Dank je wel dani! Maar moet ik nou onder mijn profiel zetten wanneer de mogelijke bevruchting plaats zal vinden, of wanneer de mogelijke bevalling plaats zal vinden? Snap het allemaal nog niet zo goed... KUS
@adriana jou vraag was wanneer je zou bevallen dat is dus in april. je zou dan eind juli begin augustus zwanger kunnen zijn......
dani heeft voor mij in juli gependeld en ik zou een jongen krijgen... Nu maar hopen dat ze gelijk heeft.
Thanks voor de uitleg! Ok, nou delayla, naast het feit dat onze NOD en cyclus tegelijk valt, is de voorspelling van de pendel ook hetzelfde... Het zou wat zijn
laten we het hopen adriana wel toevallig ik woon ruim 1,5 uur bij jou vandaan maar heb familie in alkmaar wonen
Dat meen je niet.. Laten we het hopen inderdaad! Veel zwangeren in juli van een zoon overigens.. Gezellig! Kunnen we een eigen voetbalteam samen stellen
Ja... Voor jou ook? spannend he? Mijn man had vannacht gedroomd over kerst (beetje raar, komt misschien door het gure weer hahaha..) en in zijn droom was ik zwanger. Nou laten we het hopen dat we met kerst een buikje hebben! xxx
iK HEB NU ALLE PENDEL AANNVRAGEN BEANTWOORD EN VOOR VANDAAG PENDEL IK OOK NIET MEER....BEN BEKAF ow sorry zag dat capslock aanstond hihihih