Ja hoor heb net gekeken bij mijn berichtjes uit het begin... En ga nu mezelf dus echt gek maken hoor! Had idd niet echt ergens last van. (ja zachte borsten...? wat ik daar nu weer mee bedoelde?) Maar ook het gevoel dat ik ongesteld moest worden. Had dat gevoel 6 dagen voor dat ik kon testen.... ....... ..... ..... Mogen jullie drie keer raden wat ik nu voel ](*,) oh oh (trouwens echt grappig om mijn eigen berichtjes van toen weer terug te lezen..je vergeet zo snel dingen! zag ook dat bijna alle meiden uit die tijd zwanger zijn of een baby hebben! Dat geeft de burger ook weer moed he!)
Het geeft mij ook hoop! Ik lees net op het forum bij de eerste symptomen dat je darmen erg onrustig kunnen zijn. Gisteravond lag ik op de bank en werd er helemaal gek van. Alleen maar geborrel in mijn buik.. Of zit ik mezelf nu weer gek te maken? Ik word in ieder geval wel goed gek van mezelf.
ik wordt ook gek van mezelf wil niet te hard van stapel lopen maar begin me zelfs echt zwanger te voelen of is dat nu echt te erg?
Ik weet wel van tijdens mijn zwnagerschap dat ik idd last had van mijn darmen. Ging er helemaal speciaal voor eten. (om het weer wat beter op gang te krijgen) Maar had dit vooral op 't einde van mijn zwangerschap. @ dani: ik zie dat je voor jezelf gependelt heb, doe jij het ook voor anderen? [-o<
@ dani86 ik denk dat ik me dat ook zou voelen als ik al deze symtomen had.. nog 2 lange dagen en dan weet je het
dames ik ben weg moet naar mijn ouders en de bieb ben rond 15yyr weer terug tot straks....en klets niet teveel XXXX
@ dani, wanneer wil je gaan testen? (of heb je dat al ergens staan, en heb ik er overheen gelezen?) oh ik zag het al..de 1e... pfoeh duim voor je hoor! (voor iedereen trouwens!)
stuur maar een pbtje als ik moet pendelen met je voor en achternaam geboortedatum woonplaats en vraag ben nu ehct wge!
Delayla dat vond ik nu ook al.. was net met de hond en brrrrrrr terwijl het zonnetje toch schijnt...zit hier nu ook met een dik vest aan maar ik ben dan ook wel een giga kou-kleum