Nou, nu geloof je het toch wel he? Of ga je ook nog een clearblue, een sensitest en een weet ik veel wat voor merk testje doen? hahaha Nogmaals gefeliciteerd meid, ik zie alleen maar mooie strepen op je foto! Over die lage buikpijn: dat had ik ook hoor toen ik zwanger was, kan er gewoon bijhoren. Mijn schoonvader was overleden en daardoor dacht ik dat ik door de spanningen enzo eerst niet ongesteld werd. Bovendien had ik steeds wat pijn in mijn onderbuik, dus dacht ik dat ik elk moment ongesteld kon worden. Niets was minder waar!
haaay meisjes... Pfoe heey hier nog steeds flink misselijk en maagzuur. Brand gewoon in me keel. En heb niks raars gegeten. Ook nog steeds onrustige onderbuik... maar goed nog 1,5 week en dan kan er getest worden.. Ik heb geduld!
Inderdaad mooie testen Puzzcat: Wat matig joh! Hopelijk wordt volgende maand JOUW maand ! Hier op de wachtbank, dus weinig nieuwtjes!
Marriedgirl, bedankt voor je reactie Wees niet bang, je geeft me geen valse hoop, maar hoor hier ineens wel meer van dat soort verhalen over predictor, dus tsjah, zoals ik al zei, zondag even met een andere proberen, mochten dan mijn er nog niet zijn, dan ben ik een week overtijd.
Hoi meiden, ik mag op rood. Ik blijf wel hier, misschien wil iemand mij op de 31e erbij zetten. Nu eerst maar eens nieuwe ovutesten bestellen en dan op naar ronde 8....
ik mag ook op rood balen man ben net naar de w.c geweest en toen met het afvegen zag ik dat het rood was gr sandra
Ik vertelde net aan mijn moeder dat het niet gelukt is, zegt ze: oh, maar ik dacht dat als het de goeie timing is met je ovulatie dat het dan gewoon altijd raak is? Hoe leg ik mijn moeder uit wat er allemaal niet mis kan gaan.. Was het maar zo simpel he meiden?
Ik mag op rood. Nu kan ik wel lekker aan de cocktails op Aruba volgende week! 8) Fijne vakantie allemaal! Grtjs, Aleida
Passagierslijst juli 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie & IMD & soezah & Lynnami 2 : Majo & Jodie & kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 & xgabyx 3 : Tezzz & wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan & Miracles & Tessa8 & Veronika & Naduah & Strawberry & mamacelesje 4 : esther 7 & Puzzcat24 & Sjors82 & Are 5 : vliegje & Priscilla R & za4a & loopy & Sheann & claire24 & Amsy & Vibeke & cin1979 & Lana81 & Jennifer1981 6 : JedidJah & Fio & xMamaDianax & Mara24 & Bamjolan & Pixie & Veroon & Maar29 7 : MilkHd & evitaaa1983 &debsje1977 8 : pookie66 & Rian & Dreamer83 & alice & nikky ans & angelea & chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane & danielle2911 & Lintje 9 : Mama Van Keano & kanjer & Tweety82 & BrendaGill 10 : Makey & patje & marb & wieteke & Elke1976 11 : Jenna85 & Trieske 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy & mikki80 13 : Alexia R & Senna04 & Miamel & xlns & Ylaisa 14 : Tischa82 & Dizzy & tweeling & Djezelf & Bonsai & Juud 15 : hanna1974 & Vanillivi & thalina & Linda27 & dib 16 : Jewel & Maine & Louwtje & Bloesem & Daan78 & Aura 17 : kiddo81 & Mouse & Energy84 & Kippie75 18 : natjes & Roosje75 & nynke1980 & Gaby83 & Mencintai 19 : jesske & caecilia & klingel & Rozen 20 : Dora & Tomnaat 21 : Shannah & Tammy77 22 : Nikita23 23 : lynn1986 & Curly79 & Remmar 24 : Mnq & BeppieW 25 : sanne1980 & Lien78 & mystiklady & Butterfly23 & Saar24 & Suusje34 26 : marloes80 & mamaD & Mammie Patricia & Fairytale & ikkuh22 27 : Miracles & Sens & annelies661 28 : Lichtje & sim80 & Maria79 & Miranke 29 : Marina71 & Soezah & Nickiee & Kita29 & veronika & Veroon 30 : FreeWilly8 & Beertje76 & Robin77 & Bahar & Sjors82 & Queensan 31 : Anna009 & Elise love & Amy25 158 passagiers voor de roze tractor! 5 Zwanger!!, 24 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Testmarathon 3 Juli 1. Tessa8 2. Robin77 3. queensan 4. Naduah 5. Moontje Weekendtesters Testmarathon 5 Juli 1. xgabyx 2. Puzzcat24 3. Sjors82 4. cin1979 5. claire24 Testmarathon 6 Juli 1. xMamaDianax 2. Lynnami 3. MieniMe Testmarathon 7 Juli 1. Jennifer1981 Testmarathon 9 Juli 1. Poehkuh Weekendtesters Testmarathon 12 Juli 1. chrissie81 2. marb Testmarathon 15 Juli 1. Vanillivi 2. hanna1974 3. Jenna85 4. Giegel Testmarathon 18 Juli 1. Mencintai 2. natjes Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
Ballen, meiden! En was het idd maar zo makkelijk te vertellen.Dat is bijan hetzelfde als kunnen uitleggen waarom de 1 wel in 1x zwange raakt en de ander niet volgensmij :s
Zooo, meisjes jullie staan er allemaal weer op! Jammer dat er zoveel rood moet zijn... Ik las ergens dat Naduah zwanger is, dus ik heb haar roze gemaakt! Altijd leuk om te doen... Hier (net zoals Hanna ) vrij weinig te vertellen. Ben erg druk met op het wachtbankje zitten en dat neemt nogal wat tijd in beslag..!
Ik heb enorme steken in mijn onderbuik! Volgens mij sta ik op springen! Vanavond nog maar even aan de klus!