Hmm, zaterdag dacht ik de duivels op bezoek te hebben, maar het heeft niet echt doorgezet. Nu al 2 dagen alleen een heel klein beetje roze (sorry). Gaat zo ineens een heeeel lange cyclus worden. Was zo blij dat ik in elk geval wel weer 12 dagen na m'n ei ongesteld werd, maar zit dus tóch geen regelmaat in! Grrr
Ja zeker voldoende geklust hihihi Met dat heerlijke weer en het genieten van zon, zee en strand is dat ook geen probleem hihihi
hier weer een berichtje van mij nog steeds geen duivels te zien en ik hoop zo dat ze nu eens wegblijven. ik maak me wel behoorlijk gek 8) . tot gauw
lieve meiden.. ik had me de afgelopen dagen een beetje rustig gehouden rond het juni/juli topic.... was ook nog niet meegegaan naar juli omdat ik niet ongesteld werd... en wat blijkt, ik ben op de val reep nog een juni-zwangere/ maart mama! dus ja, IK BEN ZWANGER! de foto van de test staat in mijn album, die is van vandaag, zaterdag en zondag ook positief maar nog vaag en nog niet goed genoeg voor een foto. had afgelopen vrijdag mijn NOD. tenminste als ik uitga van de eerste dag van mijn vroege miskraam vorige maand (sorry, voel me bijna schuldig, sommigen doen er heel lang over om 1 positieve test in handen te hebben.......) we zijn erg blij en vooral heeeeeeel dankbaar dat het nu alweer raak is... men wat een raar gevoel... toch voel ik me meer zwanger als vorige maand, ook is de test duidelijker. heb grote borsten en een opgeblazen buikje van mijn darmen die rommelen. dat had ik vorige keer helemaal niet. we zijn dus nu erg voorzichtig...durf nog niet blij te zijn, zo eng laten we hopen dat ik het nu lekker 8 maand bij me houd en rond 8 maart een gezond kindje op de wereld zet. ga me maar melden bij de maart -mama's! jiehaaaaaaaa!
Lieve dames, Wie o wie heeft er toevallig nog een teletijdmachine in de hoek staan die je niet gebruikt? Ik wordt vandaag echt GEK van het wachten en zou de tijd wel vooruit willen duwen. Ben aan het werk maar kan het niet laten om telkens even hier een kijkje te nemen. Alsof mijn banner daardoor opeens geen 9 dagen meer aangeeft. Ik weet het, beetje dom... @lievebeestje: gefeliciteerd! Ik duim met je mee dat alles goed gaat en je in maart een gezond mensje op de wereld zet.
he he toch nog iemand! ...van harte meis..is je onwijs gegunt hoor..echt fantastisch!..geniet er maar lekker van..en dat je maar snel net zo'n mooi buikje mag krijgen als die van Ichtus
@ lievebeestje: GEFELICITEERD!!!! Ik wens dat alles helemaal goed gaat en je in maart een lief visje in je armen mag houden!
jeetje wat een gorte buik heb je nu al! hahaha niet meer normaal weet je zker dat het er 1 is? oo vindt hem zo mooi wil ook! heel veel suces met je zwangerschap en hoop dat je snel van je kwalen af bent en van een fijne zwangerschap kan gaan genieten
Passagierslijst voor de roze Tractor! 01 juli: bianca84 & Jiska & wuppie01 & Melanietje & ktje & Lies & Enise & Jusi & LadyZorra 02 juli: Sarah1981 & Loesje77 & mobius & Miepie80 & Marleen1979 & Bianca75 & Gerda1975 03 juli: Mickey06 & Sssassskia & Delayla & Mariebel & Vosje2000 & Linda & Dieudonnee & Djezelf & Jocy 04 juli: Pooh69 & Marina99 & Happy1980 & Nikitje & Lucia 05 juli: Rissie & Denise85 & Diddl & Adriana1982 & Mamavanmats & BD81 06 juli: Eekje & xanado83 & Dionne84 & indey & Sumeye & Marlot & Roosje76 07 juli: Wieffie & Nina1983 & Boogschutter78 & Roxanne & Mili & sab85 & moedergans & Lise & Jeldou & Jessica83 & Ahanna 08 juli: MenM & Claire & Blondie 09 juli: veertje23 & droom & Lafo & Dimmel? & Mielenl 10 juli: Daantje82 & Mss Ace & Racebabe & Hster & Lobj & Zora 11 juli: Mss & Wicjuh & Buddy & Saar & Anrieke 12 juli: Carinda & Anna28 & Butterfly1 & Yvetje1982 & Ilona21 & Brenda1976 & Afina80 & Parel 13 juli: Daantjuh & Marlie81 & Linda81 & jes1 14 juli: mari & Julita & Maudi 15 juli: nony & Sarai & Jessejaime & Nynke31 & Clau24 & Saar & Dolphin 16 juli: wens3 & Linda26 & Hopefull & go4baby & wies31 & Maria79 & Floddertje & Roos1982 & Marieke21 & WishfulDreaming 17 juli: Bregt & guusje30 & mayo1982 18 juli: Monique1982 & Suzy28 19 juli: marielleB & Weethetwel & Daam 20 juli: Jannes & Maranka & Angelique79 21 juli: Danjo 22 juli: Lolly & Meisje1988 & Marieke1610 & Vlinders & Pebbles & Derona 23 juli: Jessy2403 & Jale 24 juli: Pluys & Caitlin80 & ice 25 juli: Barbie79 & Martjemar & Surf & Diaantje17 & fiona23 & Frumpje & Schiepie 26 juli: Pearly & Blablabla 27 juli: Lafemme & Karine & Missbutterfly & Yustin & Sssassskia & Puzzcat24 & Fl3xgirl 28 juli: Visjes & Hoopgeluk & Bahar & Hopes & Marina99 & Roshi & dani86 29 juli: lies & Susanbenjamins & Bianca75 30 juli: Jiska & Taby & Miepie80 & Gerda1975 & Delayla & Yolandabenny & Veertje23 31 juli: Mone & Nikita23 & Djezelf & Rainstarr 160 passagiers voor de roze tractor! 16 ongi.... 1 zwanger.... 1 negatieve test... twijfel... Testmarathon 4 juli 1. Lies ongi 2. Sarah1981 ongi 3. Sssassskia ongi 4. Delayla ongi 5. Linda Testmarathon 7-7-7 1. Sab85 2. Pooh69 3. Blondie 4. Djezelf ongi 5. Happy1980 6. Lucia 7. Jeldou 8. Sumeye 9. Roxanne 10. Adriana1982 11. Indey 12. Moedergans 13. Droom 14. BD81 Testmarathon 14 juli 1. Daantje82 2. Mss 3. Hster 4. Ilona21 5. Buddy 6. Mss Ace 7. Wies31 8. Hopefull 9. Jessica83 10. Jes1 Testmarathon 22 juli 1. Meisje1988 2. Lolly 3. Vlinders 4. Maranka 5. Hopefull ( als ik de 14de nega test en de 22ste nog niet ongi ben) 6. Maudi Testmarathon 30 juli 1. Nikita23 2. Lies 3. Saskia 4. Susanbenjamins 5. Delayla UP!
Ik weet niet wat je bedoelt! Je staat gewoon op de lijst op 25 juli, maar die moet toch niet rood? Liefs Pooh
thanks ppoh maar ik ben ongi moet ik dan niet in het rood het is de laaste dag maar als ik het doe ben ik bang dat ik hem door de war gooi ik dacht dat het na 3 dagen weg was de ongi maar het zijn elke keer hele kleine beetjes donker brrrr na ja pooh het begint voor jouw ook spannend te worden hoop het zo voor je
hhuu oja is zie mezelf ook staan ja haha maar je hebt gelijk ik ben een beetje vaag ant doen zie ik sorry beetje dom vandaag den kik