Ik was al aan het minderen, maar rookte een pakje per dag. Nu ongeveer 10 tot 15 sigaretten. Valt nog mee dan vergeleken met jou Maar komt helemaal goed!
hahaha even een kindje maken, alsof je met lego aan de gang bent.. Ach als jullie het maar gezellig hebben toch, dan sleurt hij je maar zo vaak als nodig is de slaapkamer in..
nou dames ben nu even bij mijn ouders heb gewoon 8 berichten in mijn inbox tjonge jonge.... maar jullie zullen moeten wachtten. ik kna pas pendelen als ik thuis ben en dta is rond 15uur. dan zal ik meteen beginnen en krijgen jullie antwoord van mij ik heb steken in mijn rechter borst niet normaal en ik had net stekjes onder mijn linkerborst......bij mijn ribben/maag lijkt het wel .....vet irritant!
He dani, wat zijn dat voor steekjes dan? Klinkt niet lekker! Of hebje gerend? (heb ik altijd last van he...na rennen, fietsen, trap lopen..etc...ja heb echteen super conditie )
nee niet gerend ik zat in de auto......... zijn nu weg had trouwens weer een pendel goed de mamavnajory is zwanager heb haar deze week gependeld volgens mij dat is nummer 6
Die steekjes heb ik ook af en toe.. En ik was net lunchen en toen kreeg ik ook steken in mijn borst. Aan de zijkanten. Ook last van mijn darmen! Hellep... ben mezelf weer aan het opjutten!
ik kom me eigen hier melden vermoedelijke nod is 27 juli. ik wil verder iedereen hier veel succes wensen en dat er maar een hoop in het roze komen. xxx miss butterfly
Vandaag weer een nega test net als gister. Morgen ga ik niet testen. Ik heb niks geen klachtjes dus heb ook geen reden om te testen... Aan de ene kant jammer maar het komt me toch stiekum wel uit. 24 september start mijn nieuwe opleiding. Eerst 4 weken school en dan de werkvloer op.(ziekenhuis) Als ik nu zwanger ben zou ik 3 sept al 12 weken zijn en moet ik het dus al vertellen voor de opleiding echt gestart is. Daar is de baas niet blij mee dan en kom ik dan nog wel mijn proeftijd door? Nouja, we wachten nog effe af Go with the flow
He dat is fantastisch meid. Kan me voorstellen dat je daar superblij mee bent. Ik neem aan dat je er flink gebruik van hebt gemaakt. Heel veel succes met wachten op de wachtbank!
Ik snap het. Maar ook ik testte daarvoor altijd netjes negatief met die testen, snap je. Ik hoop gewoon zo dat je niet teleurgesteld wordt. Natuurlijk hoop ik dat je gewoon wel zwanger bent.
Ik mag voor 5 juli op de lijst. Heb een mega laat ei gehad deze maand ... dus kom ik in juli uit met m'n nod.
yesyes! eisprong is (denk ik) donderdag op vrijdagnacht geweest en dins, woens en donderdagavond geklust dusseeee daar kan het in ieder geval niet aan liggen...
@Denise, ooo wat goed meid! nu moet de natuur enkel nog zijn werk doen en hopelijk is het dan goed raak ook succes op de wachtbank! liefs claire