nou dames ik ben nu met de hond wandelen en dan richting mijn ouders........ spreek jullie waarschijnlijk morgen pas weer.......heb nu wel krampjes in mijn buik dus we wachtten af! fijne dag nog allemaal ! XXX een afwachtende dani
@zwangere meiden gefeliciteerd @ongi meiden balen zeg kop op @wachtende meiden veel sucses ik duim voor jullie Nou na een week in het ziekenhuis gelegen te hebben ben ik er eindelijk weer hoor met mij en de kleine gaat gelukkig als redelijk goed (met kleine goed) dus kom ik maar snel weer wat hcgtjes strooien daar komen ze he strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi
Hey meis, bedankt voor al dat strooien en nu maar hopen dat het werk. Ik ga zondag voor de 2e keer test doen omdat hij afgelopen woensdag negatief was maar wel het gevoel heb dat er iets aan het gebeuren is. Je kunt mij niet genoeg met HCGeetjes strooien hoor! Thx hahaha.
Dames, ik ga eruit. Hoop jullie over een maandje te spreken. En hoop dat ik zwanger terug kom van vakantie Misschien ben ik wel nu zwanger hihi, zou wel leuk zijn natuurlijk.. En als dat zo is, probeer ik een pc met internet te vinden ergens om jullie op de hoogte te houden. Ik wens jullie allemaal veel succes en zie jullie over een maand Doei doei!
Kan iemand mij verzetten van 8-7 naar 12-7? Ik dacht dat ik gister mijn eisprong heb gehad Enise fijne vakantie
ik denk dat ik eergisteren mijn eisprong heb gehad, nu nog even de temp van morgen afwachten om zeker te zijn. Dat zou ook willen zeggen dat ik dan 11 juli mijn nod zou hebben en maar een cyclus van 24d zou hebben? Zou dit kunnen? Wat denken jullie?
Prettige vakantie Enise! Geniet ervan! @ Saar, ja dat zou kunnen. Maar het hoeft niet. Je hebt vast niet zoveel aan dit antwoord Wat mijn ervaring is, is dat een vroege eisprong niet per definitie hoeft te betekenen dat je een korte cyclus hebt.