er zijn hier een hoop dames waarbij het alweer spannend wordt ik wens jullie heel veel succes met het nog even wachten en hoop jullie dan in het roze te zien. yustin had al gezien dat je jammer genoeg ook deze kant op ging komen we hebben nu dezelfde nod dag laten we hopen dat die goed roze mag worden. xxx miss butterfly
Zo dames jullie zijn druk geweest,ben een half dagje werken en heb 11 pagina's om bij te lezen haha. gisteren hoopte ik vandaag op misselijkheid en pijnlijke borsten,nou dat kreeg ik niet maar heb vannacht de hele nacht op gezeten van de hoofdpijn, die is inmiddels weg alleen nu heb ik de hele dag al steken in mijn borsten en links onder in mijn buik,geen ongi krampen maar puur steekjes. Dus wie weet haha.
nee nog niet getest ik wacht op mijn vriend die is om 17.15 thuis en kijken wta hij zegt misschien dan testen en ja ik heb momenteel nergens last van.....wel aanwezige steekjes in mijn rehcterborst maar niet pijnlijk ofzo....... dus ja...... het si afwachtten....heb we het idee dat alles van onder eruitloopt....
gewoon een beetje een warm gevoel zeg maar (sorry voor de omschrijving) Pfff dat wachten duurt zo lang he,vooral als testen nog compleet geen zin heeft. Ik zal voor je duimen. xxx
Dat gevoel heb ik ook, misschien zit het er aan te komen............ Ik wacht gewoon rustig af, moet zo werken. Heb maar maandverbandje in gedaan........
ja ik weet het niet...momenteel geen last van mijn borsten....... wel van mijn buik nog niet echt krampen zeg mar....heel raar......dus ja......denk dat ik toch wacht tot zaterdag
[/quote] Dat gevoel heb ik ook, misschien zit het er aan te komen............ Ik wacht gewoon rustig af, moet zo werken. Heb maar maandverbandje in gedaan........[/quote] Hey ben benieuwd of er al verandering is! Wanneer ga je testen?
Ik zit hier met steken in mijn onderbuik en soort van krampen in mijn borsten. (over de tepels maar tezwijgen want die doen mega veel pijn) En voor de verandering ben ik weer eens moe. Dit soort kwaaltjes heb ik dus als ik mijn eisprong weer een keertje heb gehad (dezelfde klachten 2 cyclussen geleden) Heb ook meer honger en mijn maag voelt erg leeg als ik net gegeten heb. Ik hoop snel hier weer wat roze in het forum tezien. Het blijft spannend.
Hoi allemaal, begint alweer erg spannend te worden hier.... Ik ben erg blij dat ik deze maand met ovu-testen heb gewerkt; ik zou anders denk ik nu helemaal gek worden op dag 27 met een gemiddelde cyclus van 25/26 dagen.... Wacht nu rustig 2 juli af en weet eigenlijk al dat ik gewoon ongi ga worden. Ben wel heel hard voor jullie aan het duimen! Liefs, Miepie
Zo er is weer flink gepost. Waarschijnlijk ga ik dit weekend naar Parijs, om te skaten. Vannavond hakken we de knoop door. Als we gaan komen we zondag terug, dan is het nog maar een paar dagen tot aan mijn NOD. Spannend hoor!
Passagierslijst voor de roze Tractor! 01 juli: bianca84 & Jiska & wuppie01 & Melanietje & ktje & Lies & Enise & Jusi & LadyZorra 02 juli: Sarah1981 & Loesje77 & mobius & Miepie80 & Marleen1979 & Bianca75 03 juli: Mickey06 & Sssassskia & Delayla & Mariebel & Vosje2000 & Linda & Dieudonnee & Djezelf 04 juli: Pooh69 & Marina99 & Happy1980 & Nikitje & Lucia 05 juli: Rissie & Denise85 & Diddl & Adriana1982 06 juli: Eekje & xanado83 & Dionne84 & indey & Sumeye & Marlot 07 juli: Wieffie & Nina1983 & Boogschutter78 & Roxanne & Mili & sab85 & moedergans & Lise & Anrieke & Jeldou & Jessica83 08 juli: MenM & Claire & Afina80 & Blondie 09 juli: veertje23 & droom & Lafo 10 juli: Daantje82 & Mss Ace & Racebabe & Hster & Nathalie1973 & Lobj 11 juli: Mss & Wicjuh & Buddy 12 juli: Carinda & Anna28 & Butterfly1 & Yvetje1982 & Ilona21 & Brenda1976 13 juli: Daantjuh & Marlie81 & Linda81 14 juli: mari & Julita & Maudi 15 juli: nony & Sarai & Jessejaime & Nynke31 & Clau24 & Saar 16 juli: wens3 & Linda26 & Hopefull & go4baby & wies31 & Maria79 & Floddertje & Roos1982 & Marieke21 17 juli: Bregt & guusje30 18 juli: Monique1982 & Suzy28 19 juli: marielleB & Weethetwel & Daam 20 juli: Jannes & Maranka & Angelique79 21 juli: Danjo 22 juli: Lolly & Meisje1988 & Marieke1610 & Vlinders & Pebbles & Derona 23 juli: 24 juli: Pluys & Caitlin80 & ice 25 juli: Dolphin & Barbie79 & Martjemar & Surf & Diaantje17 & fiona23 26 juli: Pearly 27 juli: Lafemme & Karine & Missbutterfly & Yustin 28 juli: Visjes & Hoopgeluk 29 juli: 30 juli: 31 juli: Mone 128 passagiers voor de roze tractor! 1 ongi.... zwanger.... 3 negatieve test... twijfel... Testmarathon 1 juli (combimarathon met late juni en vroege juli meiden) 1. bianca84 (juli) 2. Miepie80 (juli) 3. HoopGeluk (juni) ongi 4. Nikita23 (juni) neg 5. Dani 86 (juni) 6. Sarah1981 (juli) 7. Lies (juli)neg 8. Jiska (juli) 9. Joss81 (juni) 10. Jusi (juni) 11. Caitlin80 (juni) ongi 12. Emma29 (juni) ZWANGER!! 13. Susanbenjamins (juni) 14. Miss butterfly (juni) ongi 15. Melanietje (juli) neg Testmarathon 4 juli 1. Lies neg 2. Sarah1981 3. Sssassskia 4. Delayla 5. Linda Testmarathon 7-7-7 1. Sab85 2. Pooh69 3. Blondie 4. Djezelf 5. Happy1980 6. Lucia 7. Jeldou 8. Sumeye 9. Roxanne 10. Adriana1982 Testmarathon 14 juli 1. Daantje82 2. Mss 3. Hster 4. Ilona21 5. Buddy 6. Mss Ace Testmarathon 22 juli 1. Meisje1988 2. Lolly 3. Vlinders 4. Maranka Up!
Ik denk toch dat ik ongi word... Word toch meer en meer rood m'n bruine afscheiding die ik al twee dagen heb... Geen innesteling denk ik. Ik vrees ervoor Loop heel chagerijnig rond ook, heb ff de pest in alles
Nog een vraagje. Mijn eerste cyclus was 34 dagen, tweede 30, en stel dat ik nou morgen ongesteld word is dat 27 dagen. Moeilijk om een banner te maken he? Maar wat dan met m'n vruchtbare dagen? Ik voel wel iedere keer mijn eisprong, maar ga ik dan uit van de kortste cyclus, en dan doorklussen zeg maar tot het eind van de vruchtbare dagen van mijn langste cyclus? Ik baal enorm!