Passagierslijst juli 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie & IMD & soezah & Lynnami 2 : Majo & Jodie & kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 & xgabyx 3 : Tezzz & wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan & Miracles & Tessa8 & Veronika & Naduah & Strawberry & mamacelesje 4 : esther 7 & Puzzcat24 & Sjors82 & Are 5 : vliegje & Priscilla R & za4a & loopy & Sheann & claire24 & Amsy & Vibeke & cin1979 & Lana81 & Jennifer1981 6 : JedidJah & Fio & xMamaDianax & Mara24 & Bamjolan & Pixie & Veroon & Maar29 7 : MilkHd & evitaaa1983 &debsje1977 8 : pookie66 & Rian & Dreamer83 & alice & nikky ans & angelea & chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane & danielle2911 & Lintje 9 : Mama Van Keano & kanjer & Tweety82 & BrendaGill 10 : Makey & patje & marb & wieteke & Elke1976 11 : Jenna85 & Trieske 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy & mikki80 13 : Alexia R & Senna04 & Miamel & xlns & Ylaisa 14 : Tischa82 & Dizzy & tweeling & Djezelf & Bonsai & Juud 15 : hanna1974 & Vanillivi & thalina & Linda27 & dib 16 : Jewel & Maine & Louwtje & Bloesem & Daan78 & Aura 17 : kiddo81 & Mouse & Energy84 & Kippie75 18 : natjes & Roosje75 & nynke1980 & Gaby83 & Mencintai 19 : jesske & caecilia & klingel & Rozen 20 : Dora & Tomnaat 21 : Shannah & Tammy77 22 : Nikita23 23 : lynn1986 & Curly79 & Remmar 24 : Mnq & BeppieW 25 : sanne1980 & Lien78 & mystiklady & Butterfly23 & Saar24 & Suusje34 26 : marloes80 & mamaD & Mammie Patricia & Fairytale & ikkuh22 27 : Miracles & Sens & annelies661 & Puzzcat24 28 : Lichtje & sim80 & Maria79 & Miranke 29 : Marina71 & Soezah & Nickiee & Kita29 & veronika & Veroon 30 : FreeWilly8 & Beertje76 & Robin77 & Bahar & Sjors82 & Queensan 31 : Anna009 & Elise love & Amy25 158 passagiers voor de roze tractor! 5 Zwanger!!, 24 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Testmarathon 3 Juli 1. Tessa8 2. Robin77 3. queensan 4. Naduah 5. Moontje Weekendtesters Testmarathon 5 Juli 1. xgabyx 2. Puzzcat24 3. Sjors82 4. cin1979 5. claire24 Testmarathon 6 Juli 1. xMamaDianax 2. Lynnami 3. MieniMe Testmarathon 7 Juli 1. Jennifer1981 Testmarathon 9 Juli 1. Poehkuh Weekendtesters Testmarathon 12 Juli 1. chrissie81 2. marb Testmarathon 15 Juli 1. Vanillivi 2. hanna1974 3. Jenna85 4. Giegel Testmarathon 18 Juli 1. Mencintai 2. natjes Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
Ik zit Heroes te kijken, het is er ein-de-lijk weer op! Ik=blij! Heeeeeej Puzzcat! Gezellig dat je in onze maand blijft! Ik vond jouw 'hoi en doei' 's avonds laat altijd erg fijn, was al bang dat ik dat moest gaan missen. Succes deze ronde, meis!
Heroes? We zitten toch midden in Titanic?! Ik heb Bossche bollen in de aanbieding, iemand? Of zijn we al bij de chips aangekomen? hihi
Heroes?Ik heb alle afleveringen al gezien van seizoen 2 Ze beginnen met seizoen 3 in sept Ik vind het sneu dat onze kitten onder de vlooien zit heb haar pipetje in de nek gedaan en je hoort ze gewoon schreeuwen hahaha (De vlooien dan he) En onze Amy werd bij haar oude baasje steeds gebeten door chiwawa's (of hoe je dat ook maar schrijft) Daarom moest ze weg....
Arme Amy, nog geen S-naam? Chihuahua' s kunnen echt krengen zijn, ze worden gewoon veel te vaak verwend. Maar het is eigenlijk net zoveel hond als een herder! Aanpakken dus.........
hihi Ik weet dat mensen het vreemd vinden dat ik hun zo wil noemen En als je bij ons komt En ons hoort praten tegen de poeskes Steek je mij in een dwangbuis whahah Ze zijn onze kindertjes
Nee, Heroes is vanavond weer begonnen! Was echt super, ik heb het echt gemist! Een van de betere series, vind ik persoonlijk. En ehm, Titanic...jaah, ik kom er weer bij zitten! O Was ff afgeleid. Waar zijn we ondertussen? Al aan het zinken? Elke, je mag wel een Bossche Bol deze kant op gooien! Errug lekker! Hoe gaat het eigenlijk met jou? Is het fijn dat jullie weer bezig gaan voor een kindje? Ik kan me voorstellen dat het erg dubbel moet zijn...
Een Bossche bol komt jouw kant uit ! Tja met mij gaat het wisselend. Ik ben moeder maar heb geen kindje bij me en dat is zo vreselijk moeilijk! Lichamelijk ben ik er heel slecht aan toe geweest, er is gevreesd voor mijn leven. Ik ben de oude nog niet, gebruik ook nog steeds medicijnen en loop nog bij een internist en de geleerden zeggen dat dat ook wel een jaar of langer kan duren. Na de zomer ga ik weer proberen mijn werk op te pakken, eens zien hoe dat gaat. Onze kinderwens is echter alleen maar groter geworden, en we hebben groen licht gekregen dus we gaan er voor! : Maar als ik eerlijk ben: het valt niet altijd mee hoor . Wat ontzettend lief van je dat je ernaar vraagt!
Nee echt seizoen 2 is allang uitgebracht en seizoen 3 zijn ze aan het opnemen Amerika is veel verder dan nederland We lopen achter
Ja, ik geloof dat dat altijd zo is, he? Met series, dat ze daar verder zijn dan hier. In ieder geval, vanavond is er een ( ) nieuw seizoen van Heroes begonnen hier. Dat begint met Hiro dat hij in Japan landt in 1671. Dat zal dan seizoen 2 zijn...? Elke; Heel graag gedaan, hoor! Het lijkt me zo super verschrikkelijk om dat allemaal door te moeten maken en dat komt dan nog waarschijnlijk niet eens in de buurt, bij wat jij echt moet voelen! Ik vind het heel dapper dat jullie het weer gaan proberen! Het klinkt echt enorm heftig, dat jij het bijna niet had overleefd... Ik zal echt voor je duimen en hopen dat je snel weer zwanger mag worden! Heel veel succes en sterkte ermee! *knuf!*
ik heb me toch de hele dag al een vieze smaak in m'n mond. Bah! en krijg het ook maar niet weg...zelfs als ik me tanden gepoetst heb komt het weer gelijk terug. Heb dit nog nooit eerder gehad eigenlijk, Andere mensen hier ook wel eens last van gehad vlak voor der ongiedag?
Hey meiden! Hier even een berichtje van mij... We zijn vandaag terug gekomen van San Antonio, Texas en zitten nu bij mijn schoonouders in Louisiana. Ik ben nogsteeds niet ongesteld! Als we zondag avond terug komen zal ik jullie wel laten weten of ik al ongesteld ben geworden of misschien wel goed nieuws heb Aan alle zwangeren GEFELICITEERD!
O jongens het wordt spannend, ik moet mij echt inhouden om niet te gaan testen. Temp is na klein dipje gisteren weer wat omhoog, nu maar hopen dat het hoog blijft om nog hoger wordt!
goeienmorgen allemaal ik meld me ook even aan zou vandaag ongesteld moeten worden, maar nog geen in velden of wegen te bekennen. dacht dat het gister wel op gang kwam omdat ik wat buikkrampjes en wat bloederig slijm verlies had maar het is als sneeuw voor de zon verdwenen. Dus gister toch even stiekem een test gedaan, eigenlijk te vroeg. en die was negatief