Nod Juli 2007

Discussion in 'NOD forum' started by wieffie, May 19, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    Balen Saskia! Je zou het met ovu-testen kunnen proberen. En als je weet hoe lang er vorige keren tussen je eisprong en ongesteld worden zat, weet je hoeveel dagen na je eisprong je je NOD hebt...

2. dani86

dani86 Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    3,211
    0
    0
    student
    landgraaf
    je moet een gemiddelde pakken......niet verplicht klussen maar doen wanneer je er zin in hebtik heb in het begin ook een rare cylcus gehad (kijk onde rmijn naam) en als je je ei voelt tel je daat 14 dagen bij op......

maar ga uit van een lange cyclus dan kan het altijd mee vallen...veel succes

3. Niet meer actief

Spannend meiden!
    ik waag morgen denk ik een testje.
    Ik heb verders geen klachtjes.
    Alleen van melkachtig vocht uit mijn tepels en regelmatig een ongiegevoel.

Gewoon maar een testje wagen.

Succes iedereen!
    Hopen op veel roze deze maand!

4. marina99

marina99 Bekend lid

Sep 12, 2006
    913
    0
    0
    word al flink spannend want juli is in zicht!

hier begin ik weer zo vaak mogelijk op een dag mn borsten te bekijken en voelen of ik er wat aan merk . :oops:

maar eigenlijk voel ik alleen lage rugpijn en heb ook het gevoel ongi te worden..

5. Jusi

Jusi VIP lid

May 4, 2007
    8,057
    2
    38
    Jessica, is er geen kans dat je zwanger bent dan?
    Ik hoop voor je dat je snel weet wat je 'hebt'.

6. claire

claire Fanatiek lid

Apr 8, 2007
    1,275
    0
    0
    begeleidster
    @lies, ik hoop het zo voor je dat je positief test meisje!
    het is je gegund uit het diepste van mijn hart!

knuffel

7. diaantje17

diaantje17 VIP lid

Jun 21, 2007
    5,319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    spannend meis, hoop voor je dat ie lekker roze is!
    Heb zelf ook vocht uit mijn borsten...maar helaas eerder ongi geworden..hoop voor jou dat je een mooie test straks kan showen! :thumup:

8. go4baby

go4baby Fanatiek lid

Jun 11, 2007
    4,845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Mieppie: Wat kosten die ovu tests? En hoeveel heb je er ongeveer per maand nodig?

Ik temp nu voor het eerst en hoop op die manier mijn ei te vinden en mijn DPO (zo het dat toch?) te bepalen (DPO, de periode na je ei tot je ongi (schijnt veel regelmatiger te zijn dan de periode vanaf je ongi tot je ei).

9. Bahar

Bahar Actief lid

May 21, 2007
    404
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik verhuis ook naar juli. ben vandaag ongesteld geworden helaas. Hopen maar dat ik ook mee kan met de roze tractor.

bahar

10. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
    Hier steekjes onder in mijn buik, een beetje zwaar gevoel, sinds 2 dagen diaree (terwijl ik dat sinds 3 maanden nooit meer heb gehad sinds stoppen met roken), heel erg moe en heel veel honger. Maar laat me niet meer gek maken! Het is elke ronde wel weer wat anders. Afwachten dus... ;)

11. dani86

dani86 Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    3,211
    0
    0
    student
    landgraaf
    nou dame smijn mannetje zegt dta ik beter morgenvroeg en het liefst zaterdamorgen kan test. omdat ik morgen best een drukke dag heb heb ik afleiding en dan kan ik beter tot zaterdag wachtten!

xxx

12. Delayla

Delayla Actief lid

Jun 5, 2007
    303
    0
    0
    heb net even een heel klein tukkie gedaan :oops: :oops:

En ik heb het ook steenkoud

13. Delayla

Delayla Actief lid

Jun 5, 2007
    303
    0
    0
    daar heeft hij misschien wel gelijk in dani

14. Julita

Julita Fanatiek lid

Apr 11, 2007
    3,923
    0
    0
    Danseres
    afleiding is idd wat ons red in die laatste dagen voor het testen he?

15. dani86

dani86 Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    3,211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ja even kijken wat ik doe

want heb nu oprispingen van het eten en volgens mijn mannetje heb ik echt donkere tepels en heb ik blauwe borsten (van de aders) hahaha leuke omschrijving

16. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

Dec 6, 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Weer een dag om. Nog geen ongi. Nog steeds pijnlijke borsten en wat druk op baarmoeder/blaas (weet niet precies) Vandaag was m'n moeder er. OP een gegeven moment had ik erge dorst en heb ik een halve liter water achter elkaar opgeklokt. Mijn moeder"wat is er met jou? Dat heb ik je nooit zien doen; je drinkt al slecht sinds je een baby was" Ik denk steeds dat mensen denken dat we bezig zijn en dat iedereen op me let. Is waarschijnlijk niet zo, maar ja....we zijn nu bijna 2 jaar getrouwd......

@ wachters: sterkte meiden; ik lijd met jullie mee....

17. Lafo

Lafo VIP lid

Jun 27, 2007
    7,460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Zo hallo allemaal weer thuis gelukkig.

Er is weer wat afgeschreven.

FF een bannercheck.

Moet wel zeggen dat ik gesjoemeld heb :oops: , ik ben uit gegaan van 32 dagen terwijl de vorige cyclus 35 was (eerste cyclus na pilstop)
    Vroeger was ik heel regelmatig zo rond de 31 dagen ieder keer.
    Dat was wel 11 jaar geleden ......... :rolleyes:

Maar ja het zal toch wel niet eerst ff de cyclus regelmatig laten worden en dan zien we wel.

Alhoewel ik wel stiekume hoop heb, maar mijn man wijft dat wel een beetje weg die zegt dan dat ik realistisch moet zijn.......soms snappen mannen vrouwen gewoon niet denk ik ;)

18. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

Mar 6, 2007
    1,512
    2
    0
    Nieuwegein
    De kans is er wel, maar dan nog maar net. Moet wachten tot 7 juli op de test (als ik niet al ongesteld ben geworden) Vrouwen gaan pas melk afscheiden als ze minimaal 3 maanden zwanger zijn. En dat ben ik zeker niet.

19. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    De dipsticks hier van de site zijn niet heel duur (ik geoof 7,50 per set van 5) en hoeveel je ervan nodig hebt is een beetje afhankelijk van hoe (on)regelmatig je cyclus is. Ik heb er de eerste maand maar 3 gebruikt (op de verwachte dag 11 m'n ei); deze maand ineens een lange cyclus en pas op dag 19 mijn ei, dus er 11 sticks tegenaan gegooid. Maar ik neem aan (hoop) dat dit echt een uitzondering was. Ik houd trouwens voor de zekerheid nu weer een periode van 14 dagen aan tot m'n ongi, maar ga er eigenlijk vanuit dat het weer 12 dagen is, net als vorige twee maanden.

Ik sta nogal onregelmatig op en vind tempen dan een heel gedoe; bevalt me zo met ovu-testen prima!

groetjes, Miepie

20. frumpje

frumpje Actief lid

Mar 22, 2007
    175
    0
    0
    kom me melden bij jullie in juli. Helaas gisteren weer :evil: :evil: had even de hoop dat het anders was, maar dat zal dus wel weer even duren.

Mijn NOD is 25/7 mag ik mee met de tractor?(de roze graag) :)

Share This Page