Lekker voor je Danjo, Op vakantie heb je meer kans op bevruchting, omdat je dan meer relaxed bent! veel succes
@ktje zeker kriebelt het maar mijn nod is vrijdag pas dus ik moet nog even geduld hebben. ik heb last van gevoelige boobs (normaal zou dat allang weg moeten zijn maar nu nog steeds) ook heb ik een donkere tepelhof, krampjes steekjes in mijn buik, steekjes in mijn rechterborst lijken wle erg opgezet! zie een blauwe ader van borst naar nek lopen en moet iets vaker plassen, en smorgen krijg ik een vlaag van missleijkheid en savonds ook....... dus ja het kan voor mijn gevoel beide kanten op...... vandaar dta ik wil wcahtten met testen
@ dani86 vreselijk he die wachtbank... laten we hopen dat je eigen pendel klopt... maar je symtomen zien er veel belovend uit
@ delayla... Heel erg! Ik kan niet wachten.. Ik wil eigenlijk wachten tot 7-7-7 om te testen. Weet niet of dat nodig zal zijn als ik toch ongi word, en weet ook niet of ik mijn nieuwsgierigheid kan onderdrukken totdat moment. Wanneer ga jij testen? @Dani! Spannend... Genoeg aanwijzingen om goede hoop te hebben in ieder geval! x
@ adriana, ik ga toch echt wel 5 juli testen denk ik want denk ik niet dat ik het langer volhoud maar verwacht mijn wel eerder hoor
ff over je pendels meis Het kan uitkomen maar hoeft hele,maal niet Ik had voor april 7 pendels helaas niet uitgekomen de natuur laat zich niet dwingen maar hoop natuurlijk wel dat ie voor je uit komt en eerder
Ja ik denk dat het bij mij ook wel 5 juli wordt. Maar dat moet volgens de berekening ook echt mijn NOD zijn. Althans, moeilijk te zeggen nog eigenlijk... 1 april gestopt met de pil. Toen een cyclus gehad van 35 en daarna van 30... Geen idee hoe het deze maand zal zijn...
met een ketting wordt gpendeld met jou naam en geboorten datum hiermee kunnen hun jou zeggen welke maand jij zwanger zou zijn en wat het geslacht is ,,Maar ga niet op pendels bouwen neeem het met een korreltje zout als het uitkomt iw het leuk
hoi iedereen, ik kom owk maar nog eens kijken, ben ziek, heb vreslijke last van mn keel. en ik denk niet dat deze ronde bij mij raak is, mannetje werkt deze week niet dicht bij huis, balen. we hebben het nog kunnen doen op dag 13 heel vroeg in de ochtend, maar als mn cyclus lang is heb ik mn ei pas op dag 18, als ie normaal is dan misschien heb ik nog wel een kansje, want dan heb ik hem op dag 15. maar ik denk dat het deze maand niet raak is voor alle zwangere gefeliciteerd, en alle testers succes. en divi ikdenk dat het raak is voor jou
he meiden, Nu begint het toch steeds spannender te worden hoor... nog maar 6 dagen voor ik kan testen. Overigens had ik bij mijn eerste ook helemaal geen échte' symptomen hoor. Zal het nog eens terug lezen voor de zekerheid. (zat toen ook al hier ) groetjes debby[/b]
ja delayla die pendel is realistisch.......maar pin je er niet op vast is niet zo dta ej in de toekomst kijken ofzo ermee.....
Dank jullie wel voor de uitleg! Ik denk niet dat ik daar aan moet beginnen. Ik zou me er dus wel teveel aan ophangen! Ben zo bijglovig als het maar kan. Voorbeeldje? Deze maand geklust op vaderdag.. Denk ik me in dat het dan dus wel raak moet zijn geweest hahahahaha... Ik spoor niet helemaal!