ik kon het niet laten vanmorgen en getest negatief Dom dom dom van mezelf,heeft de cb digitaal veel hcg nodig? Groetjes
hey jammer meis, en ja volgens mij heeft die veel hcg nodig ja, mischien over paar dagen nog eens, of een andere proberen?en zie dat je pas over 2 dagen kan testen, mischien idd nog veel te vroeg !
Goeiemorge allemaal, Wat zijn we weer lekker vroeg op de zondag. hahahahahaha En wat een boel nieuwe berichtjes er alweer bij! Ben weer helemaal op de hoogte van al jullie ontwikkelingen en leef met jullie mee. @Sarah jammer voor je, maar wel lekker dat je nu gaat verhuizen. Even met wat anders bezig zijn. Succes met een eventuele volgende ronden! @Dani wat ongeloofelijk rot voor je. @Taby en Roosje79 welkom op dit forum, leuk dat jullie meedoen en uiteraard heel veel succes! @Pooh69 bedankt dat je me even hebt verhuisd op de passagierslijst! @Delayla he jammer meid, maar misschien moet je het over een paar dagen gewoon nog eens proberen.(Kruidvattest is veeeeel gevoeliger) Zo volgens mij heb ik iedereen nu gehad. Alle andere nog even geduld en veel succes natuurlijk. Hopelijk wordt het een hele mooie knalroze tractor! Groetjes Annrieke
Goedemorgen! He, balen Delayla van de negatieve test, nog even geduld meis, over een paar dagen misschien goed nieuws! Mijn NOD is 7 juli, maar ik ga 8 juli pas testen (zondag). Aangezien ik nog niet helemaal zeker ben van mijn (korte) cyclus wacht ik dus een extra dagje Nog 1 week wachten en hopelijk blijven de duiveltjes weg! XX Lise
Dani, dikke knuffel! En voor de testers die er nog over zijn voor vandaag: succes [-o< . Bij mij zijn vanmorgen de gearriveerd, ik mag dus in het rood (zoals verwacht). In elk geval weer een LF van 12 dagen, dus er zit in elk geval ergens nog wel een beetje regelmaat in, maar ik baal er heel erg van dat ik na de eerste maanden regelmatig nu ineens zo onregelmatig ben (kan met de laatste stress-weken op school te maken hebben natuurlijk). Pooh, wil jij me rood maken en er weer bij zetten voor 31 juli? Ga nu maar even uit van de langste cyclus, dan kan het (hopelijk) alleen maar meevallen. Dank je wel alvast! Liefs, Miepie (die zit te genieten van een heerlijk stokbroodje filet americain )
filet americain ,daar ben ik helemaal waus van, dat kan ik elke dag wel eten ! jammer dat de duiveltjes er zijn meid, ikw ens je cus6 in de volgende ronde !
Miepie en Dani, balen zeg! Zijn er nog testers over voor vandaag? 2 als ik het goed heb, hier wordt geduimd!
Passagierslijst voor de roze Tractor! 01 juli: bianca84 & Jiska & wuppie01 & Melanietje & ktje & Lies & Enise & Jusi & LadyZorra 02 juli: Sarah1981 & Loesje77 & mobius & Miepie80 & Marleen1979 & Bianca75 & Gerda1975 03 juli: Mickey06 & Sssassskia & Delayla & Mariebel & Vosje2000 & Linda & Dieudonnee & Djezelf 04 juli: Pooh69 & Marina99 & Happy1980 & Nikitje & Lucia 05 juli: Rissie & Denise85 & Diddl & Adriana1982 06 juli: Eekje & xanado83 & Dionne84 & indey & Sumeye & Marlot & Roosje76 07 juli: Wieffie & Nina1983 & Boogschutter78 & Roxanne & Mili & sab85 & moedergans & Lise & Jeldou & Jessica83 & Ahanna 08 juli: MenM & Claire & Blondie 09 juli: veertje23 & droom & Lafo 10 juli: Daantje82 & Mss Ace & Racebabe & Hster & Nathalie1973 & Lobj 11 juli: Mss & Wicjuh & Buddy & Saar & Anrieke 12 juli: Carinda & Anna28 & Butterfly1 & Yvetje1982 & Ilona21 & Brenda1976 & Afina80 13 juli: Daantjuh & Marlie81 & Linda81 & jes1 14 juli: mari & Julita & Maudi 15 juli: nony & Sarai & Jessejaime & Nynke31 & Clau24 & Saar 16 juli: wens3 & Linda26 & Hopefull & go4baby & wies31 & Maria79 & Floddertje & Roos1982 & Marieke21 17 juli: Bregt & guusje30 & mayo1982 18 juli: Monique1982 & Suzy28 19 juli: marielleB & Weethetwel & Daam 20 juli: Jannes & Maranka & Angelique79 21 juli: Danjo 22 juli: Lolly & Meisje1988 & Marieke1610 & Vlinders & Pebbles & Derona 23 juli: Jessy2403 & Jale 24 juli: Pluys & Caitlin80 & ice 25 juli: Dolphin & Barbie79 & Martjemar & Surf & Diaantje17 & fiona23 & Frumpje & Schiepie 26 juli: Pearly & Blablabla 27 juli: Lafemme & Karine & Missbutterfly & Yustin & Sssassskia & Puzzcat24 & Fl3xgirl 28 juli: Visjes & Hoopgeluk & Bahar & Hopes & Marina99 & Roshi & dani86 29 juli: lies 30 juli: Jiska & Taby & Miepie80 31 juli: Mone & Nikita23 146 passagiers voor de roze tractor! 6 ongi.... 1 zwanger.... 4 negatieve test... twijfel... Testmarathon 1 juli (combimarathon met late juni en vroege juli meiden) 1. bianca84 (juli) ZWANGER!! 2. Miepie80 (juli) ongi 3. HoopGeluk (juni) ongi 4. Nikita23 (juni) neg 5. Dani 86 (juni) ongi 6. Sarah1981 (juli) ongi 7. Lies (juli)neg 8. Jiska (juli)ongi 9. Joss81 (juni) 10. Jusi (juni) 11. Caitlin80 (juni) ongi 12. Emma29 (juni) ZWANGER!! 13. Susanbenjamins (juni) ongi 14. Miss butterfly (juni) ongi 15. Melanietje (juli) neg Testmarathon 4 juli 1. Lies neg 2. Sarah1981 ongi 3. Sssassskia ongi 4. Delayla neg 5. Linda Testmarathon 7-7-7 1. Sab85 2. Pooh69 3. Blondie 4. Djezelf 5. Happy1980 6. Lucia 7. Jeldou 8. Sumeye 9. Roxanne 10. Adriana1982 11. Indey 12. Moedergans Testmarathon 14 juli 1. Daantje82 2. Mss 3. Hster 4. Ilona21 5. Buddy 6. Mss Ace 7. Wies31 8. Hopefull Testmarathon 22 juli 1. Meisje1988 2. Lolly 3. Vlinders 4. Maranka 5. Hopefull ( als ik de 14de nega test en de 22ste nog niet ongi ben) Testmarathon 30 juli 1. Nikita23 2. Lies 3. Saskia @ Miepie en dealayla dikke knuff! @ Ahanna je staat er bij!
Vandaag mijn nod en gelukkig nog niks te zien Maar ik heb niks geen klachtjes dus verwacht em wel elk moment. Donderdag heb ik voor 't laatst negatief getest en ik was gelijk zo zat van de nega testen dat ik geen testen in huis heb gehaald voor het weekend. Als ik morgen nog niet ongie ben doe ik er mss weer een. Waar blijven de roze namen meiden? Succes iedereen die op de wachtbank zitten, en veel geluk in de volgende ronde voor iedereen die ongie is geworden!
Goedenmiddag dames.. Nou ik zou een tijdje niet meer hier komen, maar dacht gaat toch ff spieken hoe het gaat hier. Ik ben sinds woensdag begonnen met me ovu testen en de hele week had ik alleen een streepje bij de C en net had ik een streepje bij de C en heel licht bij de T dus dat betekend dat me LH piek eraan zit te komen :-D Dus ga veel klussen de aankomende dagen hahaha. Nou dat moest ik even kwijt hoor... Fijne zondag nog... Groetjes,Daisy
Ik kom even wat hcgtjes strooien hier... *strooi* *strooi*... Enne we allemaal vangen he..en allemaal op die roze wolk kruipen...! Heel veel liefs...
@ dani wat vervelend voor je ik dacht echt dat je posi ging testen.... ik ben aan t werk en was toch zo nieuwsgierig dat ik ff kwam spieken... maar had beter nieuws verwacht.... hier in ieder geval ongi-krampjes dus het zit er ook wel aan te komen
@ de ongi meiden: Balen, kop op en de volgende ronde nieuwe kansen Ik voel me vandaag echt klote. Ik heb last van opvliegers, lichte ongi krampen en erg slecht gehumeurd. Ik weet ook totaal niet wanneer ik mijn ei heb gehad. De lijst van de gyn. zegt dag 10 vanwege de dip en de stijging erna. De ff zei eerst dag 13 maar had gisteren een kleine tempdip van 0,2 en toen verplaatste hij de dag opeens naar dag 16.