NOD juli 2008

Discussion in 'NOD forum' started by natjes, May 20, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jennifer1981

Jun 30, 2008
    20
    0
    0
    ff banner checken

Heb morgen mijn officiele NOD ,maar normaal zet het vrijdag al lichtelijk in, MAAR tot op heden nog niks te bekennen. Heb ook niet de vervelend buikpijn van normaal.

Wel een zeurderig gevoel in mijn onderrug....herkent iemand dit?
    Ik heb hier normaal nooit last van. Eerlijk gezegd heb ik goede hoop, vorige week beetje rozig slijm gehad (innesteling?). Spannend....heb mezelf beloofd om echt pas na het weekend te testen...pfffff, volhouden

@ alle zwangeren: Gefeliciteerd !

@ all mensen met duiveltjes: BALEN, op naar de volgende poging ! Succes !

2. kippie75

kippie75 Bekend lid

Apr 8, 2008
    845
    0
    0
    Dat klinkt inderdaad goed Jennifer. Spannend.. ben benieuwd! Even volhouden met wachten tot test dus!

3. jodie

jodie Bekend lid

May 20, 2008
    817
    0
    16
    Kan iemand mij op 31 juli zetten? Ik had mijn :evil: :evil: :evil: op 2 juli, cyclus van 29 dagen en dat betekend dus dat ik gezellig in juli blijf.
    Nieuwe NOD is dan 31 juli.

Klinkt raar maar ben zo blij dat mijn cyclus weer normaal is!

Ik ben nu onder behandeling bij een ortho moluculaire geneesheer omdat ik altijd last van mijn darmen enzo heb (kan soms een dikke week niet naar de wc) affijn alles is mis met mijn organen dus ben nu aan het ontgiften. Dit alles is een goede afleiding en maakt dat ik minder bezig met zwanger worden, dat is een voordeel denk ik...

4. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

May 9, 2008
    4,173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Nou hier is ronde 4 dan officieel begonnen vandaag. vanmorgen heeft mijn ongi zich eindelijk door gezet na 4 dagen bruin. Aan de ene kant ben ik wel erg teleurgesteld maar aan de andere kant ben ik wel blij dat ik nu weer zekerheid heb en me weer kan richten op de volgende ronde.

@Puzzcat: Ik vind het niet raar dat je praat tegen je katten die je namen geeft. Dat doe ik ook bij mijn cavia's

5. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

@Henna85 Je doet nu net alsof je wist dat het allang uit was gekomen seizoen 2 Maar je schreef dus

Nee, Heroes is vanavond weer begonnen!

Dus ja....

@twigger82 Nee die testen van kruidvat 2 voor 5 euro zijn er pas een paar maand
    Niet jaren

6. mamacelesje

mamacelesje Actief lid

Jun 23, 2008
    134
    0
    0
    voorburg
    nou hé hé,
    ik mocht eindelijk testen....niks
    moest eigenlijk met ochtend urine maar ik moest eerst die testen nog kopen.
    ik doe kruitvat test niks...
    en ik doe digitale test clearblue ..niet zwanger...maar ik her het stripje eruit staat 1 controle lijn, en een dun lijntje er naast...kan het wat zijn? iemand ervaring?...
    want niks lijkt er op dat ik ongi gaat worden...snap er niks meer van.

7. puzzcat24

Je mag nooit de strip bekijken van de Cb,ik weet niet presies waarom maar die is meestal met een streepje

8. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

May 9, 2008
    4,173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ik ga jullie helaas verlaten. Omdat ik nu een cyclus van 28 dagen had ga ik daar voor de volgende ronde maar van uit. dan zit ik in ieder geval niet meer zo in spanning als het misschien wat uit loopt. En dat betekend dat mijn NOD in augustus valt.

Jammer want het was hier niet zo gezellig. :cry:

9. mamacelesje

mamacelesje Actief lid

Jun 23, 2008
    134
    0
    0
    voorburg
    @puzzcat : oke nou bedankt!
    dan owdt het voor mij maar weer volgende maand..jammer

10. puzzcat24

:cry:

11. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

nog 3 dagen tot mijn ongie maar voel de buiktrekkingen al opkomen dus ik denk dat ik straks ook door mag naar de volgende maand ondanks allerlei rare vage kwaaltjes...nog ffies 3 dagen wachten :( .
    Denk dat ik die Etos pillen dan ook maar us ga proberen :)

12. cin1979

cin1979 VIP lid

Jun 26, 2008
    5,620
    0
    0
    Hallo meiden. Ik zit op m'n werk dus even geen tijd om alles na te lezen maar ik geloof dat bij mij ook de :evil: :evil: zijn gekomen. Gisteren en vannacht alleen bruin en het zet nog niet echt door maar dat is bij mij vaker zo. Ik heb niet echt hoop meer (hoewel mijn moeder bij m'n broertje gewoon ongesteld was) dus vanavond m'n banner maar veranderen.
    Op naar m'n juli-ei :rolleyes:

13. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

Nov 9, 2007
    2,055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    zo hier is het doorgezet pff! lekker hoor in het weekend haha! toch weer een cyclus van 30 dagen gelukkig maar :)!

Ik mag op rood en ik ga naar augustus! Suc6 iedereennnn en maak veel roze voor juli!

Groetjess

14. Nena77

Nena77 Actief lid

Dec 7, 2007
    445
    0
    0
    Ik mag helaas op rood en ga door naar augustus.

Wens jullie veel succes met zwanger worden en hoop dat er maar heel veel roze bij mag komen deze maand!

@ de zwangeren: gefelciteerd!

15. debsje1977

Ik moet ineens aan het monopolispel denken.

ga door naar start (ga door naar augustus) en ontvang geen 200 euro! :(

16. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

May 8, 2008
    3,947
    0
    36
    Noord Holland
    Passagierslijst juli

1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie & IMD & soezah & Lynnami
    2 : Majo & Jodie & kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 & xgabyx
    3 : Tezzz & wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan & Miracles & Tessa8 & Veronika & Naduah & Strawberry & mamacelesje
    4 : esther 7 & Puzzcat24 & Sjors82 & Are
    5 : vliegje & Priscilla R & za4a & loopy & Sheann & claire24 & Amsy & Vibeke & cin1979 & Lana81 & Jennifer1981
    6 : JedidJah & Fio & xMamaDianax & Mara24 & Bamjolan & Pixie & Veroon & Maar29
    7 : MilkHd & evitaaa1983 & debsje1977
    8 : pookie66 & Rian & Dreamer83 & alice & nikky ans & angelea & chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane & danielle2911 & Lintje
    9 : Mama Van Keano & kanjer & Tweety82 & BrendaGill
    10 : Makey & patje & marb & wieteke & Elke1976
    11 : Jenna85 & Trieske
    12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy & mikki80
    13 : Alexia R & Senna04 & Miamel & xlns & Ylaisa
    14 : Tischa82 & Dizzy & tweeling & Djezelf & Bonsai & Juud
    15 : hanna1974 & Vanillivi & thalina & Linda27 & dib & tomnaat
    16 : Jewel & Maine & Louwtje & Bloesem & Daan78 & Aura
    17 : kiddo81 & Mouse & Energy84 & Kippie75
    18 : natjes & Roosje75 & nynke1980 & Gaby83 & Mencintai & gyino
    19 : jesske & caecilia & klingel & Rozen
    20 : Dora
    21 : Shannah & Tammy77
    22 : Nikita23
    23 : lynn1986 & Curly79 & Remmar
    24 : Mnq & BeppieW
    25 : sanne1980 & Lien78 & mystiklady & Butterfly23 & Saar24 & Suusje34
    26 : marloes80 & mamaD & Mammie Patricia & Fairytale & ikkuh22
    27 : Miracles & Sens & annelies661 & Puzzcat24
    28 : Lichtje & sim80 & Maria79 & Miranke
    29 : Marina71 & Soezah & Nickiee & Kita29 & veronika & Veroon
    30 : FreeWilly8 & Beertje76 & Robin77 & Bahar & Sjors82 & Queensan
    31 : Anna009 & Elise love & Amy25 & lautje1979 & jodie

168 passagiers voor de roze tractor!
    5 Zwanger!!, 28 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag

Testmarathon 3 Juli
    1. Tessa8
    2. Robin77
    3. queensan
    4. Naduah
    5. Moontje

Weekendtesters ;)
    Testmarathon 5 Juli
    1. xgabyx
    2. Puzzcat24
    3. Sjors82
    4. cin1979
    5. claire24
    Testmarathon 6 Juli
    1. xMamaDianax
    2. Lynnami
    3. MieniMe

Testmarathon 7 Juli
    1. Jennifer1981

Testmarathon 9 Juli
    1. Poehkuh

Weekendtesters ;)
    Testmarathon 12 Juli
    1. chrissie81
    2. marb

Testmarathon 15 Juli
    1. Vanillivi
    2. hanna1974
    3. Jenna85
    4. Giegel

Testmarathon 18 Juli
    1. Mencintai
    2. natjes

Om de lijst te veranderen:
    * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    * Vul je informatie in.
    * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK!
    * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [img ]http://www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg[ /img]

* En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen ;)

17. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

May 8, 2008
    3,947
    0
    36
    Noord Holland
    Priscilla R, mama van Tessa, cin1979 en mezelf: heb jullie op rood gezet, balen. Ik had toch meer hoop deze keer, hadden ook goed geklust rond eisprong, maarja. Volgende ronde beter.

Jodie: je staat erbij op de 31e.

18. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Zoooo... wat hebben jullie veel gekletst :)

Hier alles oke. Had gisteren diploma-uitreiking en heb heel braaf niks gedronken...

Vanochtend had ik een heel klein beetje spotting, wat FF aanduidt als 'possible implantation spotting', SPANNEND!

Ik heb met m'n vriend afgesproken dat ik maandag een ovulatie-test 'mag' doen, als een soort van afleiding :p, dan dinsdag een gevoelige zwangerschapstest en als die negatief zijn wacht ik mijn menstruatie af. Als die niet komt mag ik zaterdag (2 dagen overtijd) testen met een 'echte' zwangerschapstest... :) Spannend hoor, maar ben wel blij dat we dit hebben bedacht anders zou ik nog wel erg lang moeten wachten. Nu nog maar 3 nachtjes slapen...

19. debsje1977

Dat is bij mij precies hetzelfde...hebben op de dag voor en de dagzelf dat ik volgens berekening vreselijk vruchtbaar moest zijn geklust...maar denk dat ik gewoon me ongie krijg hoor...soms snap ik er geen sikkepit van :(

20. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

May 8, 2008
    3,947
    0
    36
    Noord Holland
    Nou meiden, ik heb momenteel een gemiddelde cyclus van 28 dagen, dus mijn volgende NOD is 1 augustus. Ik ga me daar in de lijst zetten, maar blijf zolang bij jullie rondhangen, omdat mijn cyclus weer korter lijkt te worden. Eet ik mooi van twee walletjes ;)
    Verder de lijst even nageteld: ondertussen 168 ipv 159 passagiers. Denk er dus aan bij het wijzigen van de lijst, dat je ook de aantallen aanpast.

Share This Page