ik heb wat bruinverlies al.nu wachten tot de duivels helemaal doorzetten...balen en veel te vroeg terwijl ik vrij regelmatig ben normaal.
Goede morgen allemaal. Ga zo opweg naar Parijs. Ga lekker er een weekendje tussenuit. Ik ga met een skateploegje skaten in parijs. Heb er wel zin in, maar zal mijn man wel missen hoor! Tot zondag allemaal! En voor de gene die gaan testen zondag, succes, zal aan jullie denken.
Oke, kon toch niet wachten....... Heb gisteravond (en vanochtend nog een keer) getest. Beide positief! Mag ik in het roze?
@bianca84 Proficiat! Je hebt de roze spits afgebeten en het is nog niet eens juli Dat er nog velen jouw voorbeeld mogen volgen deze maand.
goeiemorgen bianca: van harte gefeliciteerd meid! Die pijnlijke borsten, de koppijn, de misselijkheid...zijn niet voor niets geweest meid! Geniet er lekker van en dat er velen mogen volgen! liefs claire
hey bianca84... gefeliciteerd meid. Geniet er maar van! meiden nu wij nog roze kleuren. Liefs, Bianca75 ps vind het wel allemaal spannend hoor....
Wauw dat is gaaf ! de eerste hahahah, van harte meis, het is je gegund hoor!, geniet er maar lekker van..dat is nog eens leuk je weekend beginnen hahahahaha kan niet wachten tot de ongi over is ..kunnen we weer klusserdeklus !!!
Goedemorgennnnn Gefeliciteerd Biancaaaaaaaa Dames, Ik ga morgen lekker voor een maand op vakantie. Jammer dat ik jullie niet op de hoogte kan houden. Maar ik duik wel een internetcafe in als ik zwanger ben hihi! Heb sinds een paar dagen een raar misselijk gevoel, alsof ik telkens moet boeren, weet niet of ik dat verbeeld. Heb ook volle en gevoelige borsten, maar dat kan ook ongi betekenen. En als laatst wat mij hoop geeft, mijn ongi pijn is een beetje verminderd. Soms voel ik helemaal niks en de andere keer een wat branderige gevoel in mijn onderbuik.. Nog ff geduld
hele fijne vakantie meis, zal voor je duimen dat het een HELE fijne vakantie word ..zou fantastisch zijn als je het alsnog kon laten weten hahahahah Postduif met test is ook goed hihih