goedemorgen dames...ik heb me vanmorgen nog weten te bedwingen omdat vandaagmijn nod is....... als ik morgenvroeg nog niet ongi ben test ik morgenvroeg zeker weten....want heb wel krampjes in mijn buik en nog last van mijn borsten dus...... bianca van harte gefeliciteerd meid.....geniet ervan
@ dani, goeiemorgen,wat vreselijk knap dat je je in kan houden zeg,hoe voel je je nu? heb je het idee dat de eraan komen? xx
nee geen gevoel dat de ongi eraan komt........dus....ik zal moeten wachten tot morgenvroeg...want heb vandaag genoeg te den. ga me zo douchen en verzorgen dan met d ehond wandelen. rond 11 uur naar mijn ouders half 1 naar mijn nicht want heb de hele dag de kleine ga met 2 vriendinnen winkelen en vanavond naar een verjaardag....heerlijk dus en gaat de dag lekker om
Ik wil ook dat de tijd wat sneller gaat... We klussen ons suf deze maand, dus wie weet... Gelukkig bijna weekend!
bedankt voor alle felicitaties dames. De duimen draaien vooor jullie! Mijn man verbaasd zich over de snelle rreacties hier. Haha.
Dani, Ik hoop het zo voor je! Ik ga een weekendje naar weg nu, maar als ik terugkom ga ik meteen kijken of je al getest hebt!
gefeliciteerd Bianca ! We zitten ook aan het scherm gekluisterd om te lezen hoe het met iedereen gaat 8)
Pff enise..dat is wel spannend he! Tja je kan al een zwangerschapstest doen hoor! Bij mij begint mijn buik te rommelen..voelt opgeblazen en niet prettig aan...GRGRGR Denk dat de er toch gewoon aan zitten te komen..Balen! Maar nog ff afwachten!
Ik kon veel makkelijker een ovulatietest pakken dan een zwangerschapstest. Soms zegt mijn gevoel dat ik toch misschien niet zwanger ben omdat ik zo'n brandende gevoel in mijn onderbuik heb. Dan heb ik zoiets van, dat kan toch niet als je zwanger bent, dan hoor je juist een ander pijnlijk gevoel te hebben. Ik wil eigenlijk tot maandag wachten omdat ik niet zeker ben over mijn symptomen en niet een neg. test wil zien.
dat ken ik heb ik ook, ik heb veel klachten voel me met vlagen niet lekker, maar ik ben zo bang dat ik mezelf zwaar voor de gek zit te houden. ik heb dan ook geen testen in huis! en ik neem me voor de zoveelste keer voor, als ik nu ongi word dan luister ik de volgende keer echt niet naar mijn lichaam!
Ja dat heb ik dus ook...heb me eigen voorgenomen dat ik ook nooit meer aan de pil ga..wat een rotzooi zeg..als ik nu al zie wat het met mijn lichaam doet :x ...