon een beetje geluk hebben. Mannetje is maandag ochtend weggegaan en ik zie hem pas vrijdag avond weer. Nu weet ik niet precies wanneer eisprong is dus... Dat word duimen. Ik hoop dat ze het redden tot vrijdag...
Goedemorgen meiden... Delayla en ktj, ik voel deze maand dus ook niets en vorige twee maanden was ik ervan overtuigd dat het raak was. Toen dus niet, misschien dan juist nu wel? We blijven positief! LIEFS voor iedereen.. Overigens, ik wil graag mee met de testmarathon van 7-7-7.... Vind het wel een mooie datum om te testen...
Delayla, hoeveelste ronde is dit voor jou? Ik dacht idd ook vorige maand, jaa dit wordt onze maand, ook pijnlijke boobs, vreemd gevoel ik me buik en zelfs de moeder van me vriend dacht dat het raak was, vond me er anders uitzien in me gezicht
Goedemorgen! Oeh, ik hoop zo dat mijn tempstijging, die ik vandaag had, doorzet, en ik van FF een kruis krijg. Dan ga ik me ook inschrijven voor een marathon!
@ Adriana1982 ik denk dat er met ons al vele zijn achter gekomen dat je lichaam je goed voor de gek kan houden. stuur me maar een beetje positiviteit van jou, heb vandaag even een dip-dagje liefs
@ ktje Dit is voor ons ronde nummer 4, nou precies,ik dacht vorige maand net zo.mijn man was er heilig van overtuigd dat het raak was,maar goed na 2 dagen overtijd werd ik ongesteld en hoe, ik had echt vreselijk veel pijn en was er echt ziek van ook al zo vreemd. Deze maand heb ik op 5 juni mijn menstruatie gehad en op 15 juni 2 druppels bloed geen idee wat dat was maar nu weet ik mijn cyclus ook niet echt meer. Hoe lang ben jij al bezig?
@ktje: waarom staat je banner pas over 5 dagen testen? je hebt nu toch al je langste cyclus gehad? of wil je voor de zekerheid nog wachten?
thanx dolphin! Ik hoop dat het goeie sterke zwemmers waren deze keer. Anders gaan we door naar ronde 6, dat lijkt al zo lang een half jaar bezig zijn..
@julita....gewoon lekker blijven lussen en niet "verplicht" klussen. wij doen schijnbaar ook iets evrkeerds want ik zit al in ronde 11 en momenteel ben ik niet zeker of ik doorga naar ronde 12.....of dat het raak is geweest.....we zullen zien! XXX
Passagierslijst voor de roze Tractor! 01 juli: bianca84 & Jiska & wuppie01 & Melanietje & ktje & Lies & Enise & Jusi & LadyZorra 02 juli: Sarah1981 & Loesje77 & mobius & Miepie80 & Marleen1979 & Bianca75 03 juli: Mickey06 & Fiona23 & Sssassskia & Delayla & Mariebel & Jessica83 & Vosje2000 & Linda & Dieudonnee & Djezelf 04 juli: Pooh69 & Marina99 & Happy1980 & Nikitje & Lucia 05 juli: Rissie 06 juli: Eekje & xanado83 & Dionne84 & indey & Sumeye & Marlot 07 juli: Wieffie & Nina1983 & Boogschutter78 & Roxanne & Mili & sab85 & moedergans & Lise & Anrieke & Jeldou 08 juli: MenM & Claire & Afina80 & Blondie 09 juli: veertje23 & droom 10 juli: Daantje82 & Mss Ace & Racebabe & Hster & Nathalie1973 11 juli: Mss & Wicjuh & Buddy 12 juli: Carinda & Anna28 & Butterfly1 & Yvetje1982 & Ilona21 & Brenda1976 13 juli: Daantjuh & Marlie81 & Linda81 14 juli: mari & Julita & Maudi 15 juli: nony & Sarai & Jessejaime & Nynke31 & Clau24 & Saar 16 juli: wens3 & Linda26 & Hopefull & go4baby & wies31 & Maria79 & Floddertje & Roos1982 & Marieke21 17 juli: Bregt & guusje30 18 juli: Monique1982 & Suzy28 19 juli: marielleB & Weethetwel & Daam 20 juli: Jannes & Maranka & Angelique79 21 juli: Danjo 22 juli: Lolly & Meisje1988 & Marieke1610 & Vlinders & Pebbles & Derona 23 juli: 24 juli: Pluys & Caitlin80 25 juli: Dolphin & Barbie79 & Martjemar & Surf 26 juli: Pearly 27 juli: Lafemme & Karine 28 juli: Visjes 29 juli: 30 juli: 31 juli: Mone 113 passagiers voor de roze tractor! ongi.... zwanger.... negatieve test... twijfel... Testmarathon 1 juli (combimarathon met late juni en vroege juli meiden) 1. bianca84 (juli) 2. Miepie80 (juli) 3. HoopGeluk (juni) 4. Nikita23 (juni) neg 5. Dani 86 (juni) 6. Sarah1981 (juli) 7. Lies (juli)neg 8. Jiska (juli) 9. Joss81 (juni) 10. Jusi (juni) 11. Caitlin80 (juni) ongi 12. Emma29 (juni) 13. Susanbenjamins (juni) 14. Miss butterfly (juni) neg 15. Melanietje (juli) Testmarathon 4 juli 1. Lies 2. Sarah1981 3. Sssassskia 4. Delayla 5. Linda Testmarathon 7-7-7 1. Sab85 2. Pooh69 3. Blondie 4. Djezelf 5. Happy1980 6. Lucia 7. Jeldou 8. Sumeye 9. Roxanne Testmarathon 14 juli 1. Daantje82 2. Mss 3. Hster 4. Ilona21 5. Buddy Testmarathon 22 juli 1. Meisje1988 2. Lolly 3. Vlinders
@ Delayla voor ons is dit ronde 6... vorige maand was me temp nog 37c en ik ga naar de wc en daar waren die rot @ surf ik had een laat ei, een week later... vandaar dat ik nu in juli zit
@ surf ik had een laat ei, een week later... vandaar dat ik nu in juli zit[/quote] aah vandaar, sorry dat ik zo nieuwsgierig was hoor, kmoest het gewoon ff weten...
@ dani86 kriebelt het bij jou niet om te testen? je hebt veel symtomen las ik in het juni forum... ik duim voor je, voor jullie allemaal
@ktje... Je mag al over 5 dagen testen! En ook al voel je niet, toch spannend weer! Mijn nicht is nu 4 maanden zwanger en begint nu pas wat te merken aan haar lichaam. Is niet misselijk geweest, heeft niet meer dan normaal moeten plassen en merkte niets aan haar borsten! Ik hou me daar dan ook maar een beetje aan vast! @delayla, wij lopen gelijk op! Heb ook 5 juni mijn laatste menstruatie gehad en kan ook over 8 dagen testen!
maakt niks.... voor jou wordt het nu ook spannend eerste maandje voor het eggie... weet je ongeveer wanneer je je eisprong hebt? of ga je ovu-testen gebruiken?
Vindt de tijd weer hard gaan nog 3 dagen en dan gaan we eerst lekker 8 dagen naar turkije dus als het goed is leg ik een turks ei haha als ik weer ben is het weer ff geduld hebben d wachtdagen breken dan weer aan