Nou meid dat is iid mooi kl*te zeg! Gelukkig mag je morgen naar de dokter. Ik las ook nog wat in juni terug en heb je album gecheckt.... Is wel erg vreemd allemaal, en verwarrend niet te vergeten! Ik hoop iig dat er morgen goed nieuws of duidelijkheid voor je komt! En ik hoop natuurlijk het eerste. Veel sterkte en succes morgen meis! Liefs
Thanks Evita en Alexia R voor jullie reactie! Ik zit nog wel wat in tweestrijd. Mijn hubbie wil liever even wachten en geen risico lopen. De keuze maak ik niet alleen.... Grtjs, Aleida
Hallo Meiden! Heb net me eerste Ovu test gedaan maar die was natuurlijk negatief he? Hoop dat me cycli weer een normale wordt van 28 dagen! Dus ach jah... heb hem opgeplakt op papiertje die ik netjes ga bijhouden. Oja als ik wel een nette cycli heb, dan heb ik op 2 Juli mijn NOD, dus ik ga mezelf er 2x opzetten... is misschien wat verwarrend maar voor mij wat makkelijker om bij te houden
Passagierslijst NOD juli 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie 2 : Majo & Jodie & MariekeNienhaus & kleintjevoorons & Kita29 & xMamaDianax 3 : Tezzz & wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan 4 : 5 : xgabyx & vliegje & Priscilla R & za4a & loopy & Sheann 6 : JedidJah & Fio & Puzzcat24 & Mara24 7 : Bramtim & MilkHd & evitaaa1983 8 : pookie66 & Rian & Dreamer83 9 : 10 : 11 : xMamaDianax 12 : Daantje27 & Meis1984 13 : Alexia R 14 : 15 : 16 : 17 : 18 : 19 : 20 : 21 : 22 : 23 : 24 : 25 : 26 : 27 : 28 : 29 : 30 : 31 : 42 passagiers voor de roze tractor! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 1 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen Zo voor elkaar
Kijk eens wat ik heb hihi Ik weet niet of het goed,staat maar het zou een poeske moeten zijn die aan het boksen is hihi
trouwens: voor jullie word het spannend deze dagen! 11 : xMamaDianax 12 : Daantje27 & Meis1984 13 : Alexia R ik duim voor jullie!
@mamavandiana: neem je wel de laatste lijst want volgens mij heb je dat niet gedaan.. er staan er nu een paar niet meer op... @tweeling: ik dacht al... de spannende dagen moeten nog komen.. nu is het alleen maar een auwe buik van de ongi
dit is de laatste juiste (diana, heb jouwe ook aangepast) Passagierslijst NOD juli 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie 2 : Majo & Jodie & MariekeNienhaus & kleintjevoorons & Kita29 &xMamaDianax 3 : Tezzz & wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan 4 : 5 : xgabyx & vliegje & Priscilla R & za4a & loopy & Sheann 6 : JedidJah & Fio & Puzzcat24 & Mara24 7 : Bramtim & MilkHd & evitaaa1983 8 : pookie66 & Rian & Dreamer83 & alice & nikky ans 9 : 10 : 11 : xMamaDianax 12 : Daantje27 & Meis1984 13 : Alexia R 14 : 15 : 16 : 17 : 18 : 19 : Roosje75 20 : 21 : 22 : 23 : 24 : 25 : sanne1980 26 : 27 : 28 : 29 : 30 : 31 : 46 passagiers voor de roze tractor! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 1 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen